Oireet?

Kohtuhan työntää suolistoa, vatsanpeitteitä ym. tieltään, eli aivan varmasti voi olla epämukava olo! Mä oon aika lyhyt ja lyhytselkänen, ja mulla on nyt rv 12 tosi pullea "ylämaha". Ihmeellisen näkönen kropan sivuprofiili, sellanen puolipallo :D.
 
Mulla menee nyt eniten järki tämän vessassa ravaamisen kanssa, varsinkin öisin. Yöllä saa 1-2 tunnin välein herätä vessaan pissalle. Onko helpotusta tiedossa edes väliaikaisesti kun kohtu nousee ylemmäs? :confused:
 
Mulla menee nyt eniten järki tämän vessassa ravaamisen kanssa, varsinkin öisin. Yöllä saa 1-2 tunnin välein herätä vessaan pissalle. Onko helpotusta tiedossa edes väliaikaisesti kun kohtu nousee ylemmäs? :confused:
Musta tuntuu etten nyt oo ravaillut enää niin useasti vessasaa mitä aikaisemmin. Viikkoja 11+1
 
Ei pysy nesteetkään. Pariin otteeseen olen saanut puoli tuntia pysymään nesteet sisällä, mutta muutoin menee tyyliin vesilasillinen sisään ja sitten käyn sen oksentamassa. Mies ny ei tunnu olevan kiinnostunut tästä olotilastani, ei tarjoa apuakaan. Hoidan siis taas vauvaa sängyssä ja oksennan ämpäriin, keittiö räjähtää siihen asti ku kykenen kotitöihin. Kyllä tulee taas niin välitetty olo... Vähä alkaa ne pelot viime raskaudesta nostaa päätään, että tunnen taas olevani yksin tämän raskauden kanssa. Noh, sen verran käskin häntä tekemään että vie minut heti huomenna tiputukseen (hetki sitten kävin puntarilla ja 3kg tippunut yhteensä tähän mennessä parissa päivässä) ja vaikka sitten minun autollani ettei herralla vain mene bensaa siihen.

Voi ei, kuulostaa niin kamalalta tuo oksentaminen ja miehen suhtautuminen. :sorry: Hieno päätös lähtee tiputukseen, toivottavasti olo sitten paranee ja helpottuu. :Heartred Tsemppiä kovasti sinne suunnalle!
 
Mulla menee nyt eniten järki tämän vessassa ravaamisen kanssa, varsinkin öisin. Yöllä saa 1-2 tunnin välein herätä vessaan pissalle. Onko helpotusta tiedossa edes väliaikaisesti kun kohtu nousee ylemmäs? :confused:

Mulla aivan sama homma! Yöllä saa tosiaan ravata parin tunnin välein vessassa, inhottavaa kun unet aina keskeytyy. :grin
 
Kun kävin NT-ultassa, kävin just ennen huoneeseen menoa vessassa. Ultraaja totes siinä samantien, että rakko on ihan täynnä! :oops:
 
Kun kävin NT-ultassa, kävin just ennen huoneeseen menoa vessassa. Ultraaja totes siinä samantien, että rakko on ihan täynnä! :oops:
Minulla on ihan sama ongelma! Vaikka just käy vessassa, niin heti taas pissattaa ja rakko täynnä!
 
Eikös se ongelma pissattamisen kanssa olekin juuri se, ettei rakkoa saa kunnolla tyhjennettyä, jolloin saa ravata koko ajan pissalla.
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Viime yönä oli vatsa ihan tosi kipee ja tuntu polttelua ja kaikkea ja pelotti, että nyt tapahtuu jotain kauheeta. Normaalia se kai oli ja mitään vuotoa ei tullut joten ei pidä huolestua liikaa. Huimausta, mutta muuten okei olo.
 
Tsemppiä Maatuska83! Mun ystävä on kärsinyt molempien lastensa raskausaikana rajusta oksentelusta ja pahoinvoinnista, ja kesti tosiaan siihen asti, että lapset syntyi.
 
Mulla holahti äsken kunnolla housuihin jotain nestettä, tuli farkuista läpi tuoliin asti.. pikkasen säikähdin.
Soitin päivystykseen mut sano et eipä sille mitään voi, ja epäili et kunnon valkovuotolorahdus.. onks muilla ollu?
 
Mulla myös tuota mahan polttelua tänään. Todella inhottavaa.

Päänsärky ja pahoinvointi jatkuu.

Ja täälläkin yksi jolla lähtee järki vessassa juoksemisen takia, etenkin yöllä. Rakkoa saa harvoin edes sen tuntuiseksi ettei pissanhätä jäisi. Epäilinkin jo että onko mulla joku virtsatietulehdus, mutta ei ollut.
 
Suski.81, itelläni on kahessa viimeisimmässä raskaudessa valkkari ollu tosi vetistä ja lorahdellut pöksyihin. Alkanut nytkin muuttua taas siihen suuntaan. Joutuu taas kulkea phsuoja pöksyis ettei olo ole kuin housuihinsa päästäneellä.

Viime raskaudessa kövin jo kerran synnärilläkin kun holahti niin paljon housuihin ja ajattelin, että onko alkanut lapsivesi tihkua (itelläni ei oo siis kertaakaan holahtanut vedet kerralla leffatyyliin vaan lorahtelemalla). Eihän se ollut kuin valkkaria ja minua lohduteltiin etten ole eka joka sen takia tulee synnärille, mutta onhan se hyvä aina tarkistaa.
 
'Ihana' kuulla et muillaki.. nimittäin säikäytti aika lailla.
Aattelin huomenna mennä avoimeen neuvolaan jos sain kuulla sydänäänet - ku en oo niitä ees saanu viel kuulla..
 
Musta tuntuu että mulla nyt on vasta alkanut pahoinvointi kunnolla. Tänään lähtee 10s raskausviikko käyntiin ja aamupahoinvointia on enemmän kuin milloinkaan muulloin ja ensimmäinen oksukin tuli juuri. Tähän asti oon ruoat saanut syötyä aina mutta nyt jäi aamiainen kesken ja ihan kauheeta lähtee töihin. Heräsin jo neljältä kauheeseen olotilaan. Hyi, mutta onneksi vähän oireita kuitenkin kun aikaisemmin olen pelännyt oireettomuutta. Nyt on sit kaikkee kun huono-olo ja vuotaa edelleen sitä ruskeaa ja tissit kipeet..
 
Muokattu viimeksi:
Mulla pahoinvointi ei kelloa katso! En ole oksentanut kuin kahdesti, mutta mitään ei tee mieli. Siitä aloin raskautta epäillä alunperin. Ehkäisy ei ole ollut käytössä huhtikuu 2016 jälkeen, keskenmeno joulukuussa 2016 ja sen jälkeen en olekaan menkkoja tavoittanut. Nyt sitten hieman epävarmana huomiseen NT-ultraan, varhaisultrassa kyllä kävin viikot määrittämässä. Nyt olisi sen mukaan 11+4.
Huojentaa uskoa, että pahoinvoinnit takia tämä olisi jatkunut, mutta toisaalta esikoisesta (vuosimallia 12/2014) ei ollut mitään oireita!!
 
Takaisin
Top