Oireet?

Nyt olis oireina edelleen arat tissit, oksentaminen ja väsymys :sad001 kiukuttaa herkästi, itkettää helposti. On tää ihanaa :)

Rv 7+6
 
Mulla ei edelleenkään mitään muuta kun kokoaikainen näläntunne, oon kyllä onnekas :)
 
Mulla nyt ollut sellasta vihlontaa ajoittain kohdussa ja nivusissa välillä. Ei kuitenkaan kovaa. Yöllä ehkä eniten ja iltaisin jonkun verran. Päivällä ei juuri huomaa. Koko ajan pitää tarkistaa ettei ole vuotanut. Välillä ihan sellanen oireeton olo ja vaan testitikku paljastaa että raskaana ollaan ja välillä taas ihan raskausolo. Oon tänään ollut tosi itkuherkkä, vaikka en yleensä itke paljoa.
 
Viikot vasta 5+2, ja voi hyvänen aika että rinnat kipeet,arat ja turvoksissa... pitääkö tässä jo nyt lähteä rintaliivikauppaan? En muista oliko aikaisemmista tälläistä. Mitenhän tämä on, tasoittuuko turvotus?
 
Onko muilla vaihtelua oireissa eri päivien välillä? Olin tuossa pari kolme päivää tosi huonovointinen aamulla ja tänään ei oikeestaan mitään kummempaa. Mulla on ollut tälleen koko ajan, eli välissä näyttäisi olevan hyviä päiviä, sitten taas seuraavana oireet tulee takaisin. Varsinkin tissikipu on vaihdellut huimasti, eikä mun mielestä nää ole missään vaiheessa kovin kipeät olleet. Vaikka periaatteessa tietää, että tämäkin on normaalia, niin aina ne oireettomat hetket huolettaa kuitenkin.
 
Saniais,
Mulla on kovastikin ollut nyt vaihtelua viimeiset pari viikkoa. On tosi hyviä päiviä ja todella huonoja päiviä pahoinvoinnin suhteen. Rintojen arkuuskin vaihtelee päivän mittaan. Alavatsanipistelyt on loppunu kokonaan, mutta sellaisia pieniä repäisykipuja tulee jos esim. nousee liian nopeasti sängystä tai nostaa jotain painavaa. Ja ainahan heti huoli herää jos on yksikin hyvä päivä välissä. :D Tänään 8+2 jos ultran mukaan mennään.
 
Mulla on siis meneillään 7+3, ja mielestäni oon muutenkin aika vähäoireinen ollut (paria pahempaa päivää lukuunottamatta). Sellanen jatkuva lievä heikko olo on ja väsyttää, kai nekin oireiksi lasketaan. Ja itkuherkkyys on jotain ihan hirveetä :D. Liikutun mm kaikesta. Ja maha toimii joko yli- tai alikierroksilla.
 
Mullakin vaihtelee näköjään oireet. Eka kuukausi plussasta ihan järkyttävät olot joka päivä (rv4-8) Nyt monena päivänä ei juuri oireen oiretta :wideyed:
 
Väsymys on ihan hirvittävää. Olo on tosi uupunut vaikkei joka hetki väsyttäiskään. Mitään ei oikein jaksa tehdä ja monesti joutuu meneen siitä mistä aita matalin. Tosi kurjaa. :sad001Onko muilla tällaista?
 
Mulla on alkanut sellasiet lievät etovat olot, yleensä tulee ip tai ruoan jälkeen, noin tunti syömisestä. Hyvin hyvin lievää, ei okseta tai muuta, mutta ei esim tee mieli ruveta ahertamaan vaan haluaa lekotella sohvalla.
 
Mua aamusta väsyttää tosin varmasti se kun esikoinen herää yöllä 3 kertaa syömään en oikein osaa yhdistää sitä tähän raskauteen :) Aamulla on pakko nykyään lähtee esikon kaa ulkoilee 10-11 aikoihin ja sit illasta toiseen kertaan, ulkoilu kyllä auttaa väsymykseen ja sit pojan päikkäreiden aikaan pystyy hetken levätä. En kyllä jaksais ilman noita proteiinipirtelöitä, onneks on apu löytynyt :)
 
Uus oire. Tänään ihan kastui housut kun hulahti valkkaria pöksyihin! Muina päivinä ollut melko kuivaa.
 
Mulla nyt menossa rv 4+3. Ensimmäiset oireet oli painon tunne ja nipistely alavatsalla, jonka jälkeen myös rinnat tulivat araksi. Ja sitten alkoi tulla repäisykipuja - ja nämä kaikki jo ennen plussatestiä, jonka tein rv 3+4. Kuvotusta on plussan jälkeen tullut aaltoina ja neljänä viimeisenä aamuna olen käynyt yökkäilemässä pöntöllä, mutta ei oikeastaan ole mitään tullut. Viimeksi jatkuva kuvotus ja päivittäinen oksentelu alkoi joskus rv 6-7 joka kesti kaksi ekaa kolmannesta. Toivottavasti ei tällä kertaa tulisi yhtä inhottavana.
 
Kuutio: oon lukenut että vv lisääntyy raskauden aikana ja muuttuu vetisemmäksi. Toki jos on epämääräisen hajusta tai kuitsee niin kannattaa tarkistaa.
 
Mulla lisäänty viime raskaudessa sen verran valkovuoto jatkuvasti että loppuraskaudesta piti välillä pitää pientä kksidettä että pysy pöksyt kuivana :D
 
Wuhuu mikä aamu! :finger:
Pitkästä aikaa ei oo tarvinnu oksentaa heti aamusta! Loistava fiilis ku on vähä energiaa ja pystyy aloittamaan siivouspäivän! :smiley-bounce013
Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Rv 8+0


Mahtavaa mulla sama juttu! Koko tää viikko on ollu oksentamista mutta tänää on ollut hyvä olo ja sai kodin puhtaaks!
 
Takaisin
Top