Oireet

Tassella se hyvä oksentelussa, että pahoinvoinnit merkkaa raskaudelle parempaa kuin oireeton. (vaikka oireettomatki onnistuu, mutta kätilö sano, että uusimpien tutkimusten mukaan pahoinvointi on tosi hyvä raskauden etenemiselle)
Jos jotai positiivista!

En tiiä kuuluuko oireisiin mut joka tapauksessa.
Onko kellään tullu verta seksin aikana? o_O
Sen jälkeen tulee pyyhittäessä paperiin ruskeeta verta.ei vuoda housuun asti.Ei kipua ja pienen sydänäänetkin kuuntelin.
Nyt vaan mietin pitääkö täs soittaa neuvola..?

Pilvikirsikka huh kiitos eli ei tarvetta soittaa mihinkä?
Toivottavasti tämmöstä ei ala nyt sit aina seksin yhteydessä.. .

Ei tartte jos vuoto sitten aina loppuukin :) En tiiä olisko jostain emätinvoiteesta tms apua?

Mulla esikoisesta tuli päivä seksin jälkeen tuhrua. Se tuhru ylipäätään seksin jälkeen on normaalia tulispa se heti tai yön jälkeen.

Limakalvoilta se tulee kun paikat on kuivemmat. Niinku pilvikirsikka sanoi. Lukkari voisi joo auttaa. Mulla ei tosin tullut kuin 2-3krt enkä ruvennut käyttää liukkaria. Vikoilla viikoilla piti käyttää kyl ceridal öljyä apuna.

Onko kellään muulla tullut seksin jälkeen paineen tunnetta alapäähän, ja sellasta pakottavaa kipua? Mulla tuli viime kerran jälkeen ja vähän säikäytti. Tuntu niinku jotain tunkisi ulos. Aion kysyä tästä lääkärineuvolassa, mutta nyt on sellainen olo että pitääkö yhdyntöjä vältellä kokonaan...

Meidän helmikuisten ryhmässä moni suositteli vagisania, ite en oo kokeillu.
On tosi yleistä että limakalvot on kuivat raskaana ollessa.

Kurpitsakakku: ei oo mulla ollu kuin esikoisesta loppuvaiheessa. Jos tarkoitat oikeeta ns painetta, että painaisi alaspäin

Mä oon ymmärtäny että paine alapäässä johtuu ihan siitä kun kuitenki kyseessä paisuvaiskudosta nii sinnevaa pakkautuu verta enemmä ja tuntuu painettaa :) mulla tuntuu ihan ilman raskauttaki seksin jälkee. Ja mulllaki tullu raskaana seksin jälkee/aikana verestävää tuhrua.

Joo, toi Vagisan on tosi hyvä, jos tuntuu, että limakalvot kuivuu.

Mulla on kans aina välillä paineen tunnetta alamasussa.

Vähän pelottaa tää mun flunssa, et jos onkin influenssaa, niin se lisää keskenmenon vaaraa ja ennenaikaisuutta.

Tosin just kävin kuopuksen kans tohtorilla samaisesta syystä, niin sanoi, että todennäköisesti joku virustauti, koska crp alle 6. Influenssa yleensä nostaa sen kuulemma korkeammalle.

Voi mä en oo harrastanu pariin kuukautee seksiä kuin kerran.. pahoinvointi vieny kyllä kaikki halut, ei kiinnosta tippaakaan. Ei ole kyllä mieskään yrittänyt, ehkä arkailee raskautta.. mutta silloin tuntui jotkut asennot pahalta, ihanku tilaa ois ollu vähemmän?! Säikäytti kyl myös vähä mua kun ei tuntunut samalta kun ennen. Hehkeää ja aktiivista keskiraskautta odotellen :`D olin myös kuvitellut että kun menkat jää pois niin ei oo muitakaan vuoto-ongelmia mutta voi luoja tätä valkovuodon määrää ihan alusta saakka.. ei oo kivaa tämäkään.

