Oireet

Olisiko vinkkiä hyvistä myslipatukoista tai muusta NOPEASTA ei niin sokerisesta välipalasta? Itselläni on nyt tullut semmoinen oire, että nälkä kun tulee niin ruokaa on saatava HETI (edes vähän), muuten tulee todella huono olo ja tuntuu että tulee oksennus vaikka eihän tyhjästä mahasta mitään tule ulos, yökottää vaan. On minulla aina tullut huonoa oloa jos nälkä ehtii kunnolla päälle, mutta ei se näin rajua ole ollut. Jotain pientä pitäisi kulettaa käsilaukussa mukana, mutta mitä? 6+5

Mites pähkinät tai mantelit?

Syön joka aamu pähkinöitä (tosin nyt on parina aamuna on pitänyt jättää huonon olon vuoksi väliin) mutta hyvä idea, töihin voisi ostaa oman pussin.

Löysin myös kaapista jotain juustoille tarkoitettuja spelttikeksejä, nekin pääsee työmaalle mukaan...

Keitetty kananmuna :chicken::angelic: mul on semmonen kahden munan kotelo. Siinä on myös minikotelosirotin suolalle niin siihen herbamarea.

8+4 ja täälläkin väsymystä ilmassa. Silmissä tuntee väsymyksen usean tunnin ajan/päivä. Klo 14 asti työpäivän jaksais mutta 14-16 vedetään tahdon voimalla, päänsärystä huolimatta :hungover:

Rv 8+4 ja voi apua, tätä närästystä! Eilisilta meni puoli-istuvassa asennossa sohvalla, kun närästys lamaannutti mut kokonaan. Mitään ei tee mieli syödä, kun kaikki närästää, mut sit on karsee nälkä ja tulee heikko olo. Rennietä oon ottanu ja vähän auttaakin. Tänään sain reseptin aamuisin tyhjään mahaan otettavaan happosalpaajaan, mutta jos se aamulla unohtuu ottaa ja illalla närästää, niin mitä te muut käytätte vai närästääkö teitä?

Mulla lievään närästykseen on auttanut, uskokaa tai älkää, vichy :grin Luulis että hapokkaan juoman juonti pahentais röihyjä mutta ei! Tulee kyllä röyhyä juomisen jälkeen mutta kai siinä sitten tulee "kaikki kerralla" ja olo helpottuu :cat:

Mulle nyt kirjoitettiin sit 2 viikkoa sairauslomaa, kun olo vaan huononee. Sitä vähän ihmettelin, kun dg oli hyperemeesi, vaikka en siis (onneksi, onneksi, onneksi) oksenna. Mutta ilmeisesti tuota sitten käytetään, jos pahoinvoinnin vuoksi joutuu sairauslomalle.

Oho, laittoivatpa pitkän saikun sulle. Ite tottunu et lekurista saa tyyliin pari-kolme päivää.. :oops:

Mulla kans alkoi vihdoin pahoinvointi. Nyt 10+3. Ollut nyt viikon verran oksettava olo kokopäiväisesti ja jatkunee seuraavat 3 kuukautta, jos samalla kaavalla menee kun edellisessä raskaudessa, jolloin kärsin pahoinvoinnista viikolta 9 aina 25 viikolle asti. Kävin kyllä ostaan tänään rannekkeet, mutta saa nähä onko niistä mitään apua.

Täällä on pahoinvointi loppunut. (Koputtaa puuta ). Viikot 6 ja 7 oli jälleen ne ihan kauheimmat. Onkohan tälläkin kertaa tyttö tulossa [emoji3]. Kaikki sympatiat niille jotka joutuu kärsimään pahoinvoinnista pitkään. Vielähän tää voi palata, mutta en halua uskoa semmoiseen. Mun äidilläkin on ollut hyvin vähän huonoa oloa raskauksissaan.
Nyt viikkoja 9+1

Hyi ällöä kun se on hirveä tunne jos heräät nälkäisenä eikä jaksa aivan heti mennä syömään. Sitten kun vihdoin nousee niin hyvä että pysyy pystyssä. Söin äsken lautasellisen muroja ja tuntu et ei saa syötyä ihan loppuun kun muka niin täynnä.. noh nyt jo uus nälkä :,(

Mullakin pahaolo jatkuu aaltoilevana. 9+1 eikä helpotusta näy. Mut 3 viikkoa pitäisi olla siihen että helpottaa enemmän. Toivottavasti vähän jo sitä ennen niinku aiemmin on käynyt. Mut eilis ilta ja tää aamu ollu tosi huonoja oloja :( ei oksua mut tympeetä silti ku ei voi levätä tarpeeksi kun pitää lapset hoitaa. Tänä aamuna joutunu karkkia napsii et pysyy kohtalainen olo. Lihominen ois mulle ihan jees mutta ei se terveellistä ole muuten noi karkit. Mut nyt pakko tehdä mitä vaa mikä auttaa.

Tosi mukavaa kun samaan aikaan turvottaa, nälättää ja etoo :hungover:
Tosin oon huomannut, että etovasta olosta huolimatta kun vaan aloittaa syömisen niin kyllä se ruoka joten kuten uppoaa, tai ainakin osa siitä... 6+3

Onks kellään muulla sellasta, että ruokailun jälkeen jää sellanen paha maku suuhun, ihan mitä tahansa syö?! Eikä tunnu auttavan hampaiden pesu...

Tää väsymys on ihan hirveää. Pitäisi valmistautua muuttoon, mutta ei vaan jaksa mitään. Koko ajan tuntuu kuin olisi kuumeessa, vaikkei ole kuin joku 37.2 max. Etova olo on vähentynyt koko ajan, vaan millonkohan tästä väsymyksestä pääsisi.

9+4

Pahoinvointi on vähentynyt,miltei loppunut kokonaan,JES! Pahoinvointirannekkeet oli käytössä reilun kuukauden ja nyt en niitä enää tarvitse.Pahiten kärsin oloista ja oksentelusta raskausviikoilla 5,6,7 ja 8. Reiluun viikkoon en ole oksentanut kertaakaan:happy:
Nyt menossa 9+5:love7
Muita oireita kuitenkin löytyy, esim väsymys,turvotus ,hajuherkkyys ja välillä lievä ruokahaluttomuus. Hedelmiä voisin kyllä syödä vaikka koko ajan, eniten himottaa kiivit,ananas ja vesimeloni.

Onko teillä muilla "outoja" himoja tiettyihin ruokiin?

Digginsson mulla on tuota samaa. Söi mitä vaan niin sen jälkeen kuvottava paha maku suussa. Hampaiden pesu ei auta mutta mulla toimii joku tosi äkänen purkka viemään sen pahimman [emoji106]

8+1 ja ehkä piiikkusen on pahoinvointi alkanu hellittää ja tänään päivällä töissä jaksoin jopa keskustella kahvipöydässä! :) Mutta jos syö yhtään liika isoa annosta (kuten 3 eikä 2tortillaa) on olo aiiiivan kaamean tukala, mahaa turvottaa niin että vois kuvitella olevansa viimeisillään ja tämä tukaluus on jotain ihan uskomatonta :O en ees osaa oikein selittää mutta tuntuu ettei oikeen henkeäkään saa.. Mikähän tähän auttaisi, muu kuin pienen pienet annoskoot jatkossa!?

Takaisin