Mä olen myös huomannut tuon hengityksen. Tai että tuntuu epämukavalta vetää puseron vetoketju ylös tai laittaa kaulahuivia, mutta oon ajatellut sen liittyvän tähän jatkuvaan pahoinvointiin. Yöt nukun myös levottomasti, palelen ja on vaikea nukahtaa. Vessassa käyn yöllä 2-5 kertaa ja oon yrittänyt aina samalla juoda mehua ja vettä, jos se helpottaisi pahoinvointia. Oon kyllä ihan riekaleina tämän olon kanssa, on kyllä niin oksettava olo koko ajan eikä mitään pysty tekeen
Jos syö liikaa, tulee huono olo ja jos ei syö, niin vasta huono olo tuleekin. Pienet annokset on välttämättömiä, mutta tänäänkin katoin huvikseen ihan kellosta ajan, että missä vaiheessa lihaperunaruuan jälkeen nälkä palaa. Se oli alle puoli tuntia. Jumankauta, mikä tahti pitäis olla, jos aina ennen uuden nälän syntymistä pitäis ehtiä jotain syömään. Paino on tippunut pari kiloa, vaikka oksentanut en edelleenkään ole.
Missä vaiheessa teillä muilla huonovointisuus on muuttunut oksentamiseksi? Ja muuttiko se tilannetta mitenkään? Välillä tai aika useinkin ajattelen, että tulis nyt oksennus, jos se edes hetkeksi helpottaisi oloa.