Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla nyt 5+4, lähinnä oireena ollut jäätävä väsymys tässä kolmivuorotyön ja kolmevuotiaan tytön pyörityksen ohessa. Mies onneksi ihanasti huomioi ja passittaa lepäämään, vaikkei toinen lapsi ollutkaan hänen suunnitelmissaan. Kerran oon oksentanut ja rinnat on alkanut olla arat. Takana kolme aiempaa raskautta, yksi päätynyt syliin ja kaksi varhaisiin keskenmenoihin. Myös syliin päätyneestä oli runsaat vuodot, joten kovasti nyt pelottaa et sellaiset alkaa kun on niin suuri epävarmuus niiden kanssa sitten. Kahvi alkaa muuten pikkuhiljaa menettää hohtoaan... Tsempit oireileville ja niille, joita oireettomuus huolettaa. :)

Eilen illalla syötiin lihapiirakkaa ja alko ihan sikana ällöttämään se. Muutaman haukun pystyin syömään. Viime raskaudessa tortillat oli ällöttäviä. Onkohan nyt sit lihapiirakan vuoro? Tosin viimeks ei toi ällötys ihan näin aikasin muistaakseni alkanut.. ja siis se kohdistu nimenomaan vain tortilloihin. Mikä lie siinäkin oli? Muuten ei juurikaan mitään etovaa oloa ollut.

Mulla on oireina nyt aivan tajuton väsymys, pahoinvointiaallot (oksu tulee viimeistään hampaita pestessä!), pökkeröinen olo, alavatsan nipistely ja jatkuva itkuisuus. Vollotan siis ihan kaikesta ja ilman syytäkin! Tissit ei juurikaan ole kipeät.

Ja sit ahdistaa, kun pelkään uutta keskenmenoa. Ja pelkään mennä oireineni töihin, kun en jaksais edes sängystä nousta.

/Muoksis: Niin ja näen ihan valtavasti unia! Vieläpä ihan sekopäisiä sellaisia.

Nakit on etovia! Haju, näkö, ajatuskin että söisin nakkia tai makkaraa saa etomaan :hilarious: Tuli käytyä tänään grillillä ja iski heti vainoharha, että mun on tiedettävä tasan mitä syön. Teki tiukkaa edes katsoa makkaraperunoita.
Sen sijaan juusto on nyt kova sana! Sitä on saatava paljon. Ja niistäkin tietenkin vain sallittuja. Saa nähdä koska oikeasti haen sen Oltermannikiekon ja lohkon siitä paloja kitaani :hungry:
Salmiakkia tekee edelleen mieli, mutta olen pysynyt lujana ja korvannut sen hedelmätoffeella ja suklaalla.

Mulla oli eilen nälkäsenä kaupassa hauskaa kun en osannut päättää mitä tekee mieli ja mitä ostaisin niin ostin sit vähän kaikkea (herkuista kyse). No, päästiin kotiin ja söin iltapalan niin eipä enää tehnykkään mitään mieli :shifty: nyt on sit kaapit täynnä herkkuja :sorry::p

Itse ole ihan ihmeissäni, kun yleensä kyllä herkut maistuu, mutta nyt ei oikein tee mieli mitään imelää. Ihan hyvä juttu sinänsä!

Itse ole ihan ihmeissäni, kun yleensä kyllä herkut maistuu, mutta nyt ei oikein tee mieli mitään imelää. Ihan hyvä juttu sinänsä!

Mullekkin sopis toi :) kauhistuttaa jo valmiiksi neuvolassa painonnousun yms kyttääminen kun viimeksi kauhisteltiin joka kerta painoa ja melkein kaikki kuitenkin hävis synnytyksen jälkeen ja muutaman kuukauden päästä..

Pitääköhän huolestua, kun viikonloppuna seksin jälkeen tiputteli melko paljonkin kirkasta verta. Lisäksi eilen ja tänään on muutaman kerran tullut pyyhkäistessä ruskehtavaa vuotoa paperiin. Ei paljoa, mutta näkyvästi kuitenkin. Ajattelin soittaa neuvolaan kohta, mutta onko teillä muilla ollut alkuraskaudessa vuotoa? Nyt mennään 7+6, kipuja ei juuri ole eikä kyllä muitakaan oireita ole ollut viikkoon. Viikko sitten varhaisultrassa oli kaikki OK. Pelottaa...

