Oireet

Minä olen lähinnä kärsimätön. :D Mutta juu, aamuisin on kyllä pettynyt olo, kun yhtään ei ole supistanut yöllä..

Sama täällä, joka aamu mietin ettei taaskaan tapahtunu mitään yöllä. Toisaalta ihanaa ettei 'turhaan' supistele, jospa sitten olis kerralla tosi kyseessä kun alkaa polttelemaan ;)

Minä kanssa! Alkaa pää pettää näitten kipujen ja supistusten takia, kun kuitenkaan ei mitää tapahdu. Mut sama se oli esikoisen kanssa; 12 tuntia oikeita suppareita, mut ei sentin senttiä avautumista.
Mut tj4. Onneks on tuo päätetty takaraja. Tulisin muuten hulluksi. :wtf:

Minä kanssa! Alkaa pää pettää näitten kipujen ja supistusten takia, kun kuitenkaan ei mitää tapahdu. Mut sama se oli esikoisen kanssa; 12 tuntia oikeita suppareita, mut ei sentin senttiä avautumista.
Mut tj4. Onneks on tuo päätetty takaraja. Tulisin muuten hulluksi. :wtf:
Kunpa itselläkin olisi tj.... :grumpy:
Nå. Eiku päikkäreille tänään kun lapset heräsi niin aikaisin niin ei ehdi miettiä taas pariin tuntiin mitään. :inpain::dead:
Luulen että kireys pitkän sairaalan ajomatkan takia myös ehkä pidättää lasta. Kun äiti stressaa niin ei varmana tule kun vasta kolmen viikon päästä käynnistettynä
(Toivottavasti ei):banghead:

Kaikki supistukset, liman valumiset ja muut tuntemukset kadonneet kokonaan. Olo on jopa hyvä, ei kolota mihinkään ja virtaa riittää. Oon siivonnu koko aamun ja vieläkin riittää virtaa kun pienessä kylässä.
Tyyntä ennen myrskyä vai vaan joku energia piikki? :)

Täällä kanssa aloitettu riehakkaana imuroiminen, nyt kun mieskin on taas tulossa reissuhommista kotiin viikonlopuksi niin ehtisi kivasti synnytykseenkin mukaan. :) Pitää varmaan laittaa vielä illalla sauna päälle ja yrittää kellistää tuo mies. :) Huomenna olisi vielä hääjuhlat tiedossa, joten saas nähdä tapahtuuko viikonlopun aikana mitään.

Mun mies alottaa tän päivän jälkeen kesäloman, että viikkonloppuna esim sopisi oikein hyvin vauvan syntyä :)
Mutta heikolta näyttää tällähetkellä ainakin.

Kaikki supistukset, liman valumiset ja muut tuntemukset kadonneet kokonaan. Olo on jopa hyvä, ei kolota mihinkään ja virtaa riittää. Oon siivonnu koko aamun ja vieläkin riittää virtaa kun pienessä kylässä.
Tyyntä ennen myrskyä vai vaan joku energia piikki? :)

Tyyntä myrskyn eellä ehottomasti!

Eiku viettämään kesälomaa ihan kunnolla nyt miehen kanssa illalla :wacky:
Mullakin kaksi muuta lasta myös viikonloppulapsia että sinällään saisi kurkistaa ulos v-loppuna. Sopisi paremmin myös saada hoitajaa lapsille ja koirille jne..

Täällä myös yksi kärsimätön! Eilen niistäessä tiskahti märkää mahalle ja reisille, maidon oloista.. ei ole paljoa supistellut. Levossa, makuuasennossa pääosin, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä... muuten aika kivutonta touhua ollut. Päälaki vauvalla aika alhaalla, tuntee hyvin kokeiltaessa mutta ei liene sisältäpäin kohdunsuu pahemmin auki.. pää kyllä aiheuttaa aikamoisen paineen tunteen häpyalueelle, etenkin ulkopuolelle. Vaikea nousta seisomaan ym... tulisi jo! Ei haittaisi yhtään ;)

Tuttiduttiduuuuu. En saa unen päästä kiinni. Pitikö nukkua päikkärit päivällä!!! Ja vauva vetänyt kauheeta rallia masussa kohta tunnin...

