Voimia mamarille ja teidän koko perheelle niinhän se on että kaikella on tarkoituksensa, ehkei uuden tulokkaan aika vielä ollutkaan, myöhemmin sitten
Itse täällä jännitän alkaako vuoto pian vai voisiko vielä toivoa raskauteen olla.. Eilen oli kovaa kipua alamahalla mutta tänään ei enää. Päänsärkyäkin alku viikko ollut, tänään jo helpottanut. Myös valkovuotoa on runsaammanpuoleisestikin tullut.. Ja väsymys on välillä ihan ylitsepääsemätöntä kun ei meinaa saada silmiä auki pysymään..
Kävin saunassa mikä veti olon huonoksi. Samaa ollut myös aikaisemmissa raskauksissa että saunan jälkeen saanut oksentaa. Raskaus kun mennyt eteenpäin niin jalat jotenkin puutunut herkästi saunassa ja hyvä että lauteilta on alas päässyt. Onko kenelläkään muulla vastaavaa jo nyt tai ollut aikaisemmin?
Isabella mulla tuli viime vkloppuna saunan jälkeen ihan hirvee olo. Saunassa ollessa ei mitään, mut heti sieltä tullessa tuli järkyttävän paha olo, huimasi ja oksetti ja tuntui kuin sydän hakkais tuhatta ja sataa. Lisäks iho muuttui punaläikikkääksi!
Musta tuntuu että täällä elellään nyt lopun alkua.. Tänään muuttunut iltapäivällä valkovuoto hennon vaaleanpunaiseksi ja beigeksi ja mahaa sekä selkääkin särkenyt oudosti.. Mua pelottaa ihan hirveesti. Viikkoja 7+6.
Sun89, mulla! Nännien herkkyys helpotti eilen..
Siinä mulla taas lisäsyy huolestua ettei kaikki ole hyvin, kun tissien tuntemukset on muutenkin lieventyneet hurjasti
Vuotoa ei tullut yöllä mutta ihan kaikenkaikkiaan tuntuu että oireet on helpottuneet, ei väsytä eikä ole paha olo. Tissit tuntuu melkein normaaleilta. Lisäksi ekaa kertaa kuukauteen en käynyt yöllä vessassa kertaakaan!
Anteeksi avautuminen, mut en viitsis miestäkään huolestuttaa