Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli ihan sama, että en uskaltanut soittaa neuvolaan kuin vasta kun 5vk on ylitetty.. Silloin kun alkoi edellisessä keskenmenossa vuoto.
Munkin oli pakko tehdä vielä testi eilen ennen soittoa, ku ei näitä oireitakaan ole.. Rupesiko sulla testi siis haalenemaan jo ennen vuotoa? Mulla ovat kyllä neuvolassa merkanneet ylös myös tuon keskenmenonkin vaikka siitä en ollut neuvolaan yhteydessä, mutta kerroin jälkikäteen. Uskotaan ja toivotaan, että nyt menee raskaudet maaliin asti. :)Just mietin vielä Silky, että jos huomenna tulis vahva testiviiva r-testiin niin ehkä sitten uskallan jo huomenna varaa :D Kun km kierrossa yks testi oli nega ja yks alkoi hiipua. Siinä mielessä olis hyvä olla se aika, jotta jotakin kirjoitetaan musta sinne tietoihin ja myöhemmin jos tarttee todistaa näitä km:iä niin olisi jotakin ylhäällä ja 3 km jälkeen pääsisi tutkimuksiin... Sairasta ehkä aatella näinkin käytännönläheisesti, mutta minkäs teet kun toivo on viety jo pariin kertaan :D
Täällä kans nenä ihan tukossa ja pää meinaa räjähtää. Kuumetta ei ole ollut mutta palellu olen kyllä senkin edestä. Flunssa vissiin yrittää iskeä päälle. Tai sit tää on joku hyvin outo raskausoire.