ElinaMariah
Jostain jotain jo tietävä
Hassusti nukkumisen "ihanuus" on kyllä jäänyt ja yöt muuttunut täällä ainakin selviytymiseksi jonkinlaisessa asennossa :) Ja juuri kun saa unen päästä kiinni niin tulee pissanhätä :banghead:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suski.81 pitääkin kokeilla tuota.
Mulle ei käy perus Nivea, Dove, Rexona ja mitä noita nyt on. On vaan ihan käsittämätöntä miten tää hiki haisee, kamalaa xD ei oo aikaisemmin moista ongelmaa ollut.
Okei, mulla ei oo ennen suihkutettavat toimineet :DKokeile garnierin niitä mineraali dödöjä (suihkutettavia). Mul ei enää easkauden jälkee mitkää roll-onit pitäny. Ja mä en ikinä ennen hikoillu. :O
Ostin tota samaa ja melkeen heti iski hienhaju tää on niin ärsyttävää, alkaa menee jo hermot :/Mä aloin käyttään esim cittarista saatavaa deo crystal aloe veraa. 100% naturalkin vielä. Vain luonnon alumiinia. Eli raskaana olevalle ihan hyvää kamaa, ja mulla pitää kyl hajun pois. Suosittelen !
Mulla menee niin hermot tän vatsan toimimattomuuden kanssa kun ei toimi niin ei toimi. Tukala olo, puh. Toki en tiedä onko tää tukala olo ihan vaan tätä raskautta itsessään. Mut inhottava vaiva joka tapauksessa, toivoo vaan et korjaantuu tilanne ees joskus..