Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kanssa naama oirelehtii voimakkaasti; finnit ilmestyy työpäivän aikana huomaamatta ja on isoja:wtf:. Pahoinvointi aaltoilee, jännä juttu että nyt siihen ei oikein auta syöminenkään.

Mulla lämpö koko plussaamisen jälkeen ollu 37+ josta tiesinkin jo ennen testiä että raskaana ollaan. Tää sama oli viime raskaudessa. Iltasin oli kylmä ja tuntu että mikään peitto ei riitä. Sit kun pääsi puolenvälin yli nii illalla paleli ja yöllä hikoili ja oli tuskasenkuuma.

Mä palelen joka ilta, viimeistään siihen mennes ku kömpii nukkumaan.. Vähä iho tuntuu tavallista lämpösemmältä mut en oo kuumetta mitannu..

"Alavatsakivut ovat normaaleja. Ne kertovat vain kohdun kasvamisesta." Miksi silti on aina vainoharhainen olo, kun ne tauon jälkeen palaavat :confused: Pitkin aamupäivää ollut menkkamaista juilintaa, ja vaikka pitäisi olla iloinen, että jotain tapahtuu, niin olen silti vain vainoharhainen...

Itekin alkuviikon niukkojen vuotojen jälkeen oon säikähtänyt jokaista alavatsakipua. Pitäis osata nyt vaan ottaa rennommin... Helpommin sanottu kuin tehty. :rolleyes:

Onneksi en ole ainoa joka stressaa oireettomuudesta :D

Tai no on mulla oireita... rinnat on oudon tuntuiset ja niitä vihloo välillä. Varsinkin nännit on arat. Väsyttää, naama ja selkä kukkii, menkkajomottelee (ei yli puoleen vuoteen ole ollut), oon kiukkuinen, itkuinen, ravaan vessassa jne. Mutta kun se pahoinvointi jota kaikissa muissa raskauksissa on ollut yhtä lukuun ottamattaa ja se meni kesken. En tosin muista alkaako se heti plussasta vai vähän myöhemmin. Nyt kun olen lomalla niin se saattaa vaikuttaa asiaan. Katotaan kun menen ens viikolla töihin kuin käy.

Mua stressaa kanssa kun esikoisen kanssa oksentelin valtoimenaan jonnekkin viikoille 15 ja syödä sai kokoaika ja nyt olo on melkeen normaali:o jos mun kuppikoko ei ois kasvanu melkee kolmella vajaassa parissa viikossa oisin varmaan jo ihan hädissään xD onhan niitä oireita ku ajattelee, mulla on taas nenä ihan tukossa ja palelee kauheesti + lämmöt 37. Mutta kai se oksentelu on nii konkreettista ettei sitä voi tulkita väärin ;D kai se pittää vaa osata luottaa että kaikki menee hyvin. Ikääkin vasta 22v niin en senkään puolesta ole riskiryhmässä[emoji4]

Mulla kans nenä ihan tukossa, hurveen vaikee saada ees henkee :( nukutaan kyllä ikkuna auki mut veikkaan et johtui uhan vauvasta :o

Mullakin on tuntunut pikkasen flunssaselle eilen ja tänään, nyt jotain 37 lämpöä (normisti lähempänä 36). Onkohan flunssa iskemässä vai onko raskausoireilua, ei voi tietää. Heti vaan alkaa miettiä, että toivottavasti ei ole mitään tulehdusta

Heipparallaa! Minäkin uskaltaudun mukaan. Tänään kävin varhaisultrassa, rv 6+5 ja pieni sydän sykki.❤️ Oireita on ollut, mutta isoin on pahoinvointi. Olin viime viikolla jo tipassa sairaalassa rajun pahoinvoinnin takia. Nyt pahoinvointilääkkeet apuna. Raskaus on kolmas, ja kahdessa edellisessä olen kärsinyt hypermeesiksestä.

Mullakin on välillä kuumeista oloa iltaisin ja vilu. Alavatsakivut on välillä kauheat ja silloin iskee just aina kammo. Yöllä heräsin tosi kovaan kipuun mikä kesti pari minuuttia ja sitten meni täysin pois. Yritän vaan kovasti aatella, et siellä se pikkunen jakautuu soluiltaan ja porskuttaa kasvaa eteenpäin. Rinnat on tosi arat myös! Toivon kunnon oksentelua, kärsisin ihan mielelläni jos oireet olis kunnolliset. Täällä siis 4+2.. Neuvolaa en uskalla varata ennen viikonvaihdetta / ens viikon alkua, kun edellinen km aika on ylitetty.

Täällä kans nenä ihan tukossa ja pää meinaa räjähtää. Kuumetta ei ole ollut mutta palellu olen kyllä senkin edestä. Flunssa vissiin yrittää iskeä päälle. Tai sit tää on joku hyvin outo raskausoire.

Mulla oli ihan sama, että en uskaltanut soittaa neuvolaan kuin vasta kun 5vk on ylitetty.. Silloin kun alkoi edellisessä keskenmenossa vuoto.

Mulla oli ihan sama, että en uskaltanut soittaa neuvolaan kuin vasta kun 5vk on ylitetty.. Silloin kun alkoi edellisessä keskenmenossa vuoto.

Just mietin vielä Silky, että jos huomenna tulis vahva testiviiva r-testiin niin ehkä sitten uskallan jo huomenna varaa :D Kun km kierrossa yks testi oli nega ja yks alkoi hiipua. Siinä mielessä olis hyvä olla se aika, jotta jotakin kirjoitetaan musta sinne tietoihin ja myöhemmin jos tarttee todistaa näitä km:iä niin olisi jotakin ylhäällä ja 3 km jälkeen pääsisi tutkimuksiin... Sairasta ehkä aatella näinkin käytännönläheisesti, mutta minkäs teet kun toivo on viety jo pariin kertaan :D

Just mietin vielä Silky, että jos huomenna tulis vahva testiviiva r-testiin niin ehkä sitten uskallan jo huomenna varaa :D Kun km kierrossa yks testi oli nega ja yks alkoi hiipua. Siinä mielessä olis hyvä olla se aika, jotta jotakin kirjoitetaan musta sinne tietoihin ja myöhemmin jos tarttee todistaa näitä km:iä niin olisi jotakin ylhäällä ja 3 km jälkeen pääsisi tutkimuksiin... Sairasta ehkä aatella näinkin käytännönläheisesti, mutta minkäs teet kun toivo on viety jo pariin kertaan :D
Munkin oli pakko tehdä vielä testi eilen ennen soittoa, ku ei näitä oireitakaan ole.. Rupesiko sulla testi siis haalenemaan jo ennen vuotoa? Mulla ovat kyllä neuvolassa merkanneet ylös myös tuon keskenmenonkin vaikka siitä en ollut neuvolaan yhteydessä, mutta kerroin jälkikäteen. Uskotaan ja toivotaan, että nyt menee raskaudet maaliin asti. :)

Täällä kans nenä ihan tukossa ja pää meinaa räjähtää. Kuumetta ei ole ollut mutta palellu olen kyllä senkin edestä. Flunssa vissiin yrittää iskeä päälle. Tai sit tää on joku hyvin outo raskausoire.

Mulla sama! Aamuisin röörit ihan tukossa ja iltaisin paleltaa kauheasti, lämpö ei oo noussut.

Täällä pahoinvointi edelleenkin jatkuu ja mieletön väsymys, 7+1 ollaan varhaisultran mukaan menossa.. Ylihuomenna pitäs lähtee risteilylle, kauhulla odottelen et mitä siitä mahtaa tulla o.O

Takaisin