Oireet

Täällä onneksi vain jatkuva väsymys, tunnin hereillä olon jälkeen vois nukkua kaksi tuntia. No, eiköhän se tästä. Pahoinvointia ei onneks vielä ole, pientä ällötystä kun vatsa tyhjä mutta sitä ollut ennen raskauttakin :)

Tsemppiä pahoinvoiville ja oksenteleville! Toivotaan että ei hirveän monta viiikkoa tarvitsisi enää :)

Lisään listaan selkäkivut ja pyörrytyksen :bored: mulla on muutenkinhuono selkä koska teen pitkälti päätetyötä, mutta tämänpäiväisen työvuoron jäljiltä selkä on kyllä superjumissa verrattuna normaaliin. Päässä myös pyörii koko ajan, huimaa. Mulla pitäis olla perushyvät hemppa ja verenpaine kuitenkin...

Tänään ollut nälkä ihan koko ajan, pakko silti yrittää pitää syömiset kurissa ylipainon takia. Ja nää ilmavaivat, jäätävää..

Mä en tiedä, onko verenpaine tavallistakin matalammalla, mutta saunoa täytyy aika varovasti ja mennä välillä pesuhuoneen puolelle istumaan, kun tulee helposti saunassa huono olo.

Täällä pahoinvointi jatkuu, en ole vielä oksentanut mutta ihan tarpeeksi huono olo on. Mies tehny enemmän kotitöitä kun on kotona. Onhan tuossa lasten hoidossakin jo hommaa samalla pahoinvoidessa. Oon saanu päiväuniaki otettua viikonloppuna ,ihanaa♥Lasken päiviä vaan 10 viikolle :D

Itsellä jotenki yllättävän normaali olo ollut ainakin vielä. Rinnat toki ollut jo pitkään turvoksissa, lievää mahakipuilua, turvotusta ja palelua.
Noooh pitää koputtaa puuta *kop kop* :D

Huono olo... eilen oltiin reissussa koko päivä aamu kuudesta ilta kymmeneen ja tuli syötyä vähän miten sattuu ja mitä sattuu. Tänään ollut sitten sellainen olo kuin olisi ollut ryyppäämässä koko eilisen. :/

Huimausta ja huonoa oloa täälläkin. Kokeilin eilen meidän pojan virtuaali laseja ja siinä oli joku vuoristorata peli niin hyvi hemmetti, pakko oli ottaa lasit pois kun tuli niin huono olo että meinas oksennus tulla ja kauhea huimaus... eilen valvottiin normaalia myöhempään kun oltiin miehen kanssa kaupungilla syömässä ja leffassa. Ajattelin illalla että jospa laitan varoiksi kellon soimaan klo11 kun oltiin sovittu etttä mennään mun vanhemmille yhden aikaan syömään ja hakemaan lapsia. Yleensä herätään kyllä ysin pintaan mutta nyt nukuttiin molemmat ihan herätyskellon sointiin asti! Aamulla oli ihan krapulainen olo :wtf:

Minkäslaisia oireita teillä oli ennen plussaamista jos muistatte? :)
Mie jo kuumeisesti odottelen että pääsisi testiä ostamaan ja testailemaan, päättänyt kuitenkin odottaa siihen saakka kun vuotopäivä pitäisi olla.. :) mutta etovaa oloa meinaa olla ja välillä pientä nippailua alavatsassa..

Mulla oireet ennen plussaa oli, oikeastaan tuntu vaan että alkaa vuosisadan menkat. Hirveet menkkakivut ja vatsa sekaisin niinkuin menkkojen aikaan. Muut oireet alkoi vasta plussan jälkeen.

Levottomia ja eläviä unia, väsytti, turvotti, sisäreisiä särki edellisistä raskauksista tuttuun tapaan, palelin etenkin iltaisin, joulupöydän viini maistui todella pahalle.. osasin plussaa vähän odottaa, vaikka positiivinen yllätys olikin.

Minulla on nyt oireena nyt vain rintojen turvotus/arkuus.

Ennen plussaa oli vain pientä vilutusta ja alavatsassa tunne, että kuukautiset alkaisi.

Tein testin nyt niin myöhään että pari viikkoa oli jo etovaa oloa, hajuaistin herkistymistä ja väsymystä. Rinnoissa pientä arkuutta. Sepä mua nyt mietityttää kun aikaisemmissa raskauksissa (paitsi viimeisimmässä km 12/16) rinnat on melkeipä ennen plussaa turvonneet ja aristaneet ja nyt ei ole samanlaista. Jokainen raskaus on tietty erilainen mutta pelottaa että taas menee kesken.

Mulla ensimmäinen oire oli rintojen särky joka ei loppunutkaan ovulaation jälkeen kuten aina ennen. Sitten menkkakipuja, mutta menkat ei vaan koskaan alkanu. Turvotus myös alkoi heti.

Arat ja turvonneet rinnat, turvotus ja oudot mieliteot. Oireiden perusteella osasin odottaa plussaa jonka sain 2päivää ennnen menkkojen oletettua alkamispäivää (silloin tein ekan testin kun oireet oli niin selvät)

Onko muilla suunnilleen näillä viikoilla (itellä 7+6) edelleen jatkuvaa alavatsakipua, sellaista menkkakipumaista?

Täällä myös jatkuvaa kipua alamahassa, selässä ja jopa reisissä plussasta lähtien. Eikä oikeastaan muita oireita. Jatkuva pelko koko ajan, ettei kaikki olekaan hyvin. Nyt 8+0.

Sama täällä, pelottaa kun ensimmäinen raskaus kyseessä eikä tiedä mikä on normaalia. Mutta eiköhän tämä ole! Kohtu kasvaa jatkuvasti, pakkohan sen on tuntua jossain.

Ahh, raitis ilma tekee niin hyvää tälle pahalle ololle. Voisin vaan käveleksiä ulkona raittiissa ilmassa aamusta iltaan jos jaksaisin. Ensin kävin koiran kanssa lenkillä ja sit kävin hakemassa vielä roskaruokaa kävellen kun ei mitään muuta tehny mieli enkä oikein voinu ajatellakaan kokkaamista.

Mulla oli ensimmäiset oireet menkkakipumaiset alavatsasäryt jotka alkoi jo viikkoa ennen arvioitua kuukautisten alkamispäivää, kivut jatkuikin johonkin viikolle 5 asti ja hellittätänyt nyt miltei kokonaan. Muuten olin väsynyt ja vilunväristyksiä tuli yhtenään niin mietin olenko kipeäksi tulossa. Alavatsakipujen tilalle tuli sitten viikolla 5- 6 ympäri vuorokauden etova olo jota nyt jatkunut reilu pari viikkoa...

Takaisin