Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta tossa ei niinkään häpeä oo se haitta, vaan pelkään että jos ei ota sitä tyhjennysruisketta niin sattuu ponnistaessa vielä enemmän. Maha sen verran kovalla, että en luota luonnolliseen tyhjäykseen :/.
Musta tossa ei niinkään häpeä oo se haitta, vaan pelkään että jos ei ota sitä tyhjennysruisketta niin sattuu ponnistaessa vielä enemmän. Maha sen verran kovalla, että en luota luonnolliseen tyhjäykseen :/.
Mulla oli reiluun puolenväliin asti oudon kylmä koko ajan ja oon normaalisti aina kuumissani. Mutta nyt on kyllä lämpötila noussut. En hikoile mutta lämmin on niinku 'ennenkin'.
Mulle on iskeny outo oire. Neuvolatätiki ihmetteli, mutta totes että vauva luultavasti painaa jotain hermoa tms.. eli en jaksa/pysty seisoa. Leivänvoitelunki ajaksi joudun istumaan. Alkaa huippaan/kuumottaa selässä oudosti.
Sun selkälihakset on todennäkösesti äärimmäisen jumissa ja kovalla rasituksella eikä korsetti enää jaksa pitää sua kasassa. Samalla vatsa painaa eteenpäin ja jos on vähänkään turvotusta siihen lisäksi niin kyllä tekee pahaa seistä. Mulla siis sama ongema ollu nyt tässä ja edellisessä raskaudessa. Mulla yleensä syömisen jälkee pahenee entisestään se ja iskee armoton tuskanhiki. Ja samallahan siellä jää helposti joku hermokin jumiin. Mulla on auttanut välillä se että pyöristää selkää, joku tuki olis varmaa kans mikä helpottais. Jos on kantoliina niin sitä vois koittaa sitoa selkää ja vatsaa tukemaan. Mä kokeilin kerran mut ainakin sen ohjeen kanssa meni hermot ja tyhmänä luovutin. Youtubesta löytyy montakin erilaista versiota liinalla tukemiseen.
Turvotusta ei oo ollenkaan, eikä löydy kantoliinaa....
Edellisessä raskaudessa ei ollu mitään vaivoja, siksi kaikki mitä nyt on tuntuu ni oudolle ku on ni kaikenlaista...