Oireet?

Minä otan päivittäin protskujuoman tai protskuvanukkaan, riippuen kumpi menee helpommin alas. Lisäksi vitamiinit tulee purkista, varsinkin jos on päiviä, ettei mikään ruoka mene alas/ pysy sisällä.
Hanssi, noista protskuista... Onko ne sallittuja raskauden aikana? Mulla on kauhee kasa protskupatukoita vielä jälellä, mut en oo uskaltanu syödä niitä.
 
Hanssi, noista protskuista... Onko ne sallittuja raskauden aikana? Mulla on kauhee kasa protskupatukoita vielä jälellä, mut en oo uskaltanu syödä niitä.


Miksi ei olisi? Samalla tavalla niissä on proteiinia kuin esim. Lihassa. Ainakaan noissa juomissa/ vanukkaissa ei ole mitään ihmeellisiä/haitallisia aineita. En usko, että patukoissakaan.
 
Ma-to (rv 6+1 - 6+4) oli tosi huonoa oloa ja oksennus/vatsahapot tuli useesti.
Eilen ja tänää ollu loistava olo! Ei okseta ku ihan vähä aamulla. Pystyy syömään.
Tissit edelleen kipeenä ja alavatsaa turvottaa. Muuten aika oireetonta ja tietty heti huolestuttaa, kun pahoinvointi hävis :sad001
 
Meritähti90, täällä sama homma! Eilen oli ihmeen hyvä päivä, ehkä tunnin kesti kunnon kuvotus ja illalla oli tosi elinvoimainen olo, tänään ollu suurimmaksi osaksi myös hyvä päivä! Heti täällä tietenki Google laulaa ja huoli alkoi. Mutta luulen, että näitä hyviä päiviä tulee välillä ja olot vaihtelee jatkuvasti. Haluan uskoa, että kaikki on silti hyvin. :) Voi tätä mielikuvitusta. Mutta minkäs teet kun edellinen keskenmeno jatkuvasti takaraivossa. :sad001
 
Mä syön 2 herbalifen proteiinipirtelöä päivässä, siinä siis vitamiinit ja hivenaineet on mukana ettei oo pelkkää proteiinia :) Varhaisultran jälkeen otan iltaan vielä yhden pirtelön, sit ei tuu yöllä niin nälkä. Viime raskausaikana söin tuon 2 pirtelöä päivässä ja erittäin terve nelikiloinen täysaikainen poika synty :wink Ja sitäpaitsi mun hyvinvointi ohjaaja aikoinaan mulle noita pirtelöitä markkinoi juuri sillä et parantais hedelmällisyyttä, no eka tärppäs yk3 ja tää yk1 :D
 
On kyl jännä miten toi alavatsa turpookin niin paljon näinkin alussa :D tuntuu kun maha painaisi 100kg.
Näistä oireista sen verran, nyt oon ollut kolmisen päivää vähän pirteempi, Mutta hitokseen kiukkunen. Voi mun miestä, kun joutuu kestää taas vaimon kiukutteluja. Niinjoo ja mä aivastelen melkein koko ajan, ärsyttävää.

Onks muilla tota aivastelua?

Mulla ei ole Vielä pahoinvointia, Paitsi tänä aamuna aamupalan jälkeen tuli hetkellinen kuvotus olo. Muuten kaikki ok.

Täällä aivastelua ja nenä enemmän tukossa. On kyllä allergiaakin mut ei yleensä näin kovin aivastuta.
 
Täällä aivastelua ja nenä enemmän tukossa. On kyllä allergiaakin mut ei yleensä näin kovin aivastuta.
Mulla sama, nenä tukossa tai sit se vuotaa. Voi olla että on allergiaa tällä hetkellä, en osaa sanoa ,kun on koko ajan niin outoja juttuja :D
 
Meritähti, sulla on niin varhaset viikot vielä, että voi vaan hetkeksi helpottaa :) Eikä se ennen kuulumatonta ole että oireet häviää ja silti kaikki on hyvin! Toivottavasti oireet tulee takaisin, niin saat mielerauhan :)
 
Mullakin ollu sitä alavatsan kipristelyä erityisesti vasemmalla puolella alavatsassa ja on vähän huoli noussut, kun edellisessä raskaudessa ei sitä ollut.. mutta se on kai kuitenkin normaalii?
 
Miten voikin hormonit näin hyrrätä?! Olen jo tässä 5+4 vaiheessa aivan hermoraunio. Ärsyttää, kun kaikki ärsyttää ja koko ajan pinna tiukalla. En kyllä tule tällä menolla selviämään selväjärkisenä loppuun asti, huhhuh.
 
Mulla viikkoja kasassa vasta 3+3 oireina ainoastaan suunnilleen 3+0 pikkuhiljaa alkanut rintojen aristus. :) Jonkun verran tuntemuksia ja paineen tunnetta kohdussa, mitä tosin on ollut negakierroissakin. Ja palelee kokoajan, mikä taas voi johtua mun liian alhaisista rauta-arvoistakin...
 
Miten voikin hormonit näin hyrrätä?! Olen jo tässä 5+4 vaiheessa aivan hermoraunio. Ärsyttää, kun kaikki ärsyttää ja koko ajan pinna tiukalla. En kyllä tule tällä menolla selviämään selväjärkisenä loppuun asti, huhhuh.

Mulla taas on mieli iloisempi kuin aikoihin. :) muistan ekastakin raskaudesta että se jotenkin tyynnytti mua vaikka muuten oon kova stressaaja. Ehkä se mieli sullakin vielä rauhoittuu. :)
 
Mulla oli alussa ihan hyvä mieli, mutta tää pahoinvointi tappaa huumoron ja pinnan tehokkaasti....:sad001

Eilen sain ihan raivokohtauksen miehen jutuista. Ihan aiheesta, mutta voisi ehkä sanoa, että hieman liioteltu reaktio.:mad::confused:

Onneksi mies tietää että tää on taas väliaikaista ja on lähinnä tän alkuraskauden, kun pahointointi on voimakasta ja tunteet heittelee. :shy:
 
Täällä pahoinvoinnin rinnalle on tullut tosi voimakas heikotus. Voimaton olo ja pyörryttääkin välillä. Oiskohan hemoglobiini laskenut jo. Tosi ikävää kun ei oikein jaksa mitään.
 
Mantaako johtua raskaudesta karvojen nopeampi kasvu? Vasta torstaina sheivailin ja jo nyt pitkä sänki!
 
Mantaako johtua raskaudesta karvojen nopeampi kasvu? Vasta torstaina sheivailin ja jo nyt pitkä sänki!
No vois olettaa että näin on, kerta jos useimmilla hiukset paksuuntuvat raskauden aikana, niin miksei sit karvojen kasvu nopeutuisi. En tiedä :D
 
Mantaako johtua raskaudesta karvojen nopeampi kasvu? Vasta torstaina sheivailin ja jo nyt pitkä sänki!

Joo! Mulla todellakin tulee karvoja iha kummalisiin paikkoihin! Esim mahaan on tullut tummia yök
 
Kaikilla muilla hiukset paksuuntuu ja mulla lähtee hirveesti! :D
 
Tänään vitkuttelin aamupalan syömisen kanssa pari tuntia ja sieltä se ällötysolo sitten tuli. :rolleyes: täytyy taas skarpata ettei veny ateriavälit moneen tuntiin.
Rv 3+4
 
Takaisin
Top