Täälläkin iski flunssa noin viikko sitten, nyt onneksi helpottamaan päin. Ilkeää, kun ei lääkkeitäkään voi juuri edes yöksi ottaa. Flunssa yhdistettynä tähän pahoinvointiin ei oo kyllä mukava kombinaatio. huuhtelin iltaisin nenäkannulla (sarvikuonolla) nenän ja sen jälkeen muutama suihkaus seesamiöljyä sieraimiin. Näin pysyi nenä auki koko yön!! Suosittelen. :) Itse en nimittäin nokka tukossa pysty yhtään nukkumaan.
Mulla on myös vihlonut muutamana päivänä alavatsaa oikealta puolelta, varsinkin iltaisin. Yksi keskenmeno takana niin säikähdin, mutta kivut oli kuitenkin ohimeneviä ja lieviä. Neuvolasta sanoivat, ettei huolta, kohtu kasvaa ja verekkyys lisääntyy ja se aiheuttaa kaikenlaisia kipuja ja tuntemuksia. Nyt rv 6+5. :)
Mulla on myös vihlonut muutamana päivänä alavatsaa oikealta puolelta, varsinkin iltaisin. Yksi keskenmeno takana niin säikähdin, mutta kivut oli kuitenkin ohimeneviä ja lieviä. Neuvolasta sanoivat, ettei huolta, kohtu kasvaa ja verekkyys lisääntyy ja se aiheuttaa kaikenlaisia kipuja ja tuntemuksia. Nyt rv 6+5. :)