Oireet

Heheh... voi mies parkoja! Mulla kans menee hermot nanosekunnissa etenkin mieheen :angry4 mutta kuuluu asiaan!

Mulla välillä pahemmin ja välillä paremmin pahoinvoinnin kanssa :sour: illalla on pakko syödä kunnolla muuten tulee heti nälkä kun sänkyyn pääsen... nytkin Tässä lasagnee vetelen! Uhuhu....

Ja onneksi pilvikirsikka oli vain ohimenevä tuhrutus :smiley-angelic001

Mulla maistuu toi Cola aina raskaana :banghead: koskaan en limuja ostele mutta nyt taas....
Sää nähdä koska alkaa se kunnon pahoinvointi :yuck:

Mulla kans jo viime oviksessa oli kosketusarka oikea munasarja. Nyt taas palannut takaisin sama kipuilu. Ei juuri muuten tunne, kun makuultaan.

Tänään tuli pyyhkiessä vähän vaaleanpunaista :confused: Viimeks ei ollu kyllä mitään ylimääräisiä vuotoja, mut onhan kaikki raskaudet erilaisia. Höh, pystyykö tässä nyt viikkoa odottelemaan siihen ultraan...

Pilvikirsikka:Voi ei.
mut kyllähän joskus alkuraskaudessa tulee vuotoa. Jos kuitenkin epäilyttää ni voithan varata ultran yksityiselle. :)

Niin tulee ja ainakaan vielä ei mitään kipuja ole ollut! Että kai se täytyy ajatella että raskaana kunnes toisin todistetaan :) Tekis kyllä mieli varata yksityiselle aikaa.

Onko pilvikirsikka tuhrut tulleet lähellä seksiä? Mulla tulee aina seuraavana päivänä tuhrua seksistä ja esikoisesta tuli myös veristä tuhrua seksi päivän jälkeen.

Ei oo ollut sillä saralla kyllä mitään eloa :D Mutta ilmeisesti näillä viikoilla saattaa tulla pientä tiputtelua kun istukka kiinnittyy? Mulla muutenkin oli selkeästi rusehtavaa se tuhru. Jospa olis ihan harmitonta :)

Ai täällä kyllä tekee mieli seksiä vaikka ällöttää ja oksettaa :D Nauroinki mielessäni asiaa eilen, että aika kombo.

Tsemppiä kaikille joilla on vuotoa tai tuhruttelua! Mullakin oli pari kertaa vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä alkuraskaudessa, mutta silti ar-ultrassa oli kaikki ihan hyvin. Ja ei ole sen jälkeen tullut enää mitään vuotelua.

Mulla on pahoinvointi vähän helpottanut. Muutamaan päivään ei ole tarvinnut oksentaa ja huono olo ei enää ole kokoaikaista. Tulee kyllä edelleen, jos on liian kova nälkä, joskus syömisen jälkeen ja aika usein autossa. Parempaan päin joka tapauksessa. Tänään ar-ultran mukaan rv 8+6, menkkojen ja ovulaation mukaan rv 9+1. Vaun raskausviikkouutiskirjeen mukaan joillakin tässä vaiheessa pahoinvointi voi jo vähän helpottaa ja mulla näyttäisi näin käyneen.

Voi kumpa helpottaisi minullakin parin viikon päästä. Tänään onneksi oli sankko kainalossa. Ois ollu pitkin keittiöö.

Jotenkin kyllä vähän huolestuttaa, kun ei ole edelleenkään mitään muita oireita, kuin kipeä rinnat. Mutta kiva kuulla, että Pilvilinnan äiti on myös ollut oireeton. Ehkäpä sitä vaan turhaan murehtii.

Tänä aamuna oli taas heikompi olo tulee vissiin vähän aaltoina nää olot. Vatsaa on vähän juilinut välillä, mutta kun levähtää hetkeksi niin menee sitten ohi, vähän sellasta painon tunnetta. Vuotoja ei onneksi ole ollut, mutta alkanut käyttää valkoisia aluhousuja, että näkee sit heti jos jotain epämääräistä, tosin valkovuoto näkyis mustissa.... On tääkin kauhee kalsari ongelma.

Yks "oire" minkä tässä olen huomannut on että hiukset tuntuu likaantuvan herkästi, tuntuu että sais joka päivä pestä, mitä en normaalisti tee. Mä olisin toivonut että ois tullu sellaset charlien enkelit hiukset kun on raskaana, kun joillainhan hiukset vaan vahvistuu ja näyttää paremmalta raskausaikana, mutta eipä ole tullut mulle, tällaset entistä onnettomamman näköset... Noh pikkuvikoja...

Seritillä aivan hurmaavan ihana avatar!! :love7

Mulla kans hiukset tuntuu rasvottuvan tosi nopeasti!! Yleensä riittää 3x/vko pesu, mut nyt ei enää! Samoin mul tuntemukset vaihtelee päivittäin, yöks monesti rintojen aristus voimistuu. Elloa oloa vaihdellen koko ajan raustalla ja oon kans huomannu, et liikkeellä ollessa voimistuu. Kokoliha ei maistu ollenkaan, mut jauheliha ja kastikkeