Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on alkanut tulla myös pientä vuotoa. Onko teillä ollut myös sitä vai vain vihlontaa? Ei ole vielä kovin voimakasta ja värikin on enemmän ruskea kuin punainen (anteeksi jos tuli liian tarkka analyysi). Pelottaa kyllä kovasti että huomenna alkaa kovempi vuoto ja kesken menee...
Off topic:Täällä tais olla jo aikaisemmin keskustelua kotidobblereista. Millä viikoilla olette saaneet kuulumaan? Itsellä ei laitetta ole, mutta mietin lähtisinkö sen tänään ostamaan [emoji4].
Mua turvottaa aivan järkyttävästi! Syö tai on syömättä, koko ajan tuntuu kun ois ilmapallon niellyt. Sattuu, kuplii, kaihertaa, pingottaa ja kaikkee mahdollista. Äh. muoks. viikot 8+0
Minulla on tämä sama, etova olo mutta yrjö ei lennä. Tietyt ruoat ällöttää, hedelmiä tekee mieli. 6+2Nyt rv6 on alkanut tulemaan vähän pahoinvointioireita ja olen niistä tosi ilmoinen koska aiemmin valittelin kuinka ei ole mitään oireita. Sellainen pieni pahoinvointi läpi päivän, ei okseta suoranaisesti mutta vähän kuvottava olo jonka juuri ja juuri huomaa.