Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kaikille, päivä kerrallaan tässä nyt mennään..
Saini, muistanko nimimerkkisi ihan väärin vai olitko säkin joulukuisissa2015?
Pampula. Mulla ihan samaa täällä. Olen niin turvonnut pallo, enkä tiedä mitenpäin olisi..
Mä kokeilin eilen ihan häpyrajasta löytää niitä ääniä eikä löytynyt. Tänään aamulla uudestaan ja ylempää oikealta löytyi hetkeksi [emoji173]. Ihana oli kuunnella että siellä se oikeesti on [emoji4]. Täällä 8+5 ja kyllä kuvotus on helpottanut. Rinnat kipeät sivuilta.
Oli ihana viikonloppu, oltiin miehen kanssa reissussa enkä kärsinyt juuri mistään oireista. Jaksoin istua yömyöhään illallisellakin eikä mikään ruoka-aine etonut. Onneksi osasin nauttia olosta, vaikka välillä kävi mielessä, onko oireiden puuttuminen huono merkki. Kotiin tultua meinaan alkoi taas ällöttää kaikki. Kai se on stressikin joka siihen oloon sit vaikuttaa ja kun on rentoa ja kivaa tekemistä oireetkin unohtuu. Mutta ainakin sai hetken kokemuksen siitä, että normaalia elämää ja ruokahalua on olemassa.
9+0
Minulla on tullut vahvempana oireena nyt se, että tuntuu ettei ruoka etene koneistossa mihinkään jos syö liikaa. Eilen himoilin lenkillä kananmunaleipiä, söin kaksi ruisleipää kananmunalla iltapäivällä enkä loppupäivänä syönyt kuin omenan kun oli ihan jäätävä turvotus/ähky koko illan. Pienet annokset on ihan ok, mutta suuria ei voi syödä tai menee koko maha jumiin.
Lisäksi on edelleen jatkuvaa kuvotusta, ei onneksi tarvitse oksentamassa käydä, sen verran lievää. Tänään 6+4.