Oireet

Sama vika.. :D Tänään 39+2, eikä kyllä oikein mitään merkkiä, että oikeasti meinaisi syntyä. Supistaa joo, jomottelee ja muuta, mutta ei riittävästi kuitenkaan..

Kaipa ne merkit sitten aikanaan tulevat ja ihan yllättättäen vielä, kerralla sitten kunnolla! Täällä peukut pystyssä myös sinne että pian käynnistyisi! :)

Sama vika.. :D Tänään 39+2, eikä kyllä oikein mitään merkkiä, että oikeasti meinaisi syntyä. Supistaa joo, jomottelee ja muuta, mutta ei riittävästi kuitenkaan..
Mullakin ihan sama. Nukkunut nyt kolme yötä tosi hyvin! Eilen käytiin 120km ostamassa mulle autoa :happy: pikkusen oli tuskaa automatka kotiin.. painoi hirveästi häntäluuta kohti ja supisteli voimakkaasti. Mutta nekin loppui sitten. Ja taas ei mitään "yöllä".:sorry: nåå en olisi kyllä jaksanut eilisen jälkeenkään niin ihan hyvä. Taitaa tulla syyskuu vava sittenkin. Vaikka itse elänyt toivossa että syntyisi jo elokuussa kuten veljensä pari viikkoa ennen. Nyt laskettuun 6 päivää. Ehkä tytöt leivon n. Viikon yli sitten kuten esikoiseni 8 päivää yli laskettua.:facepalm:

Ei merkkejä täälläkään... Esikoisen aikaan oltiin jo kotiuduttu vauvan kanssa näillä viikkoilla. Mulla myös nousi paineet just ennen synnytystä. Äsken tulin neuvolasta ja paineet oli edelleen alhaiset 109/64. Tuskin tulee ihan lähipäivinä. Toisaalta kiva saada syyskuinen vauva, kun esikoinen on elokuinen :) Oma olo on kuitenkin hyvä ja vauva sopivan pienikokoinen niin ei silleen oo kiirettä synnyttää, mutta alkaa jo pikkuhiljaa tuntua odotukselta tää homma....

Meillä täytettiin tyttöjen kanssa jo kohta kuukausi tässä vaiheessa.. :D Hitsit, kun tuntuu pitkiltä nämä viimeiset viikot! Eikä enää ole edes supistellut tai ollut yhtään mitään tuntemuksia.. alkaa olla jo sellainen "pidä tunkkisi ja jää sinne sitten lopullisesti" - olo. :mad: Ei tarvitse syntyä.

Ei oma olo ole aiemmin tuntunut yhtään niin "pahalta", nyt on vasta viime viikkoina olo muuttunut tosiaan odottavaksi ja odottavan aikahan on tunnetusti pitkä! Jos joku tuttu ei ole tiennyt rakausesta, ovat olleet aivan shokissa kun kuulumisia vaihtaessa l.a. on kahden tai viikon päästä :D

Täällä ollaan myös yritetty henkisesti valmistautua siihen, että yli mennään, jottei alkaisi liian kärsimättömästi odotella. Siitä huolimatta sitä alkaa väkisinkin käydä odottavan aika pitkäksi [emoji1]

Vauva on ollut jo viikkokausia oikeaoppisesti pää alaspäin selkä vasemmalla puolella, mutta eilen päättikin yhtäkkiä kääntää kylkeä oikealle. [emoji54] Kunhan ei nyt enää keksi yrittää ympäri kääntyä.

Mulla on potkut alkanut tuntua ihmeellisesti oikeassa kyljessä :wideyed: Aikaisemmin potki aina kohti napaa. Joko hänellä on ihan väärä käsitys "sikiöasennosta" tai sitten hän on vaan alempana. Toivottavasti alempana...toivottavasti oikeastaan justihin tulossa :wacky:

Kyllä mulla vaihtelee peppua puolelta toiselle vaikka pää on kyllä tosi hyvin alhaalla. Nyt 39+3. Pääasiassa on pylly oikealla, välillä pitää työntää ihan kädellä vähän vastaan kun niin kipeästi tunkee kylkiluiden alle.

Juuri tänään juttelin neuvolassa, kun tuo vauva on selkä oikealle, että ei haittaa mitään. Kääntyy kyllä sitten synnytyksessä monta kertaa, että pääsee synnytyskanavan läpi. :) tuolla vauvalla on vielä jalat jotenkin taaksepäin, kun potkii myös oikealle ja kantapäät tuntuvat siellä. :D On ilmeisesti ikään kuin polvillaan kohdussa, vaikka onkin siis toki pää alaspäin. :)

Kyllä mulla vaihtelee peppua puolelta toiselle vaikka pää on kyllä tosi hyvin alhaalla. Nyt 39+3. Pääasiassa on pylly oikealla, välillä pitää työntää ihan kädellä vähän vastaan kun niin kipeästi tunkee kylkiluiden alle.

Minulla sama, peppu pyörii puolelta toiselle vaikkakin nyt on enemmän vakiintunut tuonne vasemmalle :) Pää on alhaalla.

Missäs teillä tuntuu potkut? Mulla ei kertaakaan ole tuntunut kylkiluihin vaan tohon navan yläpuolelle tai enimmäkseen vasempaan kylkeen. :)

Navan oikealle puolelle vähän ylempänä. Suht kokoajan ollut se jalkapohja siellä. Majaillut selkä vasemmalla kyljellä pitkään. :happy:

Mulla myös potkut tuntuvat kyljessä navan korkeudella. Hassua sinänsä koska aiemmat vauvat ovat potkineet juurikin tuonne kylkiluihin. Ja olen vielä itse lyhyt (alle 160cm) joten tuskin siellä edes pituussuunnassa kovasti tilaa on. Vauva vain on jotenkin erilaisessa asennossa...

Samanlaista täällä, vauva heiluu vasemmalta oikealle mutta kun potkii niin silloin tuntuu oikealla ja kun on hikka niin se tuntuu vasemmalla alhaalla. On niin pinnassa (ei ylimääräisiä kiloja itselläni) että tunnen jopa hengitysharjoitukset silloin tällöin :)

Hikka on pahimmillaan 4-6krt päivässä :eek:
Mutta se mua ihmetyttää kun neuvolasta tuli se tuomio että olis perätilassa, mutta aina toi hikka on tuntunut tuola vasemmalla alhaalla nivusen kohdilla.

Mulla on rt ja hikka ei tunnu noin alhaalla, vaan suunnilleen puolivälissä vatsaa, siinähän kroppakin on. Potkut tuntuu parhaiten oikealla ylhäällä vaikka pepun paikka vaihtelee, mutta aika vähän tuntuu potkuja ylipäätään, enemmän sellaista meritähtityylistä punnausta, joka tuntuu sekä alhaalla, että ylhäällä. Ota tuosta nyt sitten selvää. :D

Takaisin