Heipä hei!
Täällä rv 8+4? Tän vkon olo on ollut mitä mainioin! Siis ei pahoinvointia (ehkä lievää etovaa oloa iltaisin). Mutta siis ihmettelen nyt, että mihin se jäätävä oksetus ja oksentaminen katos? Oon jopa miettinyt, mahtaako kaikki olla ihan kunnossa. Mä en koe että mulla olis turvotustakaan. Rinnatkaan ei ehkä tunnu enää niin aroilta. Väsymystä on kyllä ollut. Ja nyt palelua iltaisin. Ja mikä kauheinta, ihan älytön ummetus!! Onko muilla? Vetelen puuroa aamulla, oon syönyt kuivattuja viikunoita, litkinyt vettä, mut mitään ei tapahdu. Liikunta on kyllä jäänyt vähiin tän väsymyksen takia. Aion käydä ostamassa apteekista jotakin vatsan toimintaa parantavaa ainetta, tästä ei meinaan tuu mitään. Oon muutenkin ummetukseen taipuvainen. Kotona olis ollut Pegorionia, mut ne onkin vanhentunut vuosi sitten, höh :/
Mä koitin siihen pahoinvointiin b6-vitamiinia, usein syömistä/pieniä annoksia/helposti alas meneviä ruokia (okei, joskus ei kyllä mennyt mikään alas), itse kyhäilin myös itselleni pahoinvointirannekkeen :D ..siitä se oksennus vasta lensikin :D Ei siihen pahoinvointiin kyllä oikein mikään auttanut. Nyt oonkin kyllä tosi ihmeissäni, että miten se jo loppui.. olin synkässä mielessäni varautunut sinne jonnekin yli rv 12 kestävään (pahimmassa tapauksessa koko raskauden) pahoinvointiin.. Oonkin nyt ajatellut, että olisko mun pitänyt käydä varmistamassa ultrassa, että kaikki on ok. Mut kaippa mä nyt venytän sinne np-ultraan.