Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana että oli kaikki hyvin Viuhti!:)

Mullakin tänään aivan tilkan verran rusehtavaa valkovuodon seassa, toivottavasti ei runsastu. Taas kolmatta päivää oireetonta, lämpimän ruuan ajatteleminen ja näkeminen saa vähän yökkäilemään, mut muuten aivan normaali olo. Taas ootan että alkais vaan se pahoinvointi uudelleen, vaikka se onkin ihan kamalaa.:D Pöh kun täällä ei varmaan pikku kummassa pääse ultraan jos vähän huolettaa. Ei millään jaksais odottaa kuukautta että pääsee ekaan ultraan.

Kyllä tuo oireettomuuskin tosiaan on omalla tavalla aika piinaavaa. Lääkäri kehotti nauttimaan siitä, mutta myönsi toki myös, että välillä se saattaa huolestuttaakin, jos ei oireita ole. Harmi, että ultraan pääsy tuntuu olevan niin paikkakuntakohtaista. Lääkäri tänään totesi, että käyttöä vartenhan heillä tämä uä-laite täällä on. Ja tosiaan kannusti tulemaan ultraan, jos mieltä vaivaa.

Mahtavaa Viuhti!!

Täällä napsahti loppuviikoksi sairaslomaa, alaselkä ihan tulessa plus nukkumattomuutta ja itkuisuutta. Josko se viikon mittaan helpottais.

Mä en ala!! Nyt on kyl taas niin huono olo ettei oo ollukkaa..:sad001 Jos pitää yökätä niin sit laatta lentää melko varmasti mukana..:hungover:

Ja ku pitäis yrittää vähä siivotakki yms. näitä kotitöitä hoitaa pois retajamasta.. Tupa on ku pommin jäljiltä..

Kamala väsymys iski. Vapaapäivä ja pitäis jaksaa 4 vuotiaan kanssa touhuilla. Ugh.
Kukahan tämän kodin jaksais siivota :'D

Mä en ala!! Nyt on kyl taas niin huono olo ettei oo ollukkaa..:sad001 Jos pitää yökätä niin sit laatta lentää melko varmasti mukana..:hungover:

Ja ku pitäis yrittää vähä siivotakki yms. näitä kotitöitä hoitaa pois retajamasta.. Tupa on ku pommin jäljiltä..

Kuulostaa tutulta, täällä kämppä kans ihan kaaoksessa. Ja voi että ku kotoisa sana tuo "retajamasta", lämmittää syntyperäisen eteläpohjalaisen sydäntä ❤️

Jupiter, jos sitä yrittäis enemmänki viljellä nuota murresanoja tänne tekstien syövereihin. :grinPuheessa ne enemmän korostuu terveisin paljasjalkainen anturajärveläinen. :wink

Meillä on kans kämppä iha kauheessa kunnossa.. Ei vaan jaksa tehä mitään yks on tommonen pieni äklötys olo :( pitää mies passittaa vapailla siivous hommiin :D

Voi teitä. :/ Mä taas ahdistun, ku 5vk täynnä ja ei edelleen oireen oiretta. Raskaudesta ei olisi mitään havaintoa ilman menkkojen poisjääntiä ja kahta viivaa tikussa. :O Ei auta kuin odottaa ja yrittää olla sekoamatta.. :P

Ei mullakaan suurempia oireita ole. Toi imetyksen sattuminen ja menkkojen pois jäänti on ainoot kunnolliset ja väsymys. Onneksi tää pari viikkoo menee äkkiä ennen ekaa ultraa.

Ois pitänyt kirjoittaa ekasta raskaudesta oireet/oireettomuus tarkasti muistiin, niin vois auttaa.. Jotain muutamia muistiinpanoja on kyllä ylhäällä.

Itekin oon yrittänyt kirjoittaa ylös oireet ja oireettomuudetkin. Jos joskus vielä on raskaana, voi hieman kurkkia edellisen odotuksen oloja.

Mua harmittaa kun en mitään kirjottanu ylös edellisen raskauden oireista.. ois ollu kiva lukee nyt ja verrata :bookworm:

Aaargh nyt on iskeny finnikausi D: mulla on siis aina ollu superhyvä iho eikä finnejä yhtään murrosiän jälkeen, nyt sit huulten alta koko leuka kukkii, ja on muuten kipeitä! :(

Mulla kans naama kukkii ja taas iski iltapäivästä huono olo. Kauhee pahoinvoinnin aaltoja vaan tulee et pitäny käydä vessassa yökkimässä vaikkei mitään ylös asti oo tullukaan.

Mulla edellisen raskauden oireet woman logissa, varmaan päivittäin pitää käydä katsoo mitä ollut milloinkin ja että onko samalla tavalla oireet sahaillu kuin nyt yms.:D

Onko muilla ollu kuumetta? Mua paleli pitkin iltaa ja olinkin jo nukkumassa niin heräsin kun paleli ihan kunnolla, mies kömpi samoihin aikoihin viereen ja sano et oon niin kuuma et varmasti kuumetta. En siis jaksanu erikseen nousta vaan jatkoin unia miehen kainalossa. Jossain vaiheessa kävin hereillä ja olo oli normaali. Mä en muista oliko esikosta tämmöisiä hetkellisiä kuumeen nousuja niin heräs epäilys et onko ihan normaalia :confused:

Muaki paleli eilen illalla ja aamuyöstä myös kun esikoinen herätteli taas nii olin ihan kalikka :bored:
Kuumetta ei tosin ollut mutta erittäin kylmä kylläkin..

Takaisin