Oireet?

Mulla on alkanut huippaamaan... Jos nousee ylös niin hetken päästä näkökenttä on ihan valkoinen, sitä kestää hetken.
Samoin viikonloppuna kävelin hotellin käytävällä pitkää suoraa ja alko taas kesken kävelyn heittää päässä. Ajattelin, että tuo mies tuossa edessä kyllä tajuaa jos miä tähän kupsahdan.
Hirmu huono olo tuli häämekkoja sovittaessa yhdessä vaiheessa. Naama muuttui ihan valkoiseksi, oli päästävä istumaan ja vesilasi helpotti kummasti. Yks mekko puristi ja se päällä kun pelin edessä keikuloi, niin kohta oli kans pahaolo.

Pitäis käydä varmaa testaa hemoglobiini.

Lisäksi, muistinpahan taas lauantai aamuna miksi en pese hampaita aamulla! Aamupala tulee ylös samantien, miten tuo hampaidenharjaus sen voikin aiheuttaa ja vieläkin?? Ei illalla ole mitään, tosin ehkä siitä iltapalasta on sen verran kulunut aikaa ennenkuin hampaita menee harjaamaan.

Mulla on alkanut huippaamaan... Jos nousee ylös niin hetken päästä näkökenttä on ihan valkoinen, sitä kestää hetken.
Samoin viikonloppuna kävelin hotellin käytävällä pitkää suoraa ja alko taas kesken kävelyn heittää päässä. Ajattelin, että tuo mies tuossa edessä kyllä tajuaa jos miä tähän kupsahdan.
Hirmu huono olo tuli häämekkoja sovittaessa yhdessä vaiheessa. Naama muuttui ihan valkoiseksi, oli päästävä istumaan ja vesilasi helpotti kummasti. Yks mekko puristi ja se päällä kun pelin edessä keikuloi, niin kohta oli kans pahaolo.

Pitäis käydä varmaa testaa hemoglobiini.

Mulla on samaa mutta johtuu matalista verenpaineista. Aamulla täytyy muistaa heti juoda ja nousta hitaasti sekä säännöllinen syönyi helpottaa vähän. Muuten mataliin paineisiin ei ole apua :(

Mulla myös aiheuttaa matala verenpaine tuota huippausta ja välillä huonoo oloo. Toivottavasti syy löytyy jos ei johdu tosta. Itse oon alkanut pitää aina vesipulloa ja jotain pientä naposteltavaa mukana niin myös jos verensokerit pääsee laskemaan saa heti syötyä/juotua jotain :)

No toi on matala. Ite en pysyis varmaa enää pystyssä jos noin matalalle menis.

Täällä kans on huimaamista alkanu tulla. Tulee semmosia ihmeellisiä voimattomuuskohtauksia. Esim. kassajonossa saattaa yhtäkkiä tuntua siltä, että on pakko mennä pötköttelemään keskelle lattiaa ja pulssi alkaa jotenki hakkaamaan. Verenpaine ollu joka neuvolakerralla ok ja hemoglobiinikin oli viimeksi noussut. Tosi inhottavaa. :( En tiedä, onko sitte verensokerin heittelyä vai mitä.

Mulla on palannut järkyttävä väsymys ja voimattomuus kuvioihin. Ei jaksaisi tehdä mitään ja voisi vain nukkua. Nukun tällä hetkellä jonkun 10 tuntia yössä ja monesti vielä päikkärit.

Oon vielä lomalla, joten luusisi ettei näin väsynyt olisi olo. Voisikohan johtua raudasta vai mistä lie?

Mulla on palannut järkyttävä väsymys ja voimattomuus kuvioihin. Ei jaksaisi tehdä mitään ja voisi vain nukkua. Nukun tällä hetkellä jonkun 10 tuntia yössä ja monesti vielä päikkärit.

Oon vielä lomalla, joten luusisi ettei näin väsynyt olisi olo. Voisikohan johtua raudasta vai mistä lie?

Mä jouduin tän väsymyksen takia kilpparikokeisiin. Hb kun oli edelleen 145

Ootko kokeillu visibliniä? Tai pegorionia, pegorionia pitää käyttää pitkä kuuri oisko ollu niin monta viikkoa kuin on ollut päiviä ummetusta. Ohjeissa kyl lukee :) Pegorion on sellanen mitä käytetään paljon lapsilla, sekotetaan jauhe johonkin juomaan tai jogurttiin.

Tuttuja kyllä nuo ummetuslääkkeet, ennen raskauttakin välillä kärsinyt ko. oireista.
Nyt mulla käytössä Duphalac, Visibliniä en oo kokeillut. Joskus aiemmin oli käytössä Pegorion, mutta ei tainnut olla niin toimiva mulle ja nyt en edes tiedä saako sitä raskaana käyttääkään..
Muutenkin koitan nyt ruokavalioon vielä enemmän panostaa ja vettä tulee juotua aina paljon pitkin päivää.. liikunta kyllä jäänyt vähemmälle :sad001
Noh, kai tää tästä taas..

Visiblin on myös kuituvalmiste ja sopii päivittäiseen jatkuvaan käyttöön. En oo itekään kokeillu, mut menee taatusti ostolistalle, jos alkaa ummettaa useemminkii.

Ja tota siis mainostetaa neuvolassaki oikeen huolella :D

Mulla on tänään tullu ihan uutena juttuna kans tommonen "taju lähtee" olo, kolme kertaa tänään sattunut ja äsken osasin yhdistää siihen että käy kumarassa niin silloin tulee. Verenpaineet oli viimeviikolla jtn 117/58 ja hemppa 124. Pitää varmaan mainita parin vkon päästä neuvolassa jos ei ala asettuun:shifty:

Pregorionia saaa käyttää raskaana ja täällä ainakin jonkun verran auttaa jos joka aamu ottaa. Mehuun kun sekoittaa ja samalla syö esim leipää niin ei maistu kovin pahalta. Mulla on valion kuitumehu (mango) pohjana. Musta tuo visiblin on niin pahaa etten sitä saa oikeen käytettyä vaikka sitäkin löytyisi

Pregorionia saaa käyttää raskaana ja täällä ainakin jonkun verran auttaa jos joka aamu ottaa. Mehuun kun sekoittaa ja samalla syö esim leipää niin ei maistu kovin pahalta. Mulla on valion kuitumehu (mango) pohjana. Musta tuo visiblin on niin pahaa etten sitä saa oikeen käytettyä vaikka sitäkin löytyisi

Entä oisko yhtään paremman makusta jos kokeilis ruokaan sekottaa?

Takaisin