Nellanalle
Silmät suurina ihmettelijä
Kannattaa soitella ehdottomasti :) toivottavasti helpottaa pian!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ihan sama Soppe1, oli tota muutama viikko mut nyt on helpottanut. Yöllä heräsin siihen kun sappineste oikein purskahti nenään ja suuhun sekä alkoi tietysti polttaa - kamala tunne![]()
. Täyslepo suositus tuli, mutta sairasloman vielä vältin. Ensi ti olis lähtö lyhyelle matkalle, mutta nyt on todella epävarma olo sen kanssa. 2vkoa sitten tehty sisätutkimus ei merkkaa mitään vaan pitäisi uuteen mennä...Mullaki alkanu välissä tulla menkkamaisia kipuja, ja tuota ihmeellistä ylämahan (ihan siis tuosta mihin rintsikat tulee?) niin ihme polttelua/korventelua, mietin että närästääkö mua mutta kun ei muita oireita sit oo.
Huomenna ultraan, ja jos aikaa riittää niin pyydän kätilöä katsomaan ton kohdunsuun et miltä se näyttää. Ihan oman mielenrauhan vuoksi :)
Useamman päivän ollut wc:ssä käydessä kova paineen tunne välilihan ja häpyhuulien seudulla. Muuten ei mitään oireita ollut (vielä). Onko kenelläkään ollut häpyhuulien tai vaginan suonikohjuja, vaikuttaisi sopivan niihin oireisiin?

No, siltä reissulta kotiuduin vasta useamman viikon jälkeen. Sain kokonaan liikkumiskiellon ja siellä sitten makailtiin. Oli muuten tuskallista sekin, ehdin tylsistyä ja stressata miten kotona kaikki järjestyy kun äiti makaa sairaalassa. Vuoto jatkui ja välillä sain niitä supisteluja hillitseviä lääkkeitä. Sitten ykskaks rutiini-ktg:ssa tuli sikiön sydänäänten laskuja, jotka ei korjaantuneet ja salamana olikin jo tehty sektio ja vauva ulkona. Psyykkisesti olen vieläkin ihan sekaisin tilanteesta, raskaus loppui kuin seinään, vauva painoi syntyessään alle kilon ja on tehohoidossa. Onnellinen olen, että olimme sairaalassa, kun tilanne kävi. Muuten ei olisi kumpikaan hengissä. Vuotojen syynä oli istukan ennenaikainen irtoaminen.