Oireet?

Mulla on nyt toinen päivä menossa, kun on huonoa oloa. Oksentanut en ole vielä kertaakaan, mutta eilen aamulla yökkäsin kerran. Oon syönyt aina vähän väliä jtn pientä ja juon vettä, auttaa oloa hetkellisesti ja sit yhtäkkiä tulee taaa huono olo. Taitaa omalta osalta jäädä nyt joksikin aikaa salitukset taakse, kun pelkästään kävely tekee jo pahaa.
 
Täällä on nyt parin viikon kamala ympärivuorokautinen pahoinvointi hellittänyt niin, että tällä viikolla olen ollut jo töissä. Pahoinvointi tulee juuri ennen nukkumaanmenoa ja siksi jäänyt yöunetkin vähemmälle. Mutta en valita, kun se jatkuva kuvotus loppui ainakin toistaiseksi. Ultraava lääkäri meinas, että lepo varmasti auttoi mulla kun yli viikon olin saikulla stressaavasta työstä. MUTTA nyt on tilalle tullut IHAN KAMALA ja entisestään lisääntynyt turvotus!! Maha on kuin odottaisin kaksosia ja olisin raskauden puolivälissä. Hyyyyh. Pitää oikeasti käydä ostamassa uusia vaatteita kun kaikki puristaa. :sad001 Nyt siis 7+6.
 
Hannsille paljon tsemppiä! Ikävää noin kova pahoinvointi, toivottavasti pian helpottaa.

Täällä väsyttää tosi paljon ja jatkuvasti. Samoin nenän kuivuutta mitä muillakin, veripaakkuja saa niistellä. Varsinaista pahoinvointia ei ainakaa vielä, mutta monista asioista tulee ällötysolo.
 
Kiitos teille paljon tsempeistä, lämmittää mieltä :) :Heartred Josko tämä tästä hiljalleen, kun saa levähdellä!
 
Mulla tosiaan ekan kanssa ei ollut melkein mitään oireita, nyt kaikenlaisia. Viimeisimpänä pari päivää jatkunut huono olo, en oo oksentanu mut pahaa tekee koko ajan, yötä myöten. Ja on kiva ku on tollanen 2v huonosti nukkuja tääl kotona. Onneks mies patistaa päikkäreille helposti ja eilen jopa kuori mulle appelsiinin pyytämättä, todella erikoista :wink

Ja kauuuuuhee afta suussa, niin kipee että !!
 
Onko kellään ollu paineen tunnetta alavatsalla ja sitte se onki hävinny? Oon täällä ihan hermona.. [emoji32] kohtua kuitenki nippailee molemmin puolin. Eikä oo vuotoa.
 
Mulla vaihtelee alavatsan tutemukset päivästä ja hetkestä riippuen. Vatsan sisällähän ei sillä tavalla ole niin kauheesti tuntohermoja kuin ihon pinnassa. Riippuu ihan että mihin kohtu sillä hetkellä koskettaa että miltä tuntuu. Näin olen ainakin itse järkeillyt :)
 
Mä olin samanlainen hermoraunio viime kerrallaki. Ei sitä vissii osaa olla hermoilematta. :/
 
Mä olin samanlainen hermoraunio viime kerrallaki. Ei sitä vissii osaa olla hermoilematta. :/

Onhan tää niin iso juttu että helposti huolettaa. Mullakin vatsatuntemukset vaihtelee päivittäin. Ja viime raskaudessa olin huolesta soikea kun ei ollut mitään oireita alkuraskaudessa.
 
Jännä kun sitä oireettomuutta niin välillä stressaa...et oisko muka parempi ku oksettais aamusta iltaan.. mut ehkä ne joilla vahvoja oireita, ei stressaa niin paljon kuin oireettomat. Täältä kauhulla lukenut teidän oksentamisia ja jatkuvaa pahoinvointia. Pitäs olla kiitollinen että sellasta ei ole ja voi syödä ja käydä töissä normisti.
 
Tytöstä oksensin ekat 3kk ja ku välillä oli helpompia päiviä ni toivoin että tulis takasin. :D
 
Äääääh flunssa ja väsymys kun vähän helpottaa nii tulee taas tää tuskanen vaiva, ummetus. Mikähän tähän auttais kun ruoka ei oikeen maistu :sad001
 
Äääääh flunssa ja väsymys kun vähän helpottaa nii tulee taas tää tuskanen vaiva, ummetus. Mikähän tähän auttais kun ruoka ei oikeen maistu :sad001

Kun sä et syö, aineenvaihdunta hidastuu :sad001 juothan tarpeeks vettä? Kävelylenkki? Voisko semmoset auttaa..
 
Mulla tosi vähän mitään oireita. Kaikissa raskauksettomissa kierroissa on ollut vaikka mitä. Pientä juilimista on ollut havaittavissa ja välillä muljahtelua kohdussa. Tänään kahvi maistui röökille ekaa kertaa. Ei silti kuvottanut. Hieman huonoa oloa on ollut ennen plussaa, mut nyt ei pariin päivään. Kaikki oireet on olleet melko huomaamattomia. Nyt ehkä plussan jälkeen pääkipua, minkä huomaa ja väsymystä, sekä hajamielisyyttä. Se voi kyllä johtua siitä, että ajatukset on nyt muualla. Tuntuu, että vatsa olisi jo nyt melko iso. Viikot siis vasta 3+5.
 
Mua ultrannu kätilö kehotti nyt nauttimaan siitä kun ei oo oireita ja oonki jo ottanu rennommin nyt kun on sydämen lyönnit nähty :)
 
Mulla alkanut pahoinvointi ja kunnon oireet vasta sitten lähempänä 7 viikkoa. Esikoisesta ehdin viikoin vai pari elää sellaisessa haavelinnassa, että ei ole mitään oireita ja mä olen kuin luotu raskaana olevaksi. :rolleyes: Väärin luultu :p Oksensin sitten lähes päivittäin monta kertaa päivässä viikot 7-18 ja etovaolo oli 24/7 6-24 viikot. Nyt taitaa olla vähän vähemmän raju pahoinvointi kun olen vasta 3 vai 4 kertaa oksentanut.
 
Takaisin
Top