Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin ihan sama. Nukkunut nyt kolme yötä tosi hyvin! Eilen käytiin 120km ostamassa mulle autoa pikkusen oli tuskaa automatka kotiin.. painoi hirveästi häntäluuta kohti ja supisteli voimakkaasti. Mutta nekin loppui sitten. Ja taas ei mitään "yöllä". nåå en olisi kyllä jaksanut eilisen jälkeenkään niin ihan hyvä. Taitaa tulla syyskuu vava sittenkin. Vaikka itse elänyt toivossa että syntyisi jo elokuussa kuten veljensä pari viikkoa ennen. Nyt laskettuun 6 päivää. Ehkä tytöt leivon n. Viikon yli sitten kuten esikoiseni 8 päivää yli laskettua.Sama vika.. :D Tänään 39+2, eikä kyllä oikein mitään merkkiä, että oikeasti meinaisi syntyä. Supistaa joo, jomottelee ja muuta, mutta ei riittävästi kuitenkaan..
Kyllä mulla vaihtelee peppua puolelta toiselle vaikka pää on kyllä tosi hyvin alhaalla. Nyt 39+3. Pääasiassa on pylly oikealla, välillä pitää työntää ihan kädellä vähän vastaan kun niin kipeästi tunkee kylkiluiden alle.