Kyfi3236340
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ai että raskaana ollessa pitäs olla hehkeimmillää, itellä ainaki niin ruma ja ällö fiilis, tuntuu ku mikään vaate ei sopis ja ei saa hiuksiakaa mitenkää ja huoh ku kiukuttaa ja turhauttaa.. 9+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai että raskaana ollessa pitäs olla hehkeimmillää, itellä ainaki niin ruma ja ällö fiilis, tuntuu ku mikään vaate ei sopis ja ei saa hiuksiakaa mitenkää ja huoh ku kiukuttaa ja turhauttaa.. 9+5
Ehkä tää on totuttautumista vauva-arkeen myös siinä mielessä että sitten ei välttämättä ole aikaa tai voimia omaan ulkonäköön panostaa. Päällä on joustavat kotipöksyt ja se sama paita jossa voi imettää. Hiukset katkeilleina (hormonaalinen hiusten lähtö + vauva kiskoo hiuksia) ja harjaamattomina, pussit silmien alla, rinnat eriparia imetyksestä ja hajuvetenä puklu!
Kunpa itekki sais tollasen asenteen et ei tartte olla laittamassa hiuksia ja ettimäs kaapist farkkuja ja kivaa paitaa :D senku olis vaa ilman meikkiä ja hiukset takkusena jne näin vapaapäivänä ainaki :) asiakaspalvelussa ku oon töissä ni sit pitäö vähä jaksaa panostaa :/
En mä tiiä onko tää hyvä asenne! Kyllä se piristää esim meikata! Nyt vaan kun lapsen kanssa kotona ja pitäis opiskellakin niin kyllä sen ajan käyttää yleensä muuhun... Hiuksiin leikkautin sentäs pitkät otsahiukset jotka pelastaa aika paljon (peittää katkeilleita hiuksia, kehystää kasvoja ja tekee huolitellummaksi) ja on helpot laittaa :) Ripsien pidennyksiin jos on varaa niin suosittelen :) Mä en raaskinu enää pitää... mutta synnäriltä otetuissa kuvissa mulla on ne vielä ja kieltämättä huolitellumman näköistä!
Ja kohta helpottaa vastehuolet kun tää turvotus muuttuu söpöksi vauvakummuksi!
Ummetus. Kyllä alkaa tuskastuttaa istua pytyllä ja istua ja istua.
Mä kävin kampaajalla siinä muistaakseni 6+. Mulle kampaaja sanoi et hän värjäis jos kyse ois omasta tukasta. Mutta että saan ite tietenki päättää. No laitettiin sit raitoja, kun ne ei mee päänahkaan asti. Ja sillä sai kyl hyvin juurikasvun peitettyä! :)Ulkonäöstä tuli mieleen, että ootteko värjänny tai meinaatteko värjätä hiuksia raskauden aikana? En tiiä onko tästä vielä ollu täällä keskustelua, mutta käsittääkseni hiusten värjäämistä ei suositeltais..? Kampaajaystävä kertoi että hän ei suosittele värjäämistä ensimmäisen kolmanneksen aikana. Alkaa vaan tää mun juurikasvu olemaan aivan järkyttävä...