Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ainoana oireena edelleen ällötys. Ei tuntemuksia kohdussa, ei rinnoissa.. Vielä pitäisi perjantaihin asti odottaa tietoa.. Niin joo, kaikki kyllä itkettää, mutta mä nyt oon itkuherkkä aina. :D Nyt 6+5.

Täällä alkoi kyyneleet virrata kun katsoin jotain ohjelmaa, missä joukko elefantteja ylitti virtaavaa jokea ja pikkuelefantti ei pysynyt mukana vaan lähti virtaavan veden mukana. Laumasta yksi elefantti huomasi tapahtuvan ja lähti kiireellä pelastamaan pikkuista. Lopulta se kutsui äitielefantin paikalle, ja saivat yhteistuumin pikkuisen työnnettyä kuivalle maalle virtauksesta <3

Mä itken luonto-ohjelmille ilman raskauttakin! :D :D

Hyi, tänään iltavuorossa viimeiset kaks tuntia oksetti aivan kauheesti ja jatkuu edelleen....

Mieliala; Itelläkin nyt kaks päivää ollut ihan perseeseen ammuttu olo. Mä niin vihaan tätä mielialan heittelyä. Yhtäkkiä suutun nollasta sataan ja 30 min päästä harmittaa..

Mamma rv 6+6

Suutuin tänään ihan hirmuisesti, kun mun grilliranskiksiin oli laitettu väärää kastiketta! Onneksi oltiin kotona. :smiley-bounce022

Tehtiin eilen tortilloja ja mies unohti tacomausteen kauppaan. Se näki miten mun silmissä leimahti liekit ja yritti parka ettiä kaapista sitä jostain. Komensin sen puolileikkisästi pihalle keittiöstä ja aloin raivolla etsimään itse :hilarious: Onneksi jemmoista löytyi pussi...

Joku hiton kesäflunssa iskenyt muhun ja esikoiseen ja kärsivällisyys koetuksella. Ruutuajassa on varmaan joku sääntö tai normaali aika,mutta nyt varmaan paukkuu yli että viihdytään kun mies töissä.

TMI, mutta mikä helpotus! Maha ollut ihan jumissa pari päivää ja tänä aamuna toimi sillain puoli kunnolla. [emoji119] Pitää varmaan ostaa vähän luumumehua. Olo on ollut aivan järkyttävä ummetuksen takia.

Mitää varmaa kans käydä ostaa luumuja kun nyt on aika usein ollu ummetusta...

Bonnen luumusose on myös hyvää esim. maustamattoman jugun kanssa. Täällä on maha jumissa välillä

Nyt tää pahoinvointi sit oikein roihahti :(
Tänään oon saanut syötyä pari suolatikkua ja puolikkaan jugurtin, kaikki muu on tullut ulos ja etpo jatkuvasti. Huomenna tarttis pystyä yövuoroon. :depressed:

Viikot hieman aiemmin luultua vähemmän, nyt 6+4 :)

Voi tätä epävarmuutta ja pelkoa. Mulla oli sitä vuotoa, loppu ja taas välillä tulee vähän rusehtavaa ja ovulaatiolimaa muistuttavaa :sad001Tuntuu et nää päivät ei mene mihinkään. Ens maanantaihin vielä pitkä aika! Onko tämmönen normaalia?

Muokattu viimeksi:
Mulla oli siellä 5-6 viikolla myös 4-5 päivä vähän ruskeatta-vaaleanpunaista vuotoa mut en osannut huolehtia siitä kun arvoilin että ne ovar menkat (osui samaan aikaan kun olis voinut olla menkat) :) Olen kyl saanut nyt 8+6 viikolle ja ei oo sen jälkeen ollut enää vuotoja. Ehkä oli sillei hyvä että en edes ajatellut että voisinko olla raskaana siinä aikana viellä :P

Väsymys, rinnat arat ja pahoinvointi.. näillä mennään! Aamusta saa heti olla yökkimässö ja heti päivän mittaan tulee pahaolo, jos en syö. Nukkua voisin vaikka koko ajan, vaan töissä on käytävä. Huuh. Tuntuu että työt kärsii, kun oon niin väsyny

Suzkip, tää varhaisultran odottaminen on kyllä tuskaa etenkin, kun tunne ettei kaikki ole ok. Mutta tommonen pieni vuoto voi kai olla aivan normaalia. :) Soittele vaikka neuvolaa ja kysele sieltä. :)

Silky kiitos lohdutuksesta :happy: soitin silloin alussa, kun vuoti sen 7 päivää. Sanoi vaan et jollain voi tulla. Tuli siis kuukautisten aikaan, loppui ja nyt taas välillä tulee. Odottaminen on kyllä inhottavaa :facepalm:

Suzkip, mulla nyt viikkoja 5+6 ja kans tullu parina päivänä ruskeeta limaa vessassa käydessä, soitin eilen neuvolaan ja sieltä sanottiin että ihan normaalia siihen asti jos määrä ei oo suurta tai siihen ei liitty kipua tai paineen tunnetta.. mutta on tää epätietosuus inhottavaa. ):

Täällä on nyt meneillään 7+0. Pari viikkoa on ollut lähes koko päivän kestävää etovaa oloa, ja voi kiesus jos syyä unohtaa niin olo on järkky :D ja nyt oon ollut melkein viikon flunssassa nii on voimat kyllä ihan pois. Paljon töitä tehny viime kuukausina, nii nyt tuntuu tosi kamalalta ku töihin lähtö vaan vituttaa ja saikun hakeminen on käyny mielessä monta kertaa ku olo ollut pahimmillaan... Välillä vaan tuntuu ettei mitään jaksa tehdä. Noh, kunhan tää flunssa on kunnolla ohi nii ehkä tuo olo siitä paranee..

Täällä taas vaihteeksi oli eilen migreenikohtaus, tuntuu että niitä on nyt jatkuvasti eikä panadol tosiaan auta yhtään, vedin eilen 2 grammaa muutaman tunnin sisällä eikä mitään vaikutusta... Tänään jäin suosiolla tekemään etätöitä niin saa olla vaakatasossa. Huomenna onneks eka neuvola niin voi jutella asiasta josko sais jotain apua.

Takaisin