Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jestas tätä kuvotuksen, väsymyksen ja oksetusolon sekä voimattomuuden määrää! Alkoi eilen. Ja nyt on rv 5+5.
Esikoisestani oksentelin kyllä, mutta kerran päivässä sen muutaman viikon ajan ja aina heti sen jälkeen tuli hyvä ja normaali olo. Nyt vain kuvottaa ja oksettaa koko päivän eikä mitään aio tulla ulos. Vaikuttaa päivänkulkuun niin ällöttävästi, että ihmettelen miten jengi pärjää koko päivän töissä, kun itsellä osapäiväinen parin tunnin duunikeikka tekee jo tosi tiukkaa.
Sitten sitä jotenkin syyllistää itseään kun ei kykene muuhun kuin pystyyn nukahteluun ja voivotteluun... Pitäis jotenkin suoriutua 110% kaikesta, vaikka nyt en suoriudu edes 0,1%:sti... Ja se aiheuttaa kummaa keinotekoista masennusoloakin.
Muilla tällaisia?
Minä oon tästä viikosta ollut ke saikulla ja aion olla pe saakka. Katsotaan ens viikolla kuinka jaksaminen etenee. Mulla on just samanlaista väsymystä/uupumusta ei jaksa yhtään mitään. Mulla kokopäivätyö eikä se kyllä tällä hetkellä oo mahdollista lainkaan. Koko päivän kestävää pahaa oloa ja ei tiedä millon oksentaa. Itsellä kanssa ajatusten kanssa painimista, kun niin monet pystyy töitä tekemään ja normaalisti elämään. Mutta ihanasti tänään neuvolasta sanottiin, että hyvä äiti on se, joka kuuntelee omaa kehoaan ja jaksamistaan jo raskauden alusta asti. Levätä pitää, sillä nyt kantaa myös toista sisällään. Älä siis kanna syyllistyttä sinäkään, että et jaksa suoriutua täysillä tällä hetkellä. Positiivisuutta tuo se, että on ainakin hyvä syy pahaan oloon ja jaksamattomuuteen.
Ruusa..finni. 1???Mulla tuli selkä ja rintakehään about 7-10 heti tokana päivänä plussasta! :D