Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä eilen esittelin miehelle artikkelia raskausoireista miehillä, kun valitteli jatkuvaa nälkää. Pätenee siis oli puoliso kumpaa sukupuolta hyvänsämutta minä oon muutaman päivän syöny ku hevonen, enkä todellakaan mitään terveellistä.... [emoji23]
Mä soittelin tänään neuvolaan mielenrauhapuhelun, kun eilen ennen nukahtamista vedin taas pelkopaniikki-itkut. Pelkään siis saavani taas keskenmenon, ja lisäksi fibrolääkityksen lopettaminen aiheuttaa ahdistusoireita. Vatsa on vihlonut tänään jatkuvasti ja on arka, muita oireita ei ole juuri ollut.
Neuvolantäti lohdutteli, että jos ei verenvuotoa tule niin voin luottaa kaiken olevan hyvin. 31.7. on eka neuvola, tosin siellä ei vielä kuunnella sydänääniä.
Kovasti houkuttais se varhaisultra, täytyisi vain selvittää missä Turun seudulla on halvinta.
Mä niin haluaisin nauttia tästä jo!
Siirryn nyt tuolt varhaisultra ketjusta tänne panikoimaan :arghh: jotain ruskeaa/punaista limaista suttua tullut, tosin ei housuihinkaan asti vaan pyyhkiessä paperille. Samanlaista kun lkais menkat parin päivän päästä. Mietin voisko johtua siitä että ilman raskautta näihin aikoihin olis menkat? Mitään kipuja ei oo ainakaan vielä ollut
Mä kävin Turun Gynekologikeskuksessa ja kelakorvauksen jälkeen 97e :) GK on kyllä todella sympaattinen paikka, ei yhtään niin laitosmainen kuin muut, suosittelen!
Kiitos vinkistä Niittipyssy! Ja Kelakorvauksen sai ilman lähetettäkin? Viikolla 7 voinee jo mennä?
Moikka! Itseäni huolettaa ruskea vuoto joka alkoi samana päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Tätä kestänyt siis jo 5 päivää. Onko muilla ollut tämmöistä?
Kiitos :)
Kiitos vastauksesta, eli ei tarvitse vielä ainakaan panikoida :)Mulla kans alkoi vuoto kun kuukautisten olis pitänyt alkaa.. oli samanlaiset kun menkat mutta paljon niukemmat ja kesti reilun viikon. 2vkoa vuodon loppumisesta testi näyttä edelleen positiivista.
Juu ihan vaan ku maksaessa näyttää kelakortin ni tulee korvaus :) Mä kävin 5+6 ja ei saatu sykkeitä näkymään, suositeltiin parin viikkoa odottamaan. Mulla tosin suurin pelko oli tuulimuna niin se saatiin kyllä poissuljettua.