Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilinen rempan teko ja siivous vimma kostautuu. Issias kiusaa ihan tosissaan. Ei meinaa oikea jalka pysyy alla eikä oikein kestä tehä mitää.
Nää ei kai oo varsinaisesti oireita mutta itteä on huvittanut, niin aattelin tulla jakamaan teidän kanssa (ja ehkä etsimään kohtalotovereita).
Mulla on jo melko varhaisessa vaihees tätä raskautta ruvennut mahan päällä karvoitus lisääntyyn, ja tällä hetkellä se kohoaa viivana aina tonne rintakehälle asti. Että nyt on kyllä alkukantaiset voimat liikkeellä. Miestä ei oo pahemmin naurattanut, mutta mua tää huvittaa kauheesti. Enkä oo luvannut vielä ruveta koko mahaa sheivaamaan.
Pari päivää sitten uusia rintakarvojani ihastellessa, huomasin, että mulla on raskausarpia rinnoissa! Se ei huvittanut enää ihan yhtä paljoa, mutta yllätti. Ei oo vielä tarvinnu edes siirtyä isompaan kuppikokoon. Voi olla että niitä on viel paljo luvassa... ahdistuin ostamaan bepancarea, vaikka tuskin sekään saa mua pysymään nahoissani.