Ensimmäinen oire oli kohonnut lämpötila, kevyen kuumeen oireet aina iltapäivästä, lämpö oli siinä 37,1 - 37,3 asteen paikkeilla. Siinä samalla iltapäivät meni levätessä ja yrittäen rentoutua.
Nyt on tullut 4+X viikolla ja nyt 5+X viikolla kipeämmäksi munasarjat, pistelevät ja särkevät. Olen lukenut että saattaa kuulua asiaan, että munasarjaan muodostuu kysta hedelmöittymisen jälkeen. Onko kenelläkään muulla kipuja? Minulla enimmäkseen vasemmalla puolella, ja välillä oikealla. Ja voivathan ne olla myös kasvukipuja.
Eilen meni hetki nukahtaa kun häpyluussa tuntui painetta.
Rinnoissa ei muita oireita kuin että nännit ovat terhakkaammat useammin kuin aikaisemmin.
Ja mahassa mourii. Huomaan että on hyvä pitää verensokeri tasaisena, koska vuorokauden ajasta riippumatta nälän sattuessa saattaa alkaa etoamaan. Olen tehnyt juureslastuja (bataatista ja keltajuuresta) ja niitä on mukana aina laukussa jotta saa nopeasti jotakin rouskuvaa syötyä jos olo huononee.
Ainii, olen herännyt pirteänä paaaaaljon aikaisemmin kuin yleensä. Se tapahtuu ihan yks kaks, päässä menee DING ja sitten olen täysin hereillä, vaikka kello soisi vasta tunnin kuluttua! Voihan se olla myös jännitystä raskaudesta - ettei saa enää unta mutta aamu-uniselle yksilölle tämä on erittäin uutta ja outoa