Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullaki on päiväunet ruvennu olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus plus yöunet päälle. Vitsi tää lämpö saa mulle päänsäryn aikaiseksi :cool: ja tietty koko ens viikko lämmintä :banghead: (7+0)

Tänään olisi voinut heti aamupalan jälkeen mennä suoraan päiväunille, mutta tyydyin nuokkumaan tunnin sohvalla. Mitenhän tuolla töissä loman loputtua jaksaa. Tuo nänniarkuus alkoi jo liki viikko ennen plussatulosta ja siitä osasikin vähän tätä plussaa odottaa :happy: Yleensä sellaista ollut vaan noin päivän verran juuri ennenkuin menkat alkaa. Turvotusta on, eikä tarvitse paljoo syödä kun tuntuu, että on jo ihan täynnä! Mikään ruoka ei ällötä, vaikuttanee se, että hajuaistini on niin olematon allergiatukkoisuuden takia :D
5 + 0

Dreamy18 mikä lämpö?! Täälä pohjosessa on sellanen 13-15 lämmintä ja tuulee niin että takki pitää laittaa päälle jos meinaa pidempään olla ulkona. Hrrr... kylmä kun on muutenkin niin villasukat mulla on jatkuvasti jalassa :D

Mie huomasin äsken just saunassa että kun tulee kuuma nännit menee sellasiksi tummiksi. On ne arat ja jotenkin erilaiset muutenkin kokoajan.

Hena ja Toivo-Sinikka 4+5

Toivo-Sinikka. :love7 Meillä vielä aika vähän puheissa tuleva vauva, mutta aina kun puhutaan, niin puhutaan vaan vauvasta. Viime raskaudessa puhuttiin myös vaan vauvasta, tosin jossain vaiheessa puhuttiin vähän aikaa pierusta, kun mä mietin että tuntuuko vauvan liikkeet, vai onko se vaan joku pieru joka tuolla liikkuu.:D

Mulla ollut jo pitkään tätä ruokahaluttomuutta. Tänään taas kaksi kertaa oksentanut ja ruokaa ei ole tehnyt mieli. Sain sentään syötyä päivällä sitä kasvispihviruokaa. Mutta sitten, näin illalla hampurilaismainoksen, ja alkoi kauheesti tehdä mieli hesen kerrosateriaa. Onneksi mies oli ihana ja kävi hakemassa, tosin taisi olla oma lehmä ojassa.:hilarious:
Mutta just sain syötyä sen hampurilaisen, tuntuu että mahalaukku pienentynyt puolella nyt pahoinvoinnin aikaan.
Ja vielä ihmettelen, että miksi tämä mun ruokahaluttomuus on oikeita, terveellisiä ruokia kohtaan, mutta roskaruokaa kyllä tekee mieli?o_OEi mitään järkeä.:D

Pitikin sanoa hetki aiemmin, että ei ole vielä tullut mitään ulos. Kävin sitten äsken halailemassa pönttöä. Minulla olikin kyllä jo vähän nälkä ja tarkoitus oli syödä heti kun lapsen saa nukkumaan. En kuutenkaan ehtinyt.

Mitähän huomaamatonta evästä voisi ottaa töihin, ettei kukaan huomaisi? :D yleensä minulla ei ole työpöydällä mitään ruokia, niin yhtäkkiä jos kunnon ruokavarastot siihen kerään niin saan varmaan ihmettelyjä. Pitää varmaan laukkuun vaan jotain 'ei rapisevaa' pakata :D näillä eväillä siis yrittäisin päästä huonosta olosta eroon, ettei tarvitse töissä juosta vessaan.

Pähkinöitä ja jotain hedelmiä? Mä viime raskaudessa en jossain vaiheessa pystyny paljon muuta syömään, ja kyllä ne vähän helpotti oloakin.:) käyt aina vessassa syömässä jos ei muuten onnistu.:excited001

Täällä kans roskaruoka menis kyllä alas, mies yks ilta kans kävi hakee meille hampparit hesestä :D roskaruuvasta vaan meen sitten niin tukkoon et paha olo tulee siitä. Ummetus muutenkin tekee mulla varmaan eniten pahoinvointia. Tänään oli hirvee päivä, väsyttäny kokojaan ja hermot ollu kireellä, toivottavasti huominen olis jo parempi. 7+4

Mulla taas aika oireeton päivä. Pystyny syömäänki aika normaalisti. Väsyttänyki vähemmän mitä viime päivinä :eek:

Mulla on taas flunssainen olo. :depressed: Kurkku kipeä, korvia jomottaa ja nenänielu tukossa. Lämpö 37, normisti 35,5. Ja ylihuomenna tarttis töihin!:dead: Äää. Kuuluuko tääkin muka asiaan?

