Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dreamy18 mikä lämpö?! Täälä pohjosessa on sellanen 13-15 lämmintä ja tuulee niin että takki pitää laittaa päälle jos meinaa pidempään olla ulkona. Hrrr... kylmä kun on muutenkin niin villasukat mulla on jatkuvasti jalassa :D
Mie huomasin äsken just saunassa että kun tulee kuuma nännit menee sellasiksi tummiksi. On ne arat ja jotenkin erilaiset muutenkin kokoajan.
Hena ja Toivo-Sinikka 4+5
ainiin ja itse asiaan. odottavalla äidillä eivieläjuurikaan ole himoja tai ällötyksiä, tosin kahvia se ei oikein ole juonut.
mutta minä oon muutaman päivän syöny ku hevonen, enkä todellakaan mitään terveellistä.... [emoji23]
Ultsi, joo vähän huolettaa kans, että kuinka tukkoon tuosta hetken herkuttelusta menee ja tuleeko sen vuoksi huono olo... Jospa ei.
Mulla on ollu tätä jo jonkun aikaa, että herään tähän aikaan ja vaikea saada enää unta. Puhelimen selaaminen ei taida auttaa saamaan uudestaan unta.:/ Sit aamulla oon taas ihan väsynyt kun pitäisi nousta.