Oireet

Joo ja kylmyys jäätävä .. ja tää maha... ihan kivikova pallo vaikka ei oo ku 8+4? Ja omat makkarat o taassen valahtanu pötsi alle:finger: ärsyttävää. Mää haluisi joteski pitää salaisuutena vielä aineki 10viikkoo:banghead:

Oireet on kuitenkin vähentynyt niin paljon,että stressi siitä että onko kaikki hyvin VAAN KASVAA.Ei ole sopivaa aikaa mennä mennä edes yksityiselle.Mietin,jos kysyis aikaa neuvolaan lääkäripäiväksi..vaikka ei ole mitään kipuja.

Mulla oli tässä välissä pari viikkoa jo paljon parempi olo, mutta nyt pahoinvointi on tullut takaisin samalla kun mielihalut on kasvaneet. Väsymys on taas lisääntynyt ja on aivan jäätävä. En tykkää nukkua päiväunia, mutta viimepäivinä on kyllä ollut pakko nukkua ainakin yhdet päikkärit ja +10h yöunia. (10+6)

Aaltoilevaa etovaa ja huonoa oloa yhä vain, väsymystäkin riittää. Eilen nukuin varmaan kolmen tunnin päikkärit ja siitä muutama tunti niin käytiin jo yöunille. Paras asento on vaaka-asento, silmät kiinni. Töihin oli yhtä tuskaa mennä ahtaassa bussissa, jossa vierustoveri haisi niin vahvasti tupakalle, että en olisi montaa hetkeä pidempään pystynyt matkustamaan. Huomenna otan junan, onneksi voi valita.

Mulla tuntuu jääneen pahin kuvotus taaksepäin mutta tää väsymys ja mielialan vaihtelut on jotain kamalaa. Millä tahansa verukkeella jättäisin kaikki päivän askareet tekemättä ja makaisin vaan sängyssä vuorotellen itkien ja nauraen.

Munkin mahamakkarat on vaihtunut tasasen kivikovaksi pötsiksi, kivaa turvotusta havaittavissa [emoji23][emoji23]

10+0

Joka päivä koko päivän kamala ällötys ja huono olo. Hirveä väsymys iltaisin. Maha on ku vesimeloni. Oh hoh. 7+3

Kävin tänään ostaan uudet liivit, kuppikoossa e!! xD ei hyvää päivää.. mihinkähän kokoon sitä päätyy syyskuuhun mennessä jos nyt on kuppi per kuukausi vauhti :D

Imetysliivit ovat kyllä jumalallinen lahja naiselle! En ole viime raskauden jälkeen muita käyttänytkään, kun ovat vain niin ylivoimaisen mukavat!

Hei onko vinkkejä mistä ostatte imetysliivit? Nyt ainoat mitä voi edes ajatella käyttävänsä on urheilu liivit ja välillä kyllä toivoisi ei niin tukevaa liiviä, eli noi imetysliivit vois olla jo nyt jees! :)

Carriwellit ovat minusta ehdottomasti parhaat! Lastentarvikeliikkeistä saa ja netistä tietysti. Kannattaa kuitenkin sovittaa. :)

Mun oli pakko hankkia ekat imetysliivit jo pari viikkoa sitten, kun omat ei menneet päälle eikä ajatus isommistakaan normiliiveistä tässä turvotuksessa ja pahoinvoinnissa tuntunut yhtään hyvältä. Koko vaan arveluttaa, tai kun nyt piti ottaa jo 70I (kiitos turvotuksen, ympäryskin kasvanut), mistä ihmeestä mä löydän sitten imetykseen liivit - jos sinne asti päästään (pakko jotenkin liittää tää disclaimer jokaiseen viestiin...). Muuten mulla ei ole aiemmissa raskauksissa ollut tarvetta hankkia liivejä (tai sit en oo vaan tajunnut, kuinka törkeältä näytän pienissä liiveissä, mahdollista kyllä :cool:), mutta imetyksen myötä kuppikoko onkin sitten pompannut 3-4 kokoa.

Omani kävin Bebesistä. Netti ei ollut vaihtoehto, kun oikeasta koosta ei ollut hajuakaan.

Kävin ostamassa ennen ekaa synnytystä Kampista Bebesiltä tällaset:

https://www.bebes.fi/imetys/imetysl...tysliivit-body-silk-seamless-musta-p-795.html

Myyjä suositteli näitä ja olin vähän skeptinen, mutta kun tuli käyttöön niin olivat niiiiin ihanat, että piti tilata netistä näitä lisää (oisin hakenu tietty liikkeestä, mutku asutaan Pirkanmaalla niin hakumatka olis ollu turhan pitkä). Peukku siis näille multa. :)

Mulla oli triumphin imetysliivit kahden vanhemman kanssa ja samat aion nytkin hankkia. Minä urpo kävin alusvaatteita läpi ja heitin ne sitten vahingossa menemään! :rolleyes:

Joku on salakavalasti mun huomaamatta käynyt pumppaamassa tisseihin kuppikoon verran lisää täytettä. o_O Kävin siis ostamassa uudet rintsikat, samaa Lindexin kaarituetonta mallia kuin aiemmatkin hyväksi todetut. Esikoisen imetysajan jälkeen en enää ole kyennyt kaaritukiin palaamaan... Villi veikkaus, ettei vanhat imetysliivit enää sovi tämän toisen raskauden jälkeen, mutta ehkäpä sitten raaskii satsata joihinkin superhyviin.

Pitääkin alkaa etsimään hyviä liivejä. Pakko päästä eka kokeilemaan ennen kun uskaltaa mistään tilailla, ei oo hajuakaan mitä kokoa.
Toi Kampin bebes, siis en oo ees tajunnut vaikka oon kampissa töisssä :D siellähän on vaikka mitä lastentarvike ja äitiys kauppoja

Tulipahan oksennettua tänään ensimmäisen kerran.. rv11+2. Monella loppuu pahoinvointi, minulla näköjään vasta alkaa. :D

Minun jatkuva etominen on vähentynyt, mutta pakko syödä säännöllisesti tai tulee tosi huono olo nälän yllättäessä. Pitää syödä jo ennen kuin nälän tunne tulee. Huonoa oloa kesti viikko, nyt ruoka maistuu hyvin jo.

Jatkuva huono olo on vaihtunut väsymykseen... ei jaksais juurikaan mitään...

Tee ei maistu ollenkaan, etenkin kaikki maustetut marja-sitruunateet. Olen siirtynyt maustamattomaan vihreään teehen, jota siis ennen vihasin... sen verran etoo kuitenkin.

7+2

Ostin viime raskaudessa pxcn imetysliivit, missä on kolme kuppikokoa periaatteessa samassa. Lisäksi saa liivi ja toppimalliksi. Aivan älyttömän ihanat päällä. Voisikin oikeastaan ostaa toiset.

Tänään tasan 10+0 ja etominen on vähentynyt parina viimeisenä päivänä!! Ihanaa ollut! Kyllä hajut vielä on toosi pahoja, kuten kahvinkeiton haju. Olenkin juonut nyt teetä kahvin sijasta, suosin aina muulloinkin vihreää mansikkateetä :) Mut tiedän että keskiraskaudessa, kun hajuaisti palaa normaaliksi, alan taas juoda kahvia. Tässä on se hyvä puoli, että 2 tai 1 ja puoli kuppia kahvia päivässä tuntuu tämän jälkeen varmasti paljolta :D

Edelleen mun pitää syödä about tunnin välein et olo pysyy hyvänä, mut silti on hitusen parempaan päin menossa jo olo :) Olen pystynyt jopa kalsiumtabletteja ottamaan, ja kilpirauhaslääkkeet sain molemmat tänään otettua, jes :) Kyllä se pahoinvointi voi vähän vauvaankin huonosti vaikuttaa jos ei kilpparilääkkeitä saa otettua.

Mä liputan Bravadon liivien puolesta :happy: Mulla on pääasiassa niitä ja yhdet hätäliivit ostin Lindexiltä ja ne jäi käyttämättä... Bravadot maksaa Suomessa mansikoita, joten olen tilannut omani UK:sta ja säästänyt sievoisen summan
http://www.nursingbra-shop.co.uk/ Tuolta löytyy ja saapuu nopeasti :)

Takaisin