5+5

Ultsi, joo vähän huolettaa kans, että kuinka tukkoon tuosta hetken herkuttelusta menee ja tuleeko sen vuoksi huono olo...:bored: Jospa ei.

Mulla on ollu tätä jo jonkun aikaa, että herään tähän aikaan ja vaikea saada enää unta. Puhelimen selaaminen ei taida auttaa saamaan uudestaan unta.:/ Sit aamulla oon taas ihan väsynyt kun pitäisi nousta.

meikkä puhutaan möllykästä. lääkäri totesi ennen inseminaatiota ultrassa follikkelista, että on komia möllykkä. se sitten jäi :)

esikko oli pelfred, ku mun työnimiehdotus oli pellervo ja vaimon alfred. se sitten muovautu..

ainiin ja itse asiaan. odottavalla äidillä eivieläjuurikaan ole himoja tai ällötyksiä, tosin kahvia se ei oikein ole juonut.

mutta minä oon muutaman päivän syöny ku hevonen, enkä todellakaan mitään terveellistä.... [emoji23]

Dreamy18 mikä lämpö?! Täälä pohjosessa on sellanen 13-15 lämmintä ja tuulee niin että takki pitää laittaa päälle jos meinaa pidempään olla ulkona. Hrrr... kylmä kun on muutenkin niin villasukat mulla on jatkuvasti jalassa :D

Mie huomasin äsken just saunassa että kun tulee kuuma nännit menee sellasiksi tummiksi. On ne arat ja jotenkin erilaiset muutenkin kokoajan.

Hena ja Toivo-Sinikka 4+5

Helsinkiin on (vihdoin) lämmöt rantautunu ja koko ens viikko pitäis olla lämmintä.. toivotaan ettei mulla sit päänsäryt ala. Edellisessä raskaudessa tuli myös tosi helposti pää kipeeksi kesäl, tosin silloin olin jo viimeisimmilläni (la 2.8.) et ei ollut herkkua se olotila :cool:
Tällä kertaa odotus menee aivan eri vuodenajoille ja ehkä jopa parempi et on kylmä sillon viime metreillä ni jos tekee mieli hengitellä raikasta ilmaa ni sitä on myös saatavilla :p

ainiin ja itse asiaan. odottavalla äidillä eivieläjuurikaan ole himoja tai ällötyksiä, tosin kahvia se ei oikein ole juonut.

mutta minä oon muutaman päivän syöny ku hevonen, enkä todellakaan mitään terveellistä.... [emoji23]

Täälläkään ei ole moneen päivään kahvi enää maistunut. Juon nykyään teetä :hilarious:

Ultsi, joo vähän huolettaa kans, että kuinka tukkoon tuosta hetken herkuttelusta menee ja tuleeko sen vuoksi huono olo...:bored: Jospa ei.

Mulla on ollu tätä jo jonkun aikaa, että herään tähän aikaan ja vaikea saada enää unta. Puhelimen selaaminen ei taida auttaa saamaan uudestaan unta.:/ Sit aamulla oon taas ihan väsynyt kun pitäisi nousta.

Samat sanat Toupie! Heräilen tosi aikasin enkä saa uudestaan unta... samaa ollut aiemminkin. Voi meitä :D

Taiga, ei ole kyllä mukavaa.:/ sit kun ei koskaan voi tietää monelta esikoinen herää. Onneksi tänään heräsi vasta vähän ennen kahdeksaa.

Joo, ei maistu kahvi enää mullekaan. Ei tee yhtään mieli, ja haiseekin pahalle. Viimeksikin alkuraskudessa kahvi jäi, ja uudestaan otin käyttöön sitten kun pahoinvointi helpotti.

Täälläkin pari pv ollut lähes oireetonta. Tänään hiipi ekan kerran mieleen pitkään aikaan että onkohan kyydissä edes ketään, kun tuntuu että ei oo oireitakaan xD paitsi että turvottaa. Täytynee nyt kuitenkin vaan nauttia tästä yököttömyydestä.
Rv 8+4

Täällä vaan väsyttää. Ainoat virkeät hetket on aamulla heräämisestä pari tuntia ja illalla samanlainen pätkä, JOS oon ehtiny ottaa torkut. :hilarious: Mutta niin varhaisia viikkoja tässä vielä mennään (4+6), että ei kai kummosia voi odottaakaan.

Pahoinvoivat, millä viikolla teillä alkoi äklötykset?

Takaisin