Meilläkin on seksi ollu tauolla ja sit kun uuden vuoden kunniaksi kokeiltiin niin verta tuli aika paljon. Ei sattunut tai muuta, mut kirkkaan punaista verta tuli jonkin verran. Laitoin siteenkin, mut siihen ei sit enää tullu mitään.
Nyt sit varmaan seuraavaks ens syksynä seksiä. :hilarious:

Tasselle tsemppiä kovasti, kuulostaa hurjalta tuo pahoinvointi :(

Viuhti90 täällä myös vuotelua välillä seksin jälkeen. Ekan kerran oli ihan kirkasta alkuraskaudessa ja olin varma keskenmenosta. Nyt en ota stressiä. Pientä tuhrua vaan ollut ja harvakseltaan.

Ja harkkasupistelua tuntunut täälläkin ihmeen aikaisin, varsinkin rasituksessa... Onneksi ei kipeitä, niin tuskin on haittaakaan.

Milli79 toivottavasti ei ole influenssaa! Paljon on ihan peruslentsuakin liikkeellä.

Isäntä haluaa seksiä useammin kuin minä mut se ei ymmärrä vaikka tavara tuntuu märältä niin se ei kokonaisuudessaan ole, vaan kitkaa on ja liukuvoide on hyvästä.
Seksihaluja ei joo ollu pahoinvoinnin aikaan, nyt pahoinvointi on loppunut niin mut silti seksi ei älyttömästi kiinnosta, jos isäntä kiinnittäis enemmän mun nautintoon huomiota niin saattais kiinnostaa enemmän... Meinannu nyt taas unohtaa mut kokonaan, oma muna on tärkein :(

Ikävää kaikenlainen vuoto raskausaikana.Tääl onneks loppu jo.
Ei oo haluja joo näkyny kovasti oottelen jospa ne sielt viel tulis.Väsmys ja etominen nii kovaa et ei oo seksi todellakaan mielessä ekana kun lapset nukkuu ja talo hiljenee..

Musta on tullu ihan seksihirmu tän raskauden aikana :oops::rolleyes::hilarious: Ei oo ollu kuivumista eikä haluttomuutta, ei kyllä pahoinvointiakaan mikä olis vieny fiiliksiä. Mies meinaa hyytyä mun tahdissa vaikka aktiivinen kaveri onkin.. :hilarious:

Omaa vointia vieny alaspäin kyllä tosi rankka flunssa, ilmeisesti ei olisi influenssaa mutta silti oon nyt kolme viikkoa maannu sängyn pohjalla ja niistäny, yskiny ja välillä kuumeillutkin. Lopen sitten löytyi keuhkoputkentulehdus, ja siihen sain ab-kuurin. Inhottavaa vain sairastaa näin alkuraskaudessa, kun miettii mitä se voi vauvelille aiheuttaa. Silkka yskiminen vihloo alamahaan.. Nyt onneksi jo paremmalla puolella!!

Mulla kans olot ei oo vähentänyt. Seksiä oli myös oksentelukauden aikana. Väsymys on välillä niin kova, että joutuu sanoo, että ei. Mut joka aamu tekis mieli :grin

Alkuviikoilla ei tehny yhtää mieli, pahoinvoinnin ja väsymyksenkään takia mut iha halutki oli poissa. Nyt mitä enemmä viikkoja tulee lisää ni halutki kasvanu, kyllä seksi kelpaa taas :D eikä oo ollu minkäänlaisia vuotoja. Lähinnä nuita asentoja mietin, et onko kaikki vielä "sallittuja" vai aiheuttaako joku esim alamahaan painetta ettei sitä suositeltais? Vai ootteko puksutellu menemää missä asennossa vaan :D tulee ehk liikaa henk.kohtasta tietoo mut ite tykkään siitä et ukko päällä ja mun jalat sen olkapäil mut se toi ikävästi painetta alamassuun et piti vaihtaa.. :S

Takaisin