Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan jäätävä turvotus, pahoinvointia (johtuu kyllä vähän siitäki ku joogasin tälle iltaa :rolleyes: ), plus ihan kauhee itkuherkkyys vähän kaikelle (mille ei normaalisti itkisi) :D rv 6+6

Mulla on ollu sellasta outoa ei varsinaisesti kipua mutta jotain tuntemusta vasemman munasarjan/munajohtimen tienoilla. Sehän saa panikoimaan että on kohdun ulkoinen. Toisaalta siellä on leikkaus arven kiinnikkeitä ja kai se keltarauhanenkin voi jotain tuntemuksia aiheuttaa. Tilannetta ei paranna se että tänään on ollut taas parempi olo, vaikkakin olin alkuillasta ihan kuoleman väsynyt.

Oltiin päivä Ranua Zoossa joten se kyllä vaati veronsa.

Hena ja Toivo-Sinikka 4+6

Mulla alkanut vihloa/jomotella tuonne häpyliitoksen seuduille.. Nyt jo!? En muista, että esikoisesta olisi ainakaan näin aikaisin ollut tälläistä.

Itsellä ollut ihan erilainen tämä toisen raskauden alku. On pahoinvointia, rinnat älyttömän kipeät, pääkipua, menkkakipua, turvotusta, vuotoa ja kaikkea mahdollista. Hirvittää, kun 2v yritettiin et pysyykö matkassa vuodon takia. Terolutia söin kaksi kiertoa et olisko se vuodon syynä. Tutkimukset olisi alkanut elokuun puolessa välissä. Aivan uskomaton fiilis!!!! Missä vaiheessa voi mennä alkuraskaus ultraan? Haluisin mielenrauhan onko oikeassa paikassa.

Tänään aamulla lensi laatta, varsinaista pahoinvointia ei kuitenkaan ole ollut. Aamupalat vaan nousi ylös. Ekassa raskaudessa oli kans sama juttu, et ihan yksittäisiä oksennuksia tuli, mutta ei kuitenkaan mitään sen suurempaa pahoinvointia tai yökötystä ollut.

Mulla lens eilen kans oksu ja tänään jo kaks kertaa aamulla.. Lähinnä oksennan jotain sappinestettä kun ei oo oikeen mitään mitä oksentaa. Äsken sain sentään vähän syötyä ruokaa :)

Rv 6+6

Mulla nyt pari kolme päivää ilman mitään oireita, jos pienehköä turvotusta ja väsymystä ei lasketa. Eka ultra ens tiistaina ja kyllä kuumottaa että onko pysynyt kyydissä :/ luin jo tuulimunaraskaudestakin, oireista yms ja pienesti jäytää takaraivossa et onko kaikki ookoo vai ei..

Maewen, jospa siellä olis kaikki hyvin.:) oireiden vaihtelu ainakin tuntuu olevan aivan normaalia. Mullakin oli monta päivää ollut ihan hyvä olo kun menin ultraan, jossa kaikki hyvin.:) Tänään taas ollut sit aivan kamala päivä. Aamulla illalla alkanut päänsärky jatkui. En pystynyt koko aamuna mitään juuri syömään ja sekin vähä, mitä sain, tuli ulos. Onneksi illaksi helpottanut taas olo, ja sain jopa syötyä ruisleipää.:rolleyes:
Rintojen lievä arkuus kyllä jatkui silloinkin, kun huonoa oloa ei ollut. Eipä mulla paljon muita oireita sit olekaan, paitsi välillä hirveä väsymys. Kyllä nyt raskausaikana on saanu päikkäreitä nukkua, kun yleensä en ikinä nuku.

Mie oon ollu ihan järettömän itkuinen muutaman päivän. Lähdin puolitoistatuntia sitten junalla kohti etelää ja muu perhe jäi pohjoseen. Itku tuli kun hyppäsin junaan ja samaten kun lapsilta tuli viestejä ja niitä luin.

Kipu joka on ollut munasarjan kohdalla on siellä edelleen ja kohta on jopa vähän kosketus arka. Välillä jomottelee kyllä oikealtakin.
Edelleen etoo aina välillä ja satunnaisesti joutuu yökkäämään - oksentaa ei ole tarvinut.

Kai se pitäs yrittää olla murehtimatta ja luottaa vain siihen että on raskaana. Huomenna kun pääsen illalla kotiin niin on pakko varmaan testata vielä. Liuskoja mulla on kotona sen tiedän.

Hena ja Toivo-Sinikka 5+0

Taas etoo ja yököttää :hello2 ei oo kivaa kun töissä pitää olla, mut ehkä vaavi on vielä matkassa :grin yöstä pari tuntia meni kyllä siihen että luin keskenmenopelkoisten topiccia.

Mä en kykenisi olemaan töissä. Olo on kokoajan krapulainen ja oksettaa kaikki hajut. Tässä jos olis jossain mummojen peppuja pesemässä niin... Hrrr...

Omienki lasten kakka on jotai kamalaa. Ja vaipparoskis, vaikka se tyhjennetään joka päivä. Hyi hele.

Kyllä tämä tais olla meiän osalta tällä kertaa tässä. Yhdeltä käyn neuvolassa ja hän varmaan ohjaa ultraan tarkistamaan onko kaikki tullut ulos. Vuosi yritystä takana enkä plussatessa osannut kuitenkaan kauheesti iloita vaan tuli heti sellainen olo että ei tästä vielä syliin asti ketään saada :(

En osaa silti jotenkaan surra kun alusta asti ollut sellainen fiilis. Haikea olo tietenkin mutta ei täysin epätoivoinen. Tyypissä oli joku häikkä jolloinka parempi että kävi näin. Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja päästäis ihan loppuun asti. Tsemppiä ja voimia kaikille odottajille <3

Kyllä tämä tais olla meiän osalta tällä kertaa tässä. Yhdeltä käyn neuvolassa ja hän varmaan ohjaa ultraan tarkistamaan onko kaikki tullut ulos. Vuosi yritystä takana enkä plussatessa osannut kuitenkaan kauheesti iloita vaan tuli heti sellainen olo että ei tästä vielä syliin asti ketään saada :(

En osaa silti jotenkaan surra kun alusta asti ollut sellainen fiilis. Haikea olo tietenkin mutta ei täysin epätoivoinen. Tyypissä oli joku häikkä jolloinka parempi että kävi näin. Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja päästäis ihan loppuun asti. Tsemppiä ja voimia kaikille odottajille <3

Voimia sinne! Kyllä se vielä teilläkin onnistuu varmasti :Heartred jos yhtään lohduttaa, niin me yritettiin esikoista useampi vuosi ja lopulta sitten onnistuttiin. Kyllä teidänkin aika koittaa varmasti :)

Voimia Emppusk!

Tänne on nyt se pahoinvointi rantautunut. Tänään jo kolmet oksennukset tullu ja en tiiä uskallanko syödä mitään, jos tulee taas ylös. Tämmöistä ei kyllä ollu ekassa raskaudessa.. 5+6

Takaisin