Oireet?

Mulla on ollut jo 4 viikkoa älytön toispuoleinen selkäkipu, joka säteilee reiteen kävellessä niin, että on pakko kumartaa eteenpäin tai en pysty jatkaa kävelyä. Onko muilla selkäkipua laisinkaan? Pakko varata varmaan pian aika lekurille vaikka eihän ne oikein mitään pysty siihen auttamaan. Lääkkeitä en suostu syömään enkä magneettiin menemään. Rv 7.
 
Mulla alko oireet tosi alussa, eli reilu viikko ennen ku menkat olis tullut aloin jo oireilemaan. Tein sit testin vajaa viikko ennen ku menkkojen olis pitänyt alkaa kun olo oli niin varma ja plussaahan se näytti! Oon edelleen tosi alussa (4+5) mutta oireet on vahvoja. Väsymys, vilunväreet ja kuumeinen olo yleensä iltaisin, ruokahaluttomuus, ällötys, herkistynyt hajuaisti, mielialanheittelyt, itkuisuus, alavatsa kipuilee.. Onhan näitä. :D Välillä helpottaa, mutta yllättävän paljon oireita.
 
Hyi miten pahaa teki ku kaupan kassajonossa joku hais tosi pahasti hielle! :dead: Aina kauhee haju mut raskaana ollessa pisti viel pahemmin nenään :grin
 
Hyi miten pahaa teki ku kaupan kassajonossa joku hais tosi pahasti hielle! :dead: Aina kauhee haju mut raskaana ollessa pisti viel pahemmin nenään :grin

Mulla alkoi omat oireet sillä, että tunsin haisevani hieltä vaikka muut ei sitä kuulemma haistaneetkaan. :D
 
Mulla alkoi omat oireet sillä, että tunsin haisevani hieltä vaikka muut ei sitä kuulemma haistaneetkaan. :D
Minulla ainakin haisee hiki voimakkaammin nyt.. Ihanaa :D

Oon edelleen tosi alussa (4+5) mutta oireet on vahvoja. Väsymys, vilunväreet ja kuumeinen olo yleensä iltaisin
Minullakin on nukkumaanmennessä ihan kuumeinen olo! Ensin illalla palelee niin, että huulet ja raajat on ihan sinisenä, sitten nukkumaanmennessä tulee se kuuma ja kuumeinen olo.
 
Vieläkö porukalla on maha sekaisin? Minulla on jo varmaan toista viikkoa maha ihan luirulla... :hungover:
 
Iskallt, mulla on maha ihan sekasin! Aamulla löysänä ja loppupäivän ummettaa, ihan hirveetä. Oon kyllä muutenkin herkkämahanen, eli ei sinänsä yllätä.
 
Eilen vedin aivan järjettömät pultit pienestä asiasta, tuli ihan esikoisen alkuraskaus mieleen. Onneks tällä kertaa en oo töissä ja työkaverit välttyy mun kiukulta, miesparka joutuu kuuntelee mut onneks tuo ei oo ekaa kertaa tässä tilanteessa :D
 
Mulla vasen lonkka ja reisi kipuilee..
 
Mulla alkanut jo selkä kipuilemaan kun tulee yöllä nukuttua hulluissa asennoissa ja nosteltua tota 15kg esikoista.

Pari päivää oli ihan jäätävä päänsärky, mutta se on viimein väistynyt.

