Onko muilla sellaista kummallista heikotusta? Itellä on muutaman viikon vaihtelevasti ollut sellaista kummallista heikotusta. Tuntuu kuin happi loppuisi ja jalat menee ihan voimattomaksi yhtääkkiä. Välillä tää liittyy ihan huonoon oloon, kun oksennan välillä vieläkin, mutta välillä johtuu kyllä jostain muusta? Heittäisikö verenpaineet tai jotain?
Tänään oon ollun niin väsynyt, että oon vaan nukkunut ja lepäillyt sairaslomapäivää viettävän tytön kanssa. Oon nukkunu kahet päikkäritkin, mutta olo edelleen tosi väsyny. Johtuu kai huonosti nukutusta yöstäkin, kun yöt menee pyöriessä ja vessassa rampaten. Monesti jäänkin sohvalle katselemaan telkkaria ja koitan torkkua välissä.
Mulla alkoi perjantaina äitiysloma, mutta oon jo muutaman viikon ollut saikulla ennen sitä jaksamisen ja supistusten takia. Supisteluja tulee herkästi jos liikaa touhuaa, mutta onneksi ovat vielä aika kivuttomia.
Mulle Naistenklinikalla luvattiin, että viimestään viikon 39 alussa käynnistellään, mutta voi olla että käynnistetään jo viikolla 38. Eli ei tässä montaa viikkoa olisi enää, mutta jotenkin jaksaminen on ihan nollassa tällä hetkellä. Tänään 35+0