Oireet?

Hassusti nukkumisen "ihanuus" on kyllä jäänyt ja yöt muuttunut täällä ainakin selviytymiseksi jonkinlaisessa asennossa :) Ja juuri kun saa unen päästä kiinni niin tulee pissanhätä :banghead:

Etpä ois ElinaMariah voinu paremmin kuvailla munkin tuntemuksia öiden suhteen.

Ärsyttää, kun herää yöllä pissalle eikä sit saa uudestaan unen päästä kiinni:meh:.
Onneksi ei joka öinen ongelma. Tässä jo leffa katottu ja syöty. Mitäköhä sit tekis...?

En tiiä kuuluuko tää oireisiin, mut mulla haisee kainalot! Siis mikään dödö ei oo auttanut, ärsyttävää. Kunnon haisuli :D onko kellään suositella haisukainaloille hyvää dödöä?

Mä aloin käyttään esim cittarista saatavaa deo crystal aloe veraa. 100% naturalkin vielä. Vain luonnon alumiinia. Eli raskaana olevalle ihan hyvää kamaa, ja mulla pitää kyl hajun pois. Suosittelen !

Nii, mä en oo oikein noista alumiimittomista dödöistä pitäny, vaik haluaisinkin, en oo vaa löytäny sellasta ittelle hyvää. Nyt on ollu käytössä lumenen sellanen pinkki dödö, siitä oon ihan tykänny. Jotenki tää raskaus on supistanu (toistaseks) hikirauhaset, et nyt vois ehkä joku alumiinitonki mennä...

Mulla oli teininä tosi vaikee löytää itselleni toimiva dödö, ja kun en niin tykkää mistään hajuista. No nyt olenkin vuosia käyttänyt doven sellaista valkoista purkkia missä on mustalla ne tekstit.

Liitteet

• dödö.JPG
    dödö.JPG
    9.3 KB · Katsottu: 35
Nehän sanoo että alumiinittomissa kestää jonkun aikaa ennen kuin alkaa toimia kun kropalla kestää tottua siihen? Mulla on foreverin puikkodödö ja kestää ihan super pitkään. Alkuun en tykännyt siitä yhtään kun hiki haisi mut nykyisin toimii jo hyvin. Ehkä jos tosi paljon treenaa ja pitkä pv niin loppupäivästä saattaa pettää, mutta ihan perusoloissa toimiva

Suski.81 pitääkin kokeilla tuota.
Mulle ei käy perus Nivea, Dove, Rexona ja mitä noita nyt on. On vaan ihan käsittämätöntä miten tää hiki haisee, kamalaa xD ei oo aikaisemmin moista ongelmaa ollut.

Suski.81 pitääkin kokeilla tuota.
Mulle ei käy perus Nivea, Dove, Rexona ja mitä noita nyt on. On vaan ihan käsittämätöntä miten tää hiki haisee, kamalaa xD ei oo aikaisemmin moista ongelmaa ollut.

Kokeile garnierin niitä mineraali dödöjä (suihkutettavia). Mul ei enää easkauden jälkee mitkää roll-onit pitäny. Ja mä en ikinä ennen hikoillu. :O

Kokeile garnierin niitä mineraali dödöjä (suihkutettavia). Mul ei enää easkauden jälkee mitkää roll-onit pitäny. Ja mä en ikinä ennen hikoillu. :O
Okei, mulla ei oo ennen suihkutettavat toimineet :D
Mulla haisee kainalot ja ne on kosteat, vaikka en hikoiliskaan :o

Itelläni oli synnytyksen jälkeen ongelmana kauhea hikoilu. Hain apteekista Triple Dry -dödöä. Kyllä se sitä älytöntä vetistelyä hillitsi.

Mä aloin käyttään esim cittarista saatavaa deo crystal aloe veraa. 100% naturalkin vielä. Vain luonnon alumiinia. Eli raskaana olevalle ihan hyvää kamaa, ja mulla pitää kyl hajun pois. Suosittelen !
Ostin tota samaa ja melkeen heti iski hienhaju :o tää on niin ärsyttävää, alkaa menee jo hermot :/

Mulla on jotain ihan tavallista Garnierin mineraali deodoranttia. Perus markettikamaa ja se on riittänyt. Mutta sama juttu, eli mitkään suihkutettavat ei oo ees ennen toimineet niin hyvin. Tää on siis perus roll-on.
En ees astellut jotain alumiinejä ja muita juttuja kosmetiikassa. Käytän muuten aika sekalaisesti kaikkea. Paitsi kasvojen hoidossa on ihan luomu-hommat, mutta niitä ei saa oikeen kaupoista. Ostan tutun kosmetologin kautta kun on kuiva ja hankala iho muuten.

Aattelin värjätä hiukset raidoilla koko päähän myös. Mitään "tatuoitavia" kestopigmenttejä en ottais raskaana, mutta muuten tosiaan ihan perus seteillä mennään. Ja oon kerran värjännyt kulmat myös.

Mä en siedä mitään suihkutettavia, käy henkeen. Ja oon niin onnellinen et mieskin on alkanu viimein käyttää roll-oneita :) Mulla on kanssa Foreverin Aloevera puikkodödö. Oon tykkäny, mut eihän se todellakaan pidä 48h, mut ei se sitä lupaakaan :grin Seuraavaksi aattelin kokeilla jotain suola-dödöä, niitäki saa joistain paikoista roll-on muodossa, niin ei tarvi sitä mineraalikiveä käyttää. Mun kainalot ja iho muutenkin on tosi herkkä, niin pitää aina miettiä tarkkaan mitä kannattaa käyttää.

Mullakin on ollu toi foreverin aloe-puikki kohta vuoden käytössä. Ei auta kyllä mulla, edes ennen raskautta... :( mulla parhaiten toimii just spray deodorantit.

Mulla menee niin hermot tän vatsan toimimattomuuden kanssa :mad: kun ei toimi niin ei toimi. Tukala olo, puh. Toki en tiedä onko tää tukala olo ihan vaan tätä raskautta itsessään. Mut inhottava vaiva joka tapauksessa, toivoo vaan et korjaantuu tilanne ees joskus.. :oops:

Mulla menee niin hermot tän vatsan toimimattomuuden kanssa :mad: kun ei toimi niin ei toimi. Tukala olo, puh. Toki en tiedä onko tää tukala olo ihan vaan tätä raskautta itsessään. Mut inhottava vaiva joka tapauksessa, toivoo vaan et korjaantuu tilanne ees joskus.. :oops:

Ootko kokeillu visibliniä? Tai pegorionia, pegorionia pitää käyttää pitkä kuuri oisko ollu niin monta viikkoa kuin on ollut päiviä ummetusta. Ohjeissa kyl lukee :) Pegorion on sellanen mitä käytetään paljon lapsilla, sekotetaan jauhe johonkin juomaan tai jogurttiin.

Mä en muista mitään tuollaisia ohjeita pegorionista... Viimeksi käytin sitä synnytyksen jälkeen jonkun aikaa, lisäksi ensihätään laxoberonia. Sitä en tiedä saako käyttää raskausaikana. Ja se pegorion ainakin maistui ihan kamalalta!

Takaisin