Oireet

Kuinka te pärjäätte tän pahoinvoinnin kanssa töissä? Olen lähihoitaja ja kotihoidossa töissä jolloin työnteko tällasessa tilassa aika raskasta... ei sitä voi asiakkaan luona aina käydä oksentamassa. Ootteko saanu saikkua tarvittaessa?

Itse samassa työssä ja kyllä jouduin viime raskaudessa olemaan saikulla pahoinvoinnin vuoksi. Joissakin paikoissa saa hajun vuoksi henkeä pidätellä ja nopsaan yrittää hommat tehdä. Nyt tekee todella tiukkaa paikat missä poltetaan sisällä. Muutenkaan tykkää tupakan hajusta ja nyt vielä vähemmän.

Täällä myös hoitaja ja mielenkiinnolla odotan että mitä työn puolesta tapahtuu kun ihmiseritteiden kanssa on paljon tekemisissä että saako sitä vessaan juosta aina hoitotoimien välissä :D

Onneksi nuo ihmiseritteet vielä menevät. Kaksi vaippaikäistä kotona vaativat vähän sietokykyä välillä kyllä.. :D

Täällä taas hoitajaopiskelija, jonka pitäis suorittaa tämän kevään aikana vielä harkat kotihoidossa sekä terveyskeskuksessa :hungover: Sitä noroviruksen ja lenssun määrää jälkimmäisessä. Saattaa olla, että jos olot jatkuu vähääkään tällasina niin teoriaopintoja kyllä koko kevät ja pohtii harkkoja vasta sitten kun palaa joskus opintoihin.

Onpas meitä hoitajia paljon :D lähdin terveyskeskuksesta hakemaan saikkulappua ja tipaanhan ne mut pisti kun syöminen ja juominen jäänyt niin vähälle...

Maikkoo, jaksamisia! Toivotaan että kerta-tankkaus riittää ettei tarvi uudelleen tiputella :)

Mullon pahoinvointi aamupainotteista, ja saa syyä kyllä koko ajan,koko päivän, huoh. En haluais laihtuakaan mut se on sivuseikka.kun pysyis toimintakyky vaan. Tsemppiä maikkoo sulla kuulostaa astetta rankempana pahaolo olevan :/ itellä taas kaikkea ihme tuntemuksia mahassa. Mut muuta huolestuttavaa ei ole ollu kuin vasemmalla munasarjakipu joka aika pistävä jos tiukat housut tms. Pelkään tietty kohdunulkoista, mutta tuskinpa sitä on ellei kivut ylly, tulee vaan välillä mietittyä kaikkea liikaa :) 6+5

Voi huh tätä väsymystä! Nytkin oon jo sängyssä ja olo on kuin kello olisi vähintään puolenyön paikkeilla... :shy: Iltaisin alkaa myös huomata, että maha on jotenkin pinkeä/turvoksissa, vaikkei ole vielä edes 7 vkoa täynnä. Lisäksi mahassa usein "kuplii" hassusti eikä ne aina tunnu olevan pelkkiä pieruja, kuten mies naureskeli. :grin

Väsymystä kans, mutta sen vastapainoksi ihanasti unettomuutta! Superväsynyt koko päivän, kun pääsis nukkumaan niin ei uni tule. No, kyllä se uni aina jossain vaiheessa saavuttaa ihmisen..

Tänään oli pakko tulla koulusta välissä päikkäreille kotiin, kun päätä särki niin paljon. :( Toivottavasti huomenna parempi päivä. :)

Nenä tukossa, kuumeinen olo, ihan järkky väsymys kokoajan. Esikoisesta oli just samat, tosin sillon uskalsin tehä testin vasta rv 6 :D

Se tunne, kun on ekaa kertaa voimakkaampi pahoinvointi ja viimeinen klementiini onkin pilalla... :sad001

Mulla ei oo mitään oireita. Ei siis mitään. Edellinen kierto oli 35pv, selkeän plussan tein varmaankin kp40. Ekan haalean tein kp34, sit kp 37 vähän tummemmaan ja kp 40 ihan selkeän, muttei ihan kontrolliviivan vahvuinen kuitenkaan, tumma viiva kuitenkin. Nyt olis 35 päivän kierron mukaan viikot 5+5. Plussausviikolla oli alavatsan nipistelyä ja turvotusta, nyt ei mitään. Edes hajut ei ällötä. Oon ihan varma että tää on taas joku keskenmeno..

Tein 12 tunnin työpäivän ja olin jotenkin ihan turvoksissa, kun pääsin kotiin. Ja sitten ei tietysti nukuttanut yhtään.

Täällä yks yökkivä. Ei uskalla avata jääkaapin ovee, saatika tiskata, koska haisee niin kuvottavalle. Miehenki vaikee syödä mitään, kun vaan yökin vieressä sen ruoan hajusta.. [emoji20] Vielä ei oo pönttöö tarvinnu halailla, mutta kaukana ei oo. Mikään ei tunnu menevän alas, kaikki ällöttää. Väkisin kuitenki jotain saanu syötyä, ei kyllä mitään kovin terveellistä :o Eilen alko myös erikoiset nipistelyt alavatsalla, niitä tulee aina jotai kertoja päivän aikana. Onkohan ihan normaalia?

AnnaS, mulla myös alavatsanippailuja plussauksen jälkeen päivittäin ja nykyäänkin kyllä joka päivä muutamia kertoja. Ilmeisesti on ihan normaaleja, kohtu kasvaa ja kohdunkannattimet venyy :) Jos oikein kovaksi äityy niin sitten ehkä aihetta huoleen?

Ihanaa, tänään on ollut taas paljon parempi kuin pari edellistä. Voiko olla että lauantaiset kirppisreissut ja itämainen ruoka oli liikaa mulle ja siitä johtuisi parin päivän totaaliväsymys ja oksentelu eilen? :s Toivottavasti tämä olo pysyisi, oli kyllä ihan kamalat kaksi päivää :(

Paljon tsemppiä kaikille ♡

Ei oo tarvinnu itekkää vielä oksentaa asti mutta iltapahoinvointi meinaa valvottaa.. :/ ei pysty nukahtamaan kun oksettaa >:/ oireet kyllä muuten aika vähänä, rinnat vähän arat ja menkkajuilintaa.

Närästystä kellään? Mä luulin, että se liittyy vasta myöhempään vaiheeseen, mutta täällä vasta 7+2 ja koko ajan närästää. :depressed:

Takaisin