Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljonko sitä magnesiumia voi ottaa?
Mun lihassärkyihin vois kans auttaa. En ole vaa vielä uskaltanu paljoa extraa ottaa, kun raskausmonivitamiini sitä jonkun verran sisältää.
Paljonko sitä magnesiumia voi ottaa?
Mun lihassärkyihin vois kans auttaa. En ole vaa vielä uskaltanu paljoa extraa ottaa, kun raskausmonivitamiini sitä jonkun verran sisältää.
Mulla välillä huonoja aamuja, mutta pääosin onneksi olo jo parempi. Jos nukkuu huonosti tai kova stressi jostain niin vaikuttaa minulla selvästi. Viime viikolla viimeksi oksensin aamulla. Mulla nyt 22+1.Onko kellään muulla vieläkin aamupahoinvointia? Mulla ei missään vaiheessa kokonaan loppunut, pariksi viikoksi helpotti hiukan mutta nyt taas palannut yhtä kammottavana kuin alkuraskaudessa. Viikkoja kumminkin jo kohta 24, ärsyttää että aina saa aamulla oksentaa ja huono olo kestää syömisestä huolimatta useamman tunnin
Onko kellään muulla vieläkin aamupahoinvointia? Mulla ei missään vaiheessa kokonaan loppunut, pariksi viikoksi helpotti hiukan mutta nyt taas palannut yhtä kammottavana kuin alkuraskaudessa. Viikkoja kumminkin jo kohta 24, ärsyttää että aina saa aamulla oksentaa ja huono olo kestää syömisestä huolimatta useamman tunnin
Onko kellään muulla vieläkin aamupahoinvointia? Mulla ei missään vaiheessa kokonaan loppunut, pariksi viikoksi helpotti hiukan mutta nyt taas palannut yhtä kammottavana kuin alkuraskaudessa. Viikkoja kumminkin jo kohta 24, ärsyttää että aina saa aamulla oksentaa ja huono olo kestää syömisestä huolimatta useamman tunnin
Onko kellään lantio- ja alaselkäkipuja? Mulla on nyt noin viikon verran ollut ja tää on ihan karmaisevaa.. Ei ole siis nopeita vihlaisuja, vaan jatkuvaa särkyä. Panadolia syön ja olen yrittänyt venytellä, käyttää lämmintä kauratyynyä yms. mutta mikään ei auta. Tuntuu että luihin jyystää tuolla lantion sisällä, ihan kamalaa Onneksi eilen rakenneultrassa kaikki hyvin meidän pojalla, mä vaan saan nyt vähän kärsiä :D
Onko kellään lantio- ja alaselkäkipuja? Mulla on nyt noin viikon verran ollut ja tää on ihan karmaisevaa.. Ei ole siis nopeita vihlaisuja, vaan jatkuvaa särkyä. Panadolia syön ja olen yrittänyt venytellä, käyttää lämmintä kauratyynyä yms. mutta mikään ei auta. Tuntuu että luihin jyystää tuolla lantion sisällä, ihan kamalaa Onneksi eilen rakenneultrassa kaikki hyvin meidän pojalla, mä vaan saan nyt vähän kärsiä :D
Uutena oireena JATKUVA nälkä. Selkeest joku kasvuvaihe meneillään. Oikein huomaa, et nyt se paino on lähteny nousemaan. Ärsyttää, ku on niin vaikea hillitä syömisiään, herkkujaki tekee ihan eri tavalla mieli. Kuvittelen mielessäni jouluvalaan...