Oireet

Mamari, onneksi pääset jo huomenna ultraan! (Kerro sitten kuulumiset!)
Mulla on vasta 23.2 seuraava, en tiedä kestänkö sinne saakka vai täytyykö varata yksityiselle mielenrauhan vuoksi.
En ikinä ajatellut että MINÄ olisin näin hermoheikko raskaana.
Jotenkin vaan muutos on niin suuri noihin aiempiin oloihin verrattuna vaikka joitain hyvin vähäisiä oireita onkin vielä.

haaveilija31, mun unissa mieheni jättää mut tai kuolee...:sad001 ihan hirveetä kun ne on viel niin todentuntuisia ja koitan niissä herättää itseni mutta ei millään onnistu joten uskon että ne on totta! Muut oireet ovat paleleminen, pieni lämpö, tissit kosketusarat ja illalla ottaessa liivit pois meinaa pyörtyy kun sattuu. Ajoittain huono olo ilman oksentamista (seabandit käytössä mutta en osaa sanoa auttavatko). Purskahdan draamaitkuun esim ku joku pääsee jatkoon jossain talent ukssa... Kaikennäköisten pesuaineiden ja dödöjen hajut ällöttää, kuin myös esikoisen yövaippojen haju, siinä määrin että mieheni joutuu ne aina laittaa. Alhainen verenpaine. Siinäpä ne.. rv 9+5 ja tällai jatkunut jo kuukauden. Olisin valmis luopumaan joistain oireista!:wtf:

LillaE ja Mamari, viikot on suunnilleen 7 tällä hetkellä, ensi maanantaina eka neuvola joten toivottavasti siellä varmistuu. En itekkään kuvitellu että olisin hermoheikko raskauden takia, yleensä en ole mutta kummastuttaa kyllä minne ne oireet jäi. Toivottavasti vaan omassa päässä onglema eikä mitään vakavampaa. Kuitenkin jossain vaiheessa tulee oireet korkojen kanssa takasin ja sitten kiroaa itteään. :D
Kerrohan Mamari sit miten kävi huomenna!

Mun oli pakko tehdä tänään uudestaan raskaustesti kun mullakaan ei muita oireita ole. Ei oo yhtään sellainen olo, että olis raskaana, mutta kyllä se testi edelleen väitti että vahvasti raskaana ollaan :angelic:. Huomenna täytyy varmaan soitella sitten jo neuvola-aikaa..:)

Joo ja täälä ei vieläkään mitään vahvaa oiretta ja välil tuntuu et onko sitä muka sit raskaana jos on melkein normaali olo.. mietin että onko se oire että joudun nykyään yöllä heräämään vessaan ja aamulla kans?

Mun piti eilen tehdä clearbluen r-testi (taas) ku jotenki liian normaali olo että ei tunnu että ois raskaana. Näytti kyllä että oisin raskaana 3+ niinku pitikin :)

Täällä rinnat turvoksissa ja pitkät päällä 24/7 :D nyt pitäny taas parina yönä nousta yölläkin pissalle. Ja eilen huomasin että hiukset rasvoittuu normaalia nopeammin, siinäpäs mun oireet. 6+0 nyt menossa. Kauhulla odotellu milloin pahoinvointi alkaa..

Mäkin luulin eilen, että oireet katosivat, kun oli pahoinvoinnin osalta helpompi päivä. No, tänä aamuna lensi oksennus töihin lähtiessä kuin salaman iskusta ja kuvottanut tuttuun tapaan sen jälkeen :facepalm:

Ja se yöllinen vessaan herääminen on oire, täälläkin..

Mulla oli viime viikolla olo että kaikki ei ole varmasti kunnossa kun oireet helpotti. Tisseissä mulla ei ole tässä raskaudessa tuntunut ollenkaan siltä kuin aikaisemmissa. Ultrassa kuitenkin kaikki hyvin. Nyt taas pahoinvointi löysi tien takaisin. Väsymystäkin on, ja parina päivänä oon päiväunet nukkunut mikä mulle on epänormaalia.

Täytyyhän sitä aina jotain jännittää ja pohtia vaikka eilen just nähnyt pienen palleron ultrassa sykkeineen kaikkineen.
Nyt aiheena olisi menkkajomo.. Viimeksi ollut näitä ehkä rv 5-6..
Illalla seksin jälkeen alkoi alaselkäsärky joka vaihtui lievään menkkajomoon alamahalle.
Tämä alamahan pieni juiliminen on jatkunut tänään.. nyt rv 8+ 5
Laskeskelin että tähän aikaan mulla olis nyt oikeet menkat jos en olis rakaana. Vaikuttaako se asiaan ja siksi nämä juilimiset pitkästä aikaa vai onko eilinen seksi saanut jotain aikaan?
Pelottaa tietysti keskenmeno kun ei näitä oloja ole ollut enää viikkoihin..

Onko muilla ollut samaa? Onhan tämä ihan normaalia? Onhan?

Tänään ja eilen ollut vihdoin "raskauskrapula", eli väsyttää ja on vähän ällö olo. Pahimmillaan aamulla ja nukkumaanmennessä. Mutta edelleen huolestuttaa, koska se alkoi vasta nyt (6+6)

Ei ihme ettei oireita enää ollut. Tänään ultrassa ei sykettä enää löytynyt.. nyt varmistusultrassa vielä keskussairaalassa, mutta selvä peli tää jo on.

Kävin rv6+2 ultrassa jossa sydän sykki ja kaikki oli hyvin. Nyt 9+0 ja kasvu lakannut 8+2.. pitää yrittää vain ajatella, että onneks mulla on esikoinen ja luonto karsii vialliset, niin kamalaa kun tää onkin. :'(

Takaisin