Oireet

Muutamana päivänä nyt tullut sitkeitä lima klönttejä, ehkä jotain limatulpan riekaleita.
Tänään ollut taas tosi voimakkaita mutta kivuttomia supistuksia joiden aikana tulee ihan hirveä paine ja tuntuu että vauva tulee väkisin pihalle ja on pakko seistä jalat vähän levällään.
Ehkä myös pientä menkka kipuilua

Mulla ollut nyt viikon runsaampaa valkovuotoa. Viime yö meni yllättäen ravaessa 5 kerta vesSassa. Yleensä vain n. Pari kertaa. Ja kaksi ensimmäiset toi mahaan kuukautismaisia tuntemuksia, aika ilkeitä. Mutta helpottui hetken päästä. Nyt jo toivon että kaikki nämä oireet enteilee. Maha ollut sekaisin n. viikon nyt. Tehnyt kakkoshätää muutama kerta päivässä. Supistukset kipeytyneet. Eilen kanssa olin 30min kävelyllä,kuten joka päivä koirien kanssa, ja vauhti oli tosi hidas. Tuntui lantion seudulla paljon enemmän, tunsin itseni aika kömpelölle.
Rv 38+0

Toissa yönä saikin nukuttua hyvin yli viikkoon. Viime yönä torkkunu korkeintaan tunnin, eilen supisti jo voimakkaasti ja tiheästi. Ens viikon torstaina la, jos tää tällasta on niin äitipolin käynnillä taidan puhuu käynnistyksestä jos ei lähe vaavi ite tulee. Vaikeita perussairauksia miks ollu äitipolin kontrolleissa ja synnytyksen aikana tarviin kortisonia suoneen, näillä oloilla hyvä lähtee synnyttää. Eilen migreenikin käväs kylässä.

Eilisestä asti ollut melko kovaa päänsärkyä joka ei meinaa panadolilla ja levolla mennä ohi. Näkökentässä myös vilisee tähtiä ja turvotustakin löytyy. Viikko sitten neuvolassa paino oli mulla noussut 1400g viikossa.
Tänään onneksi neuvola niin saa katottua pissan ja paineet.

Mä olin muuten esikoisesta koko raskauden terve. Ei yhtään räkätautia. Kuopuksesta ja tästä raskaudesta olin koko kevään poskiontelotulehduksessa. Antibiotit kun sain molemissa raskauksissa niin ei oo enää flunssia näkynyt :happy: Parempi näin.

Täällä tosiaan kuuden aikaan ke iltana alkoi tipahdella ruskeaa sitkeää limaa. Illan jomotteli menkkamaisesti. Jomotellut on koko viikon öisin varsinkin, mutta selvästi koventuneet on joka yö. Nyt heräsin sitten 01.30 vessaan ja sänkyyn kun pääsin, tuntui jotain lämmintä housuissa. Ei kun takaisin vessaan. Vaaleanpunaista vuotoa valuu. Lorahti pönttöön lisää. Ilmeisesti lapsivettä. Huono olokin on ja jännittää sekä pelottaa. Aamulla viimeistään mentävä näytille ellei nyt sitten supistukset kovene ennen sitä. Koita tässä nyt sitten nukkua. Siskon soitin jo varuiksi tulemaan yötä vasten tänne, ettei tarvitse esikoista lähteä yöllä siirtelemään mummolaan. Ja nyt supistaa.....kyllä se taitaa olla menoa nyt :)

Mulla supistukset hiipunut. Ei enään säännöllisiä eikä kovin kivuliaita.
Ruskeita ja verisiä limaklimppejä kyllä irtoilee ja kipuilua kohdunsuulla ja selässä sekä painetta lantiossa. Toivon niiiiiin ettei tää nyt tyssää tähän vaan lähtee uudelleen vauhtiin

Tsemppiä täältäkin molemmille. Täällä alakerta on ollut tänään tosi kipeä. Luut näköjään siellä pehmenee. Kävely on ikävää ja ihan maatessakin kolottaa. Ehkäpä täälläkin kohta synnytys lähenee kun jo pari viikkoa sitten kohdunkaula pari senttiä auki ja kanavaa jäljellä sentti. Tiistain neuvolakäynnillä sf-mitta tipahtanut parilla sentillä, joten eiköhän kohta jotain tapahdu. :)

Mistä johtuu tää armoton väsymys? Eilen oli just neuvola ja rauta-arvot oli lähteny vihdoin nouseen. Nukun 9 h yhden vessassakäynnin taktiikalla yöllä kuin tukki ja päivällä tunnin päikkärit ja silti vaan haukottelen ja tuntuu että aivokapasiteetti on minimissä eikä mitään liiku päässä vaan yhtä sumua vaan. Kaupassa jaksan käydä ja sit pitääkin loppupäivä levätä. Tänään 35+5. Onko se vaan normaalia loppuraskautta?

Eilen kävellessä tuntui, että alaselän nivelet löystyneet kun "hankaavat" toisiaan vasten kävellessää. Ei tee kipeetä, tuntuu vaan oudolta :wacky:

Joka aamu herää ja pettyy kun ei mitään vielä. :sorry: onko muita jotka on niin kypsiä ja tykkäisi että saisi jo tulla?:sad001
Turhauttavaa!!

Takaisin