Mariejohanna89
Näppärä viestien naputtelija
onko joku muu kokeillut kohdunsuun tilanetta itse? kokeilin tänään ja luulen että olen cm auki. 1,5vkoa sitten olin pehmeä kiinni ja jäljellä 3cm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä väsymys on kyllä jotain ihan ylitsepääsemätöntä! Mitään ei jaksa tehdä, voisi vain nukkua koko ajan ja pelkkä ajatuskin johonkin toimeen tarttumisesta on ihan ylivoimainen. Jospa se keho vain laittaa äidin lepäämään ennen synnytystä? :)
Miten tunnet sen että olet auki? Olen löytänyt kohdunkaulan kyllä. Kovin pehmoinen, en löydä paljon reunoja siinä. Taitaa olla aika ylhäällä etten oikein ylety. Ja löysin myös mielestäni sen "reiän" ja sainkin sormeeni siihen mutta sitten en pidemmälle. Tuntui kun joku kalvo tuli heti vastaan ja nyt ihmettelen että oliko se limatulppa vai kohtu jonka tunsin....Olen kokeillut varovasti puhtain käsin. Auki lienee pari cm ja kaulaa jäljellä ehkä juuri ja juuri saman verran, pehmeä. Tosin ammattilainen en ole, mutta verrattuna ei-raskaana olevaan tilaan osaan verrata aika hyvin, kun oman anatomiansa tuntee. :)