Seksi voi alkuraskaudessa aiheuttaa pientä vuotoa kun limakalvot on herkillä.

Äkkiä saa itselleen paniikin päälle. Soittelin neuvolaan pari viestiä sitten kuvaamistani vuodoista. Neuvolatäti ei ollut kovinkaan huolissaan, kunnes kysyi, että onko vielä raskausoireita. Sanoin, että eipä oikein noin viikkoon ole ollut mitään. Siitä tuntui huolestuvan sen verran, että kehotti tulemaan huomenna ultrattavaksi. Vähäoireinen oon toki ollut koko ajan, mutta nyt kun rintojenkin kipu on lähes kadonnut + niukka ruskeahko vuoto, niin kyllä tässä pelon ja itkun kanssa tutuksi tulee. Onneksi jo huomenna pääsee ultraan. Pitäkää peukkuja, että kaikki hyvin.

Täälläkin pidetään Viuhti peukkuja! <3

Kamalaa kun tyyliin mikään muu ei maistu paitsi suklaa ja roskaruoka.. Minkähän kokoseksi sitä tässä 9kk aikana oikeen kasvaa :F

ei meilläkään ole rouvalla ollu kovin oireita nyt. luulemma imetys välillä vähän tuntuu kivuliaalle. närästystä on "ehkä vähän", aina sillon ku kysyn huolissaan että eiksillä oo mitäään.... :s

Viuhti, pitelen täällä myös peukkuja että kaikki olisi hyvin!

Itsellä ei oo pahoinvointia ollut yhtään, rinnat olivat 4+3 ihan hirveän kipeät ja nyt sekin on hellittänyt ihan täysin. En ole osannut murehtia kun kuitenkin välillä tuntuu pistäviä kipuja ja ihme jomotusta. Esikoista (tyttö) odottaessa oksentelin koko alkuraskauden. Pitäisikö tästä päätellä että poika tulossa, vai tuleekohan pahoinvointi viiveellä :D

Todellakin pidetään viuhti pekut pystyssä. Toivottavasti on vaan turha säikähdys.

Tsemppiä Viuhti ultraan! Mälsä tilanne, mutta hyvä että pääset nopeasti tsekkaamaan että kaikki Ok. Peukut on pystyssä. :Heartred

Mulla alkoi ehkä tänään ihan kevyt kuvotus. Ilmestyy lähinnä silloin, kun edellisestä ruokailusta alkaa olla yli tunti aikaa, eli koko ajan täytyis olla syömässä. Eikä muuten oo ruokahalusta puutetta. :rolleyes:

Onneksi huomenna on Viuhti ultra <3

Ihania mielihaluja ja oireita teillä :D Mä oon vasta niin alussa 3+6, että oikeastaan on vaan aamun närästys ja voimakas rintakipu oireina. Eilen kuvittelin myös pientä pahoinvointia. Aattelin silti alkaa kirjoittelee tänne, niin saan joskus sen 30 viestiä täyteen salaista ryhmää varten. Vahvasti on nyt sellainen usko, että tää kestää eikä tarttis enää kärsiä keskenmenoista...

Tsemppiä Viuhti! ❤️

Kamalaa kun tyyliin mikään muu ei maistu paitsi suklaa ja roskaruoka.. Minkähän kokoseksi sitä tässä 9kk aikana oikeen kasvaa :F

Sama täällä, lisäksi irtokarkkeja valikoidessani muhun iski suunnaton himo ostaa nallekarkkeja, joita normaalisti inhoan! :D

Tsemppiä tosiaan Viuhti! Toivottavasti kaikki on hyvin. Ihana että pääset noin pian ultraan, eikä tarvi pidempää aikaa murehtia.

Yökkäsin tänään kun näin hammasharjan. Toisen kerran yökkäsin, kun annoin kanille aamupalaksi palan banaania :hilarious: En siis oksentanut, mutta voimakkaan kakomisrefleksin aiheutti molemmat! En normaalistikaan pidä banaanista ja nyt näköjään vielä vähemmän!

Takaisin