Oireet

Hitto mitkä olot tänää.. oksettaa, ällöttää jaa mikään ei maistu. Vesikin oksettaa. Saattaa kyl liittyä turhaan stressiin kun stressaa taas raha asioita kun ei taaskaan tullu jackpot voittoa...
13+0

Eikös se mee niin, että raha menee rahan luo? Täälläki montakoha kuukautta putkeen ollaa pelattu eurojaskaa... Eipä näy.

Mites onks muilla lämpö koholla? Mulla nyt tällä viikolla ollu lämpö 37,1-37,4 ja normisti ihan 36,6 enkä sit tiiä kuinka pitkää näin ollu koska paleltanu mutta en oo mitannu. Esikoisesta en muista moista. Lueskelin kuitenki että alkuraskaudessa normaalia mutta nyt mennää jo toisella kolmanneksella? Outoa.. ei tää oikeen flunssaoireeltakaa tunnu vaikka vähän tukossa ollutkin

Kuvotus oli vahvana, mutta onneksi nyt enää lievänä ja harvoin. Hajuaistin voimistuminen -> kanamunat, hajusteet, tuoksukynttilät mm on ihan hirveitä. Vatsapainetta on ajoittain. Ekat potkut/liikkeet tuntuu jo, ihanaa (kerrankin istukka takana, jes) =)

Mulla lämmöt nousi heti oviksen jälkeen ja on just 37.1-37.4. Aluksi palelin, enää en huomaa. Ahdistaako muita vaatteet? Rintsikoita en voi pitää ja housut oltava lantiolla, jos päällä. Pienikin paino alavatsalla tuntuu hirveältä. Ja ylläri, ylläri, oksennan, jos on siis jotain tiukkaa päällä.

Itse en ole pitänyt pikkareita tai rintsikoita kotona ollessa pariin viikkoon. Paljon mukavampi ilman! Housut pitää olla tosi löysät ja tos tosi alhaalla!

Juu mullakin ollut lämmöt koholla ainakin alkuraskaudessa, nyt en ole vähään aikaan mitannut. Enää ei muakaan palella eikä juurikaan kuvota. Kykenin olemaan tänään 7 h syömättä ja käytiin vielä salilla sen aikana... Siis en tarkotuksella ollut mut niin vaan kävi. Oon tosi ihmeissäni, mut olispa positiivista jos mun painon nousun sais nyt taittumaan :D

Ja nyt muuten jo tutut huomaa raskauden, ei voi enää peitellä. Eli vaatteet ahistaa, jopa äitiyshousut. Isompia rintsikoita on pitänyt ostaa jo useammat...

Joo, tänää yritin mahaa vetää sisään niin ehkä sentin sain puristettua kasaan :D Kun mietin, että ottaisin kuvan. Mut miun halinalle yökkäri ja miun pinkit hellokitty fleece housut ei oikein imarrellyt plösähtävää olemustani :D

Mä nukun yleensä hyvin. Nukahdan suht helposti enkä heräile öisin. Nyt oon välillä heränny (enkä edes mihinkään pissahätään vaan kunhan herään), ja se tarkottaa etten saa unta väh. kahteen tuntiin. Nyt pari yötä tässä lapsuudenkotona, ekana yönä sain unta puol kolme ja eilen puol kaks, maattuani sängyssä esikoisen kanssa yhdeksästä asti. Herätys puol kasi. Vähän alkaa olla paska olo.

Do diih.. Sinne meni ekat housut kaapin perälle, ku ahdistivat liikaa. Apua, tuleekohan musta taas isompi, ku viime raskaudessa. Huih. Viimeeks en mahtunu ratin taakse enää viimeisen raskauskuukauden aikana =/

Mäkin heräilen usein öisin, lähes aina joskus 3-4 välillä. Mutta onneksi saan usein kuitenkin heti uudestaan nukuttua. En toki joka kerta, mut kello herättää muutenkin joka aamu viideltä..

Do diih.. Sinne meni ekat housut kaapin perälle, ku ahdistivat liikaa. Apua, tuleekohan musta taas isompi, ku viime raskaudessa. Huih. Viimeeks en mahtunu ratin taakse enää viimeisen raskauskuukauden aikana =/

Just katoin eilen esikoisen odotus korttia, että oon painanut silloin saman verran 14+0 - 17+0 kuin nyt! Nyt yritän kyl liikkua paremmin ja syödä paremmin. Sillon maistu makea ja rasvanen, nyt ei oikein maistu.

Tsemppiä nukkumattomuuden kanssa! :/

Mulla on nykyään niskat vähän väliä jumissa. Aiemmin ei ole ollut. Voikohan tänkin laittaa raskauden piikkiin? Inhottavaa kun sit särkee päätä kun on niin jumissa :/

En oikein usko, että näin alkuun vois jumeja laittaa raskauden piikkiin. Mut mistäs sen tietää? Uskoisin itse enemmän, kun on sit sitä etureppua enempi ni vaikuttaa.

No niin mäkin luulen. Ehkä mä nukun sit muuten jotenkin ihan kierossa..

Takaisin