Täällä menossa 35+5 ja on siis niin saamaton olo. Tuntuu, että aloitekyky on ihan nolla ja väsyttää vaan.. Kuitenkin hb ollut 140, paineet kunnossa ja muutenkin kaikki ihan ok. Vähän ehkä mieli maassa, kun musta tuli alkuraskaudessa yllättäen yh, tai siis tuleva sellanen, ja nyt h-hetken lähestyessä alkanut jännittään että miten kaikki menee, kun onkin yksin.. En kuitenkaan koe, että olisin mitenkään masentunut tms. Eli onko tämmöstä saamattomuutta ja väsymystä muilla vai pitääkö mun olla huolissaan itsestäni?! :D

Minulla noita väsyneitä ja vastaavasti taas energisiä päiviä on ollut ja mennyt vaihtelevasti. :) Kuuluu raskauteen.

Minä olen ollut nyt taas todella väsynyt ja sellainen tympääntynyt. Ärsyttää kaikki ja olen kiukkuinen kuin mikäkin. Alkoi jo mietityttää, voisiko ennakoida synnytystä. Iho kukkii etenkin hartioista, mikä on minulle hyvin epätyypillistä. Vauva on rauhallinen ja hyvin alhaalla, painaa alaspäin. Supistelee, mutta ei riittävästi, että synnytys olisi mitenkään vielä käynnissä.. :/ Olo on jotenkin kurja ollut eilen ja tänään. Jospa se tästä menisi ohi tai jotain tapahtuisi.

Heti kun lähden liikkeelle maha kovettuu ja muutenkin alavatsassa ja lantiossa jossain tuolla alapäässä toooosi epämiellyttävää tuntemusta...

Kylkeä kääntäessä ja liikkeelle lähtiessä alapää ja lantio oikein naksahtelee ja paukkuu. Selällään jos makaan maha sattuu tosi kurjasti.

Tosi raskas olo. Muilla tämmöstä? :bag:

Seisomaan noustessa saattaa hetki tehdä epämiellyttävää lantion seudulla mutta menee nopeasti ohi. Saattaa kyllä joskus tuikkiakin alapäähän. Mulla alaselkä/lantio on naksunut ja poksunut jo useamman viikon sängystä noustessa :oops: Selällään en viitsi edes yrittää olla.. :meh: Raskas olokin aina välillä, sitten joskus taas energinen :wacky:

Heti kun lähden liikkeelle maha kovettuu ja muutenkin alavatsassa ja lantiossa jossain tuolla alapäässä toooosi epämiellyttävää tuntemusta...

Kylkeä kääntäessä ja liikkeelle lähtiessä alapää ja lantio oikein naksahtelee ja paukkuu. Selällään jos makaan maha sattuu tosi kurjasti.

Tosi raskas olo. Muilla tämmöstä? :bag:

Samaa oiretta ja oloa jo toista kuukautta :yuck: Alkaa jo pikkuhiljaa riittää.

Eilen illalla ja tänään ollu jotenki tosi raskas olo. Eilen tuntu että poitsu mennyt alaspäin ja autolla ajo oli tuskaa. Välillä tuntuu että poitsu tullee kohta mahasta läpi ko niin venyttelee tms.. ja tänään vaivannu vitutus joka vaan tuntuu yltyvän päivän mittaan.. pitää vissiin lähtiä ostamaan suklaata ja kokeilla josko se auttas. Toissa yönä harrastettiin seksiä mutta piti keskeyttää ko seki tuntu jo niin ikävältä ison ja painavan mahan kans..huoh. Tänään viikkoja 37+0, josko kohta jotaki alkas jo tapahtuun.

Oksettaa. Viikon verran ollut huono olo. Kävin kättärillä eilen aamulla vuodon vuoksi, muttei ollut lapsivettä.. tänään ihan hirveä olo ollut. Olen kyllä imuroinut ja käynyt kavelyllä ym.. ja syönyt tasaisesti mutta nytkin syömisen jälkeen rupesi heittämään päästä ja heikottamaan vielä enemmän. Onneksi huomenna neuvola niin saa taas varmaan kuulla että kaikki normaalia..

Takaisin