Oireet

Täällä myös vauva pitää semmoista rallia mahassa, että tuntuu välillä syntyvän vatsanahan läpi... Ahdas tila ei tunnu paljon liikehdintää hidastavan, se tuntuu välillä vähän inhottavalta ja vatsaa nipistelee sisäisesti. Laskettuun aikaan vielä kuukausi.

Mulla on alkanut öisin olla sellaisia supistelumaratoneja että itku meinaa tulla. Viime yönäkin otin parin tunnin kipeiden suppareiden jälkeen 1g panadolia että sain nukuttua aamuun. Supistukset kyllä jatkuivat mutta pahin kipu loppui niin sain torkuttua aamuun. Pahinta on kun tietää ettei tämä valmista mihinkään ja on täysin hyödytöntä. :grumpy:

Tänään puolen päivän jälkeen kanssa tuommoista pahoinvointia.. Ei niin, että oksentaisi, mutta maha pipin oloinen :sorry:

No, yritetään ajatella positiivisesti, että kaikki kolotukset ja säryt kuitenkin tarkoittavat, että synnytys lähenee :) Sitten kun saavaavin syliin niin tää kaikki unohtuu. Ainakin toivon :grin

Mulla ollut pari päivää nyt hankalampi olla mun 40min kävelyllä koirien kanssa. Painaa alaspäin ihan eri tavalla ja tuntuvia supistuksia puolen matkan jälkeen tasaisesti jotka inhottavilta tuntuu alapäähän ja tunne peffaan päin. Vauva varmaan laskeutumassa kunnolla, toivon. Rv 38+5
Keskimmäinen poika tuli jo rv 38+2
Ensimmäinen tyttö 41+1

Ehkä mä leivon tytöt pidempään.. nyt tulossa tyttö myös.. saisi jo kurkkia ulos mielestäni :happy:
Mutta ihan hyvä jos pysyy kunnes on ihan valmis.. ettei tarvi valohoitoa kun poikani.

Lisääntynyt vessan ravaaminen myös. Ehkä 5 kertaa yöllä herää ja päivällä tuntuu että kokoajan saa ravata ja ei tuu mitään :facepalm::happy:

Aamulla äitipolin käynti, josta osastolle käynnistykseen. Lapsivettä vähäisesti. Oireita tässä ollu ja paikat hyvin kypsyny, toivottavasti montaa päivää ei tarvii kärvistellä. Cytoteceilla aloiteltu, vähän jo tuntuu.

Siis minkä takia käynnistetään? :) Ai lapsiveden takia?

Kiitos :happy: lapsiveden vähyyden takia käynnistys, 39+4 viikot. On kyllä erinäkösiä oireita ollut ja on vaikeaa astmaa, lisämunuaisen vajaatoimintaa, radi (ruokavaliohoitoinen) minkä takia oon äitipolilla ollu seurannassa. Mut ymmärsin lääkärin puheista et vedem vähyys syynä.

Eilen illalla supisteli voimakkaasti melko säännöllisesti pari tuntia. Rv 39+0. Tänään heräsin pikkunuhan kanssa ja olen nukkunut tosi hyvin nyt pari yötä. Tosi väsynyt olo ja maha tuntuu jotenkin kummalliselta. Mies oli nähnyt unta synnytyksestä.

Eilen illalla supisteli voimakkaasti melko säännöllisesti pari tuntia. Rv 39+0. Tänään heräsin pikkunuhan kanssa ja olen nukkunut tosi hyvin nyt pari yötä. Tosi väsynyt olo ja maha tuntuu jotenkin kummalliselta. Mies oli nähnyt unta synnytyksestä.

Minullekin iski nuha. Ja raskas olo seistessä. Nyt sitten lepo päivä, kun alkuviikko puunattu urakalla kotia.

Mullakin nyt vähän nenätukkoa ja nuhaa, ja väsymys on ihan loputon. Esikoinen nukkuu 12h yöt, ja mä saan kyl kans kymmenisen tuntia nukuttua. Voisin kuitenki vetää parit päikkärit sen lisäks.. Huomenna laskettu aika!!

Mullakin nyt vähän nenätukkoa ja nuhaa, ja väsymys on ihan loputon. Esikoinen nukkuu 12h yöt, ja mä saan kyl kans kymmenisen tuntia nukuttua. Voisin kuitenki vetää parit päikkärit sen lisäks.. Huomenna laskettu aika!!
Lillajag ehkä me nähdään kotkassa? :happy: etkö sä ollut sinnepäin menossa?

On kyllä alapää hellänä kun tuntuu vauva olevan aika alhaalla... viikko viikolta tuntuu varsinkin ylösnouseminen tosi ikävältä.. mutta ei supista, ei edes paljoa jomota! Aaargh! Paitsi korvien välissä, se varmaan nostattaa myös verenpainetta mikä oli ma neuvolassa vähän koholla....

Nousivat vaan paineet synnytyksen vuoksi, ei paljoa haittaisi! ;) mutta toivo on jo menetetty, 38+5 meneillään ja voipi olla että enemmän uskon että yli mennään kuin alle tai laskettuna... no onhan h-hetki kuitenkin lähellä joka tapauksessa! Mutta olin vielä viikko sitten ihan varma että alle mennään mutta tässä vielä kärsimättömänä yritetään nautiskella!

Takaisin