Vatsa on ihan outona. Tosin syön nyt niin outoja juttuja ja vähän, että varmaan sitä osittain :confused:
 
Tänään ei ollut juuri ollenkaan pahoinvointia. :) Paitsi että, mua ei oo aiemmin hetkauttanu juuri mikään, oon esim. pystyny kattoon kaikki pahimmatkin kauhuleffat, mutta viime aikoina on alkanu ahdistaan kaikki väkivalta yms. Nyt kun katselen tätä Armanin poliisivoimat-jaksoa niin tulee ihan jo fyysisestikin paha olo. :sad001 oon huomannu että ihan tarkoituksella suljen silmäni kaikelta maailman pahuudelta. Jos joku vaikka facebookissa jakaa jonkun linkin kuinka jotain koiraa on jossain kaltoinkohdeltu, niin mä kyllä hyvin nopeasti piilotan sellaiset julkaisut. Tiedän kyllä että maailmassa tapahtuu vaikka ja mitä kauheuksia, mutta mä en vaan halua että ne tuottaa mulle nyt mitään ahdistusta. Tää alkoi oikeastaan jo sen viime vuotisen raskauden/keskenmenon jälkeen. Onko kellekään muulle tullut tällaisia fiiliksiä?
 
Mullakin maha sekaisin. Tänään oltiin esikon kanssa just päästy leikkipuistoon niin äkkiä kamat kasaan ja juosten kotiin. Ja sit takasin puistoon :D oksentelu jäänyt pois, nyt kolmas päivä oksentamatta. Mutta kaikki hajut ällöttää niin paljon. Ja huono/etova olo on kyllä lähes aamusta iltaan. Ja makea ällöttää. Oon normaalisti semmonen herkkuhiiri ja limun lipittäjä ja nyt ei pysty yhtään syömää tai juomaan mitää makeeta. Ihan ärsyttää kun haluan suklaata mut sitku laitan palasen suuhun niin alkaa yökötyttää :D
 
Tänään ei ollut juuri ollenkaan pahoinvointia. :) Paitsi että, mua ei oo aiemmin hetkauttanu juuri mikään, oon esim. pystyny kattoon kaikki pahimmatkin kauhuleffat, mutta viime aikoina on alkanu ahdistaan kaikki väkivalta yms. Nyt kun katselen tätä Armanin poliisivoimat-jaksoa niin tulee ihan jo fyysisestikin paha olo. :sad001 oon huomannu että ihan tarkoituksella suljen silmäni kaikelta maailman pahuudelta. Jos joku vaikka facebookissa jakaa jonkun linkin kuinka jotain koiraa on jossain kaltoinkohdeltu, niin mä kyllä hyvin nopeasti piilotan sellaiset julkaisut. Tiedän kyllä että maailmassa tapahtuu vaikka ja mitä kauheuksia, mutta mä en vaan halua että ne tuottaa mulle nyt mitään ahdistusta. Tää alkoi oikeastaan jo sen viime vuotisen raskauden/keskenmenon jälkeen. Onko kellekään muulle tullut tällaisia fiiliksiä?

Täällä yks! Stressasin itse kokoajan viime syksynä ja kun tuli keskenmeno niin aattelin, että ens kerralla koitan olla stressaamatta mitään ylimääräistä.
Nyt uudessa raskaudessa, kun on itkuherkkyyttä, niin jätän ihan tahallaan lukematta just facessa kiertävät eläinten pahoinpitelyjutut ynnä muut inhottavat asiat. Ne saa muutenki silmät kostumaan, mutta nyt tiedän, että itkisin silmät päästä, jos niitä lukee. Vähemmän myös uutisia on tullut nyt seurattua. Parempi se tässä vaiheessa on suojella itseä ja samalla sitä pientä asukkia mahassa kuin väkisellä aiheuttaa stressiä/ pahaa mieltä itselleen.
 
Uutena oireena, vanha ystäväni kuorsaus on palannut :hilarious: Voi mies parkaa! Lapsi ei onneksi välitä mitään.
Viime yön nukuin niin huonosti ettei tosikaan. Oli vaikea nukahtaa, kun kurkku ja nielu oli superkuivana. Sitten heräilin omaan kuorsaukseen, kun oli kurkku niin kipeä ja tuntui ettei hengitys kulje. Mahtavaa, eihän tässä enää monta kuukautta olekaan edessä :facepalm:
 
Täällä kanssa oli maha aivan lirulla monta päivää, nyt ehkä hivenen helpottanut.
 
Takaisin
Top