Oireet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nämä oireet on kyllä vihuliainen homma. Aamusta ei ole tissit enää niin kipeät ja jatkuva näläntunne on kadonnut. Mitä ihmettä. Ny 11+5. *Ääärrhhh,*

Täällä on nyt parina aamuna hampaitten pesu aiheuttanut oksennus session.. Väsy myös on tullu takaisin. Vielä kolme päivää pitäis jaksaa pinnistellä töissä... jaksaa jaksaa :D Saunominen on myös jääny vähemmälle. Huono olo tulee melko nopsaan.

Uniko, mä en kans pysty saunomaan. Saatan istua alalauteella 3min ja sekin on siinä ja siinä rupeeko pökryttämään. Mä oon taistellut ton hampaiden pesun kanssa. Nyt alkaa helpottaa. Heti syömisen jälkeen ei mitään toivoa onnistua, mutta jos syömisestä on kulunut jo tunti-kaksi niin onnistuu ihan kohtalaisesti.

Hampaat pitäisi pestä ennen aamupalaa jotta tulisi suojaava kerros hampaisiin ennen syöntiä

Mä pystyn kyllä saunomaan ja hampaiden pesu menee, mutta en pääse tästä väsymyksestä yli enkä ympäri. Hyvä, ettei kesken työpäivän pää paukahda pöytään ja ala kuorsaus kuulua. :sorry: Kofeiinin ja kahvin ollessa pannassa, on entinen kofeiiniaddikti pulassa...

Täällä ei enää kauheena oireita. Välillä pyörryttelee, sydän sykkii lujasti ja pientä liitoskivun alkua ja havaittavissa. Pahimmat huonot olot on väistyneet ja olo on jopa ihan hyvä. Jaksanut taas urheillakin. Niin ja vatsa kasvaa tahdilla ja pieniä hentoja liikkeitäkin tuntunut välillä. 14+4

12+4 kovia liitoskipuja, iskias vaivaa niin et koko alavartalon lihaskontrolli hukkuu ja kipu on kova. Pahimmillaan ei kylkeä saa käännettyä. Lisäksi edelleen on huono olo ja ruuat tökkii edelleen. Paino nousee ihan silmissä vaikka tavoite oli ettei se nousis. Nyt jo isompi kun ikinä elämässäni ja sekin ahdistaa tän väsymyksen ja työstressin ja huolen siitä onko kaikki hyvin lisäksi. Tänään koitin jalalla töissä työntää yhtä painavaa laatikkoa sivuun niin alavatsaan ja just tuonne liitoskipualueelle sattui niin et meinas jalat lähteä alta. :(
Harmittaa kun haluaisi nauttia tästä.

Issias ja noidan nuoli ongelmiin auttaa kalevalainen Jäsenkorjaaja tai fysioterapeutti joka on erikoistunut tuki ja liikunta elin vaivoihin ja käy sen 2h hoidon. Kroppa on niin kokonaisvaltainen että pitäisi aina hoitaa päästä varpaisiin. Mä kävin niskojen takia vuosia hieronnassa kunnes löyty nykyinen fyssari, käsitteli kädet ja avot niskakivut lähti. Samoin moni selkä ongelma voi olla jaloista lähtöisin

Mä pystyn saunomaan, mutta jos se on kovin kuuma niin tulee semmonen jännä paine päähän kun menee saunaan! Sama juttu oli kun oli ne pari hellepäivää niin ulkona tuli tuo sama olo..

Mulla ehti olla pahoinvointi jo reilu viikon verran pois, mutta on nyt tullu takasin. Aamusta iltaan paha olo ja iltasin sitten saa ykäillä. Viikkoja nyt 11+4.

Väsymys on kans ihan älytöntä koko ajan. Päikkärit on pakko nukkua esikoisen kanssa samaan aikaan, muuten ei jaksa olla. Mies tekee pitkää päivää töissä, aamulla lähtee aikasin ja on usein vasta illalla kotona, niin meinaa välillä ottaa vähän koville.

neponen, mulla vaivas lenkillä kaatumisen jälkeen iskias kuus viikkoa putkeen. Mene ihmeessä hoidattamaan nyt vaivaa, ennen kuin sulla on liian iso maha mahallaan makuulle! Iskiaksen kanssa eläminen ei todellakaan ole mitään nannaa, tsemppiä! :Heartpink

Mullakin on kyllä paino noussu silmissä, mutta en ole jaksanu ressata asiaa. Laihduin alussa pahoinvoinnin ja aamuoksentelun takia niin paljon, että sormukset tippui sormista ja se kyllä huolestutti enemmän, mitä painon nousu...:sad001 Enemmän käänsin sen niin päin, että ihanaa kun ei tarvitse oksentaa ja aivan mahtavaa, että paino lähti nousemaan vaikka pahoinvointia onkin. :) Näytän perheen mielestä kuulemma nyt "raskaana olevalta" = lihoin. :wink

Minulla on nyt paino noussut pari kiloa ja sen kyllä heti huomaa vaatteita pukiessa. Mies aina naurahtaa mulle kun koitan jotain kyykkiä maasta, puhisen jo kuin olisin viimeisilläni. Saas nähdä sit minkälaista puhinaa ja tuskailua on sit loppuvaiheessa. Eilen kävin töissä pyörähtämässä ja tuntu et maha on jo nyt tiellä.
Mulla on jo pitkän aikaa tuntunut et joku työntäis mahaa sisältä päin ja kiristää. Välillä on tuntemus myös ihankuin elohiiri olis navan alla. Esikoisen kohdalla vasta viikoilla 16 tuli samoja tuntemuksia, nyt epäilenkin et kuinkahan pitkällä mahdankaan olla raskaana o_O nyt olis laskurin mukaan kuitenkin 11+3

Viime yönä näin unta että sattui kovasti alavatsaan, liitos/ repäisykipu tyyppisesti ja jonnekin alapään seudulle ( ehkä välilihan tietämille, mutta syvälle). No tänään on ollut hereilläkin noita samoja kipuja, joten ehkä ne oli yölläkin oikeita kipuja.

Ei mee kauaa kun alkaa häpyliitos paukkua, jospa tällä kertaa ei olis kivulias kuten kahden edellisen aikaa, ei oo kokonaan jämähtänyt tässä kuuden vuoden aikana kun välillä kyljeltä selälleen mennessä pamahtaa

Mulla oli liitos ja repäisykivut jo aika alussa. Nyt on tullu takaisin mut lievempänä. Yskäsy tai aivastus pitää tehdä ajatuksen kans :D Mulla alko viime viikolla(eli rv 10+?) tuntumaan aivan ku joku kutittelis navasta alaspäin. Nyt on parina päivänä tuntunu useammin. En tiä mistä johtuu, epäilen kyllä et ei kai se vauva vielä voi olla.. tai sit olen pitemmällä mitä luullaan. Sitäkin olen välillä epäilly :D

Yskin tänään töissä aika kovaa ja sitten tuntui kuin olisi alkanut pieni mylläkkä alavatsalla. Mullakin viikot vasta 11+4, omien laskujen mukaan 11.

Aamulla yskäisin selälläni ollessani sängyssä ja ai hitto, miten kipeä kramppi iski koko alavatsaan. Enää en kyllä epäile onko mun kohdussa elämää, tässä on nyt viikon ajan ollut sen verran kovia kasvukipuja. Eka oksennuskin tuli tänään yllättäen keittiön altaaseen... Se tosin johtui siitä, etten saanut nielaistua vitamiinia. Ummetus on jäänyt piinaamaan. Saa olla iloinen jos vatsa toimii joka toinen päivä, ennen toimi parhaillaan kaksi kertaa päivässä. Pegorion ei edes kamalasti auta..

Onko muilla hävinny tissikipu?? Mulla tosiaan tuntuu et väsymys ja pahoinvointi väistynyt, paitsi jos on liian pitkä ruokaväli ni sit tulee huono olo, mut nyt mietityttää taas kun huomasin et tissitkään ei oo yhtään arat tai ees turvonneet enää. Ja kahviakin oon nyt parina päivänä pystyny juomaan pari pientä kupillista kun sitä en aikasemmin voinu ees aatella kun teki pahaa. Kaks pitkää viikkoa vielä neuvolaan ja ultraan

Takaisin