Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miipa, täältä tulee sympatiat toiselta keliaakikolta! Tsemppiä! Toivottavasti on jo normaali olo :)

Joo kolmen tunnin jälkeen pystyin nousta jo pystyasentoon ja juomaan mustikkasoppaa. Vitsi kun keliakia otettaisiin vakavasti ja ihmiset tietoisia sairaudesta.. Nooh tästä opittiin taas ja palaute meni perille :)

Hansus, kamalaa, mulle tuli itsellenikin itku tota lukiessa. Olen tosi pahoillani. :(

Hansus ihan kamalaa että joudut odottamaan maanantaihin epätietoisuudessa, voimia!

Mulla on kans ollut alaselkä jomottelua ja välillä alavatsa vähän arka. Ei mitenkään kipeä, mutta aristaa. Oon ajatellut että kasvusta johtuvaa varmaan. Lisäks etenkin oikean puolen kiinnikkeet vihlaisee välillä kun jotain tekee.

Mulla nyt ei oo keliakiaa, mut oon huomannut ton kropan herkillä olon siitä että iho palaa auringossa herkästi, ja normaalisti lievä koivuallergia on tavallista ärhäkämpi. Alkoi jo tosi aikaisin silmien, nenän ja kurkun kirvelynä. Tuntuu et silmät olis jatkuvasti turvoksissa ja kurkussa joku ikilima mikä ei irtoo. Ja jatkuu edelleen, minkä vuoksi oon alkanut epäillä olenko alkanut herkistyä jollekkin muillekkin kun Koivulle. Nyt parin viikon aikana voimistunut musta lisää.

Mulla on käsivarret kolmesti palaneet jo tänä kesänä, aurinkovoiteen sk 50 ei riitä! Nyt sitten loppukesän pakko pitää pitkähihaista :smiley-ashamed004

Mä tässä laskin, että olen ollut elämäni aikana noin 23 kuukautta raskaana, ja tänään sitten jouduin ensimmäistä kertaa oksentamaan. Toivottavasti oli vain reaktio turhan runsaaseen syömiseen, tänään kun on ollut kummitytön 1v synttäreitä ja muuta...

Mulla kans sk 50 ja vähän meinas punottaa mutta jotenkin tuntuu että myös rusketus tarttuis paremmin?

Kiitos tuesta ja sympatioista :Heartred Vielä huomiseen pitäisi jaksaa odottaa.

Välillä iskee valtava epätoivo eikä itkusta meinaa tulla loppua. Välillä taas toivo herää ja miettii, että ehkä se ei mennytkään kesken. Verta ei kuitenkaan tuota hyytymää/könttiä aiemmin ole tullut kuin joskus pyyhkiessä vähän. Nyt perjantain jälkeenkin vuoto on ollut todella vähäistä ja välillä ei vuoda ollenkaan.

Toivon vaan niin kovasti että verenvuoto olisi ollut hematooma tai muuta harmittomampaa.
Kyseessä olisi ensimmäinen lapsi pitkän yrittämisen jälkeen, eikä raskautuminen ole itselle kovin helppoa.

Inhottavaa joutua odottamaan. Jos olikin nyt keskenmeno niin joutuu tavallaan kokemaan sen kahteen kertaan :pale

Voimia Hansus! Toivotaan että saisit huomenna hyviä uutisia♡ olettaisi että verta olisi tullut enemmänkin, jos olisi mennyt kesken :/

Täällä pahin huonovointisuus on nyt väistynyt mut edelleen on vaikeuksia pysyä hereillä kokopäivää. Ruokakin on alkanut taas maistua, mut on vaan outoa kun syön nykyään monta kertaa päivässä kun ennen paahdoin menemään kokopäivän vain muutamalla pikku ruualla.

Maha pömpöttää hirvittävästi, pitäis varmaan käydä ostamassa mammapöksyjä jo. Ainut vain et maha ei muistuta raskausmahaa vaan ennemminkin grillimättömahaa :bored:

Eilen vessassa käydessä pyyhkäistessä tuli hieman vaaleanhailakanpunaista paperiin muutaman kerran o_O oletan ainakin tässävaiheessa sen olevan ihan vaaratonta, toivottavasti

Oon kohta 2 viikkoa ollut lomalla ja loppuviikosta jatkuis työt, saas nähdä miten kroppa jaksaa painaa 9-14 tunnin vuoroja, varsinkin kun tuntuu jo nyt et jalat on turvoksissa ja väsyneet vaikka ei tekis mitään kummosta

Keskenmeno se sitten oli :sad001 Poistun tammikuisista ja toivon, että saan liittyä vielä jonkin muun kuukauden 2018 ryhmään.

Parempaa raskautta muille ja tsemppiä tulevaan :Heartred

Takaisin