Oireet

Mulla oli tänä aamuna vatsa ihan sekaisin. Toivottavasti on jotain nopeasti ohimenevää.

Off topic:Täällä tais olla jo aikaisemmin keskustelua kotidobblereista. Millä viikoilla olette saaneet kuulumaan? Itsellä ei laitetta ole, mutta mietin lähtisinkö sen tänään ostamaan [emoji4].

Herttarouva: Mulla ei ole kotona doppleria, mutta neuvolan noin 10 vuotta vanhalla laitteella saatiin kuuulumaan rv 9+5. En tosin tiedä, eroavatko nuo neuvolan dopplerit (varsinkaan noin vanha) kotikäyttöisistä.

8+3 ja 8+5 olen saanut kuulumaan. Panikoida ei saa (saisi.. :rolleyes: ), vaikka myöhemminkään ei vielä kuuluisi. Suositus kai on, että rv12 eteenpäin vasta käytettäisi noita, ettei tule turhaa murhetta..

Kyllä mä varmaan käyn sen ostamassa. Jos ei kuulu mitään niin sitten ei kuulu. Onneks eka neuvola jo puolentoista viikon päästä.

Anniina, mulla oli eilen vai edellisaamuna pieni häivähdys punertavaa mutta ei sen enempiä. Toivon todella että sulla ihan harmitonta! Mikä tilanne nyt?

Minulla on alkanut tulla myös pientä vuotoa. Onko teillä ollut myös sitä vai vain vihlontaa? Ei ole vielä kovin voimakasta ja värikin on enemmän ruskea kuin punainen (anteeksi jos tuli liian tarkka analyysi). Pelottaa kyllä kovasti että huomenna alkaa kovempi vuoto ja kesken menee...

Rusehtavaa vuotoa kerran noin h6+, tais jotain pientä vihlontaakin olla tuona päivänä. Vuotoa tuli siis vain kerran pyyhkiessä. Normaalia on, mutta ainahan se pelästyttää aluksi.

Väsyttää.. zzzz... nukahdin istualteen sohvalle tänään, enkä herännyt, vaikka lapset kiipeilivät päällä.. :D

Ei ole runsaampi vuoto alkanut onneksi, eilisen jälkeen ei ole ollut enää vuotoa. Toivottavasti se oli jotain ihan normaalia, tänään ei onneksi ole niin vihlonutkaan enää. Toistaiseksi selvisin säikähdyksellä.

Mun piti eilen illalla mennä hetkeksi lepään ennen leffan kattomista, mutta olinkin sitten nukahtanut melkein kolmeksi tunniksi :D Sit vaan nopee hammaspesu ja äkkiä takas nukkumaan!

Nyt rv6 on alkanut tulemaan vähän pahoinvointioireita ja olen niistä tosi ilmoinen koska aiemmin valittelin kuinka ei ole mitään oireita. Sellainen pieni pahoinvointi läpi päivän, ei okseta suoranaisesti mutta vähän kuvottava olo jonka juuri ja juuri huomaa.

Iltaisin tulee kamala väsy. Etenkin 18-21 välisenä aikana olen ihan koomassa. En nuku/ei nukuta mutta olen ihan pihalla muuten. Olin eilen kavereiden kanssa kaupungilla ja en jaksanut osallistua keskusteluun mitenkään.

Yksi päivä huomasin hajut tosi herkästi, mutta niistä EI tullut mitenkään paha olo tai mitään.

Off topic:Täällä tais olla jo aikaisemmin keskustelua kotidobblereista. Millä viikoilla olette saaneet kuulumaan? Itsellä ei laitetta ole, mutta mietin lähtisinkö sen tänään ostamaan [emoji4].

Minä sain kuulumaan nyt seitsämännellä raskausviikolla jo! Ihan huvikseni aloin kokeilemaan. Olin tunnustellutkin aikaisemmin kohdun kohdan ja siitä kohden ne äänet kuuluikin. Sykkeet näkyi 145 luokkaa olevan.

Mua turvottaa aivan järkyttävästi! Syö tai on syömättä, koko ajan tuntuu kun ois ilmapallon niellyt. Sattuu, kuplii, kaihertaa, pingottaa ja kaikkee mahdollista. Äh. :( muoks. viikot 8+0

Pampula. Mulla ihan samaa täällä. Olen niin turvonnut pallo, enkä tiedä mitenpäin olisi.. :(

Mä kävin tänään ostaa dopplerin, ja pikaisella kokeilulla en löytänyt ääniä... täytyy yrittää etsiä uudestaan rauhassa kun lapset on nukkumassa... ja viikoja sen 9+5

Nyt rv6 on alkanut tulemaan vähän pahoinvointioireita ja olen niistä tosi ilmoinen koska aiemmin valittelin kuinka ei ole mitään oireita. Sellainen pieni pahoinvointi läpi päivän, ei okseta suoranaisesti mutta vähän kuvottava olo jonka juuri ja juuri huomaa.
Minulla on tämä sama, etova olo mutta yrjö ei lennä. Tietyt ruoat ällöttää, hedelmiä tekee mieli. 6+2

Mulla oireina on ollut ällötys, oksentanut en onneksi vielä ole, mutta semmonen jatkuva etova olo. Mitään ei oikein tee mieli, mutta vähän väliä on jotain koitettava syödä ettei paha olo pääse valloilleen. Välillä tekee salmiakkia ihan älyttömästi mieli! Mutta suklaata en ole pystynyt syömään vähään aikaan, pelkkä ajatuskin ällöttää :dead: omituista :joyful:

Olen myös tosi väsynyt, kaikki mahdollisuudet huilaamiseen on kyllä käytetty. Maha on aika turvonnut melkein koko ajan ja kauhea palelu myös.

Rv 6+5

Mä kokeilin eilen ihan häpyrajasta löytää niitä ääniä eikä löytynyt. Tänään aamulla uudestaan ja ylempää oikealta löytyi hetkeksi [emoji173]. Ihana oli kuunnella että siellä se oikeesti on [emoji4]. Täällä 8+5 ja kyllä kuvotus on helpottanut. Rinnat kipeät sivuilta.

Suht oireettomana on pärjätty tähän asti (arviolta 7+4). Nännit ja rinnat hieman arat ja pinkeät ja vähän väsymystä ja ylimääräistä pissatusta. Vatsan toiminta tuntui hidastuvan melko pian plussan jälkeen, ja nyt alkaa olla jopa ihan vaivaksi asti, joten täytyy kai jättää vaaleat leivät kokonaan pois ja lisätä veden juontia. Inhottava vaiva :sour:

Ensi viikolla neuvola ja yksityisellä ultra.

Takaisin