Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Isabella84 voimia ja halaa ja rutista jokaista pientä 3 ihmettäsi <3

Kyllä neljäs sieltä vielä tulee! <: Voimia tuhannesti!!!

Isabella84 olen niin pahoillani, ja toivotaan että teille se neljäs pieni ihme suodaan pian <3

Itsellä ei toistaiseksi oireita juurikaan (vasta jotain 3+5 lol) paitsi olisin voinut päätellä olevani raskaana kun lueskelin jotain hesarin uutisotsikoita ja märisin kuinka kurjassa jamassa maailma on, ja miten kovat pakkaset on Lapissa, miten porot jaksaa :eek::hilarious::anyone Ajattelin vain että oooookoooooo ehkä oon hieman jotenkin väsähtänyt että pitäisi yrittää nukkua enemmän... Mutta nyt kun sain plussan testiin niin tajusin että tästä se johtui :D

Mullakaa ei Oo muuta kun että maha toimii miten sattuu eilen oli ripuli ja tänään ummettaa.

Sit oon itkenyt nyt tän viikon aikana kaksi kertaa. Yleensä itken kerran parissa kk jos sitäkään.

Makuulleen mulla on tuo elohiiri vatsassa tai joku siinä nippailee. Onko muilla? Silmässä on myös kerran ollu tän raskauden aikana.

Oi miksi paha olo painottuu iltaan ja aamuun.. nukahtaminen hankalaa.. mutta kohta tämä on kokoaikaista, onneksi ei pitäisi kestää hirveän kauaa, ekassa raskaudessa 3vk.

Päivitän taas listaa, kun olen ollut viimeiset 4 päivää Riigassa lomalla, ja tuntuu erilaiselta kuin kotona.. :p

Mahassa on lähes jatkuvasti ilmaa ja koko vatsa pömpöttää. Olemme käppäileet 7-9km päivässä joten ummetusta ei ole vielä tullut. Eilen avasin farkkujen ylimmän napin koska ahisti.

Ällötystä on kyllä useesti, välillä pitää pysähtyä ja ottaa kaulahuivi irti kaulasta kesken kävelyn ja haukata happea, muuten tuntuu että alkaa kakoamaan. Olo ei ole koskaan ollut vielä niin paha että olisin oikeasti kakonut. Säännöllinen syöminen on auttanut. Nyt on ensimmäinen aamu kun huonompi olo, mutta appelsiinimehu auttoi ja nyt mussutan mandariinia kunnes päästään hotellin aamupalalle.

Olen kiitollinen kaikista selvistä raskausoireista vaikkeivät ne niin mukavia olisikaan. Kait sitä uskoo että raskaushormooni lisääntyy kun olotila siitä kertoo :sick009 :D

Rv 5+6

Hienoa Elokuu2017, nautiskele oireista! Toivottavasti kaikki menee hyvin!:smug:
Itsellä ei taida pyyhkiä niinkään hyvin.. maanantaina loppui tosiaan 5pv "menkat", hailakka plussa heti tiistaina ja sen jälkeen myös testattuna, vähän vahvistumaan päin. Eilen alkoi rusehtava tuhruvuoto, vain pyyhkiessä.:sorry:
Tänään pyyhkiessä selkeämmin punertavaa verta ja sitten taas ruskeaa. Plussa myös tänään aamulla. Nyt tuntuu myös menkkakipuilua ja koko viikon on ollut päänsärkyä ja huimausta.:wacky:
Hulluksi tässä tulee, varsinkin kun lukee toisten kokemuksia vastaavasta tilanteesta. Joko keskenmeno tai raskaus tai jotakin vakavampaa häikkää.
Maanantaina on verikoe ja keskiviikkona kuulee sit niitä tuloksia.
Huokaus.:sad001

Epävarmuus on kyllä niin syvältä. Koeta jaksaa, ennenkuin saat selvyyttä asiaan!
Jos kovasti epäilyttää, niin päivystykseen luulis pääsevän..
Raskaustestejä ei kannata nyt tehdä, ne ei kerro mitään valitettavasti :Heartred

Minulla erittäin harvoin on kova näläntunne. Mutta nyt se on erittäin voimakasta kera sen pahan olon.

Eilen mulla tuli olo ettei kaikki ole kunnossa. Aikaisemmissa raskauksissa oon tässä vaiheessa oksentanut joka aamu, en nyt. Etovaa oloa mulla saattaa olla ilman raskauttakin. Oma tuntemus ei mennyt pieleen. Tänä aamuna alkoi verinen vuoto, mikä vaan jatkunut. Nyt kunnon alavatsakivut. Nyt olisi rv 6+2, mutta eiköhän tämä kesken ole mennyt. Ensimmäinen raskaus mennyt aikanaan myös kesken rv 11+5. Jos jotain positiivista etsii niin onneksi tämä meni tässä vaiheessa kuin jos olis mennyt myöhemmin. Jospa me joskus neljäs lapsi vielä saataisiin. Aikamoisia ihmeitä jokainen mun endometrioosin ja adenomyoosin vuoksi.

Voi ei Mä oon tosi pahoillani. Kyllä se neljäs sieltä tulee, vielä ei ollut hänen aikansa ❤️

Mulla viikkoja kasassa huimat 3+5, joten oireet on toistaiseksi aika vähäiset Mutta jos ehtii tulla kova nälkä, niin sitä seuraa huono olo. Klementiinejä ja kirsikkatomaatteja menee siis vähän väliä. Viime raskaudessa pahoinvointi alko ~viikolla 6, mutta se oliki kokopäiväistä ja kesti 6viikkoa Toivottavasti päästään kaikki helpolla!

6+0, etova olo ei lähde enää syömällä pois. Jatkuva ällötys ja huonovointisuus. Voi paska.

Ei tätä huonoa oloa helpota tää herkistynyt hajuaisti. Nytkin huuhdeltu punajuuripurkki haisee tiskialtaasta tänne monen huoneen päähän samalla tavalla kuin se haisi aiemmin jos seisoin tiskialtaan vieressä. yökyökyök! :yuck:

Mulla edelleen vatsa käy ihan kierroksilla. Tänään jo tutustuin vessanpönttöö, muttei tullu vielä oksennusta.

Voi olla jännitystä kun soitin meille ens viikon perjantaille ajan ultraan!

Mua väsyttää ihan karmeen paljon, ei jaksais yhtään mitään tehdä. :smiley-chores011
Pakko lähtee kohta lenkille niin ei mene ihan pelkäks loikoiluks...
Suussa on myös ihan hirvee maku koko ajan, ällöttää kaikki.

Apua, tämäkin oire on täällä taas. Siis levottomat jalat. Aina kun yrittää levätä/nukkua niin iskeevät. Sama oli kun aiempaa odotin.

Apua, tämäkin oire on täällä taas. Siis levottomat jalat. Aina kun yrittää levätä/nukkua niin iskeevät. Sama oli kun aiempaa odotin.

Voi ei! Se on inhottava oire! Tsemppiä!
Mulla voimakas venyttely on joskus auttanu....

Tää turvotus on kauheeta. Miten tätä masua peitellään useempi viikko :D

Takaisin