Rv 5+0 alkoi pahoinvointi (nyt menossa 6+4). Oksennus tulee aamulla ja yritän vain keretä syömään jotain ennen sitä, jotta olisi jotain oksennettavaakin. Loppupäivä menee ellotellessa ja illalla närästää. Närästys johtunee siitä että voin syödä kunnolla vasta illasta ja sitten tuleekin ravattua jääkaapilla useamminkin kuin vatsalaukku tykkäisi. Närästystä nyt on ollut ennenkin, joten miksikään varsinaiseksi raskausoireeksi minun on hankala sitä lukea. Mutta tuo pahoinvointi...voi tsiisus...
Hajuaisti on terästäytynyt huolimatta tästä flunssasta, joka on kestänyt jo 3,5 viikkoa. Sanoisin myös että vastustuskyky on alentunut, sillä KOSKAAN ennen en ole ollut 2 viikkoa kuumeessa.
Hoh, ja rinnat ovat kasvaneet! Näin ainakin mies väittää, itse en ole niin kiinnittänyt asiaan huomiota. Ollut kiire halaillessa oksusankoa.
Hajuaisti on terästäytynyt huolimatta tästä flunssasta, joka on kestänyt jo 3,5 viikkoa. Sanoisin myös että vastustuskyky on alentunut, sillä KOSKAAN ennen en ole ollut 2 viikkoa kuumeessa.
Hoh, ja rinnat ovat kasvaneet! Näin ainakin mies väittää, itse en ole niin kiinnittänyt asiaan huomiota. Ollut kiire halaillessa oksusankoa.