Oireet

Mulla kans nivusissa ollut kipuja, tulee sellanen viiltävä kipu joka kestää muutaman kymmenen sekuntia.
Veikkaan kanssa et kasvukipuja ekan ollessa kyseessä kuitenkin..
Alaselkä meni kyllä nyt jumiin kun olin isännän kanssa 4 tuntia rekkaretkellä siis se ajo täysperävaunulla puita ja minä sitten istuin kyydissä ja heiluin varsinkin kuormauksen ja purun aikana :D

Onko muilla puutuneet kädet öisin? Viimeiset 2 yötä molemmat kädet puutuneet ihan jo kyljellään nukkuessa... Usein nukkunut kädet pään yläpuolella eikä koskaan puutuneet, mutta nyt tosi helposti. Ihan uutta :bored:

Joillain on tota käsien puuttumista raskaana. Mulla ei oo ollu, mut tunnen äitejä, joilla on ollut. :)

Onko kenelläkään kokemuksia iskiaskivusta ensimmäisen kolmanneksen loppupuolella?.. Jotenki en oottanu et näin aikasin tulis tällasia, mutta välillä toispuoleisesti alaselän ja pakaran välissä kipua enkä keksi mihin muuhunkaan se liittyis ku ei oo ennen ollu. :/ Jos jollain on siihen jotain kikkakolmosia, niin otetaan kiitollisena vastaan!

Glendoora : Kokeile tuota kauratyynyä, mulla se on auttanut kaikenlaiseen kipuun, menkkakivuista ja lihasjumeista lähtien..

Aika hyvin pahat oireet loppuneet. Mut h...tti täs bussissa haisee joku..yöks...[emoji27]

Eloinen mulla oli Ekassa puutumista... Etenkin sitten sormenpäät oli koko ajan lopussa ja yöllä koko kädet. Todella inhottava tunne... Helpotti noin kuukauden kuluttua synnytyksestä kun nesteet lähti kunnolla sulamaan :)

Mulla nyt pahoinvointi hellittänyt :smiley-angelic001 siitä kiitos -6kg josta hyvä lähteä nousuun!:smug:

Onko muilla ollu jo np.ultraa? Meillä olis ens viikolla ja kyllä jo jännittää :nailbiting::love2

Äh, mulla alkanut ummetus.. Mikähän voisi olla avuksi? Oon nyt yrittänyt lisätä veden juontia..

Naa87 syö runsaskuituisia juttuja! Ruisleipää, avokadoa, luumuja tuoreita ja kuivattuja, activia luumujugurttia yms, juo paljon vettä, apteekista pegorion tai levolac lääkettä (ei laiskista suolta tai mitenkään vaikuta pidemmälläkään ajalla käytettynä ja sallittu raskauden aikana). Vältä teetä, maitoa, sokereita, vaaleeta leipää, juustoja jne. Ps. Levolac pierettää! Siksi suosittelen pegorionia.

Ja banaania kannattee myös vältellä. :) ja monilla ummettaa pizzat ja hampurilaiset vaaleen jauhon ja juuston takia

Naa87 syö runsaskuituisia juttuja! Ruisleipää, avokadoa, luumuja tuoreita ja kuivattuja, activia luumujugurttia yms, juo paljon vettä, apteekista pegorion tai levolac lääkettä (ei laiskista suolta tai mitenkään vaikuta pidemmälläkään ajalla käytettynä ja sallittu raskauden aikana). Vältä teetä, maitoa, sokereita, vaaleeta leipää, juustoja jne. Ps. Levolac pierettää! Siksi suosittelen pegorionia.
Täytyy varmaan apteekista hakea tuota pegorionia, koska muuten ruokavalio mielestäni suht kunnossa..

Ja banaania kannattee myös vältellä. :) ja monilla ummettaa pizzat ja hampurilaiset vaaleen jauhon ja juuston takia

Toi on vanha uskomus banaanista. Uusien tutkimusten tai no 2014, oliki, että banaani löysyttäisi. Testattiin pojalla, kun oli vauva iässä niin toimi paremmin kuin luumu :)

Kypsä banaani (ruskeapilkullinen) löystyttää, raaka (keltainen tai vihertävä) kovettaa.

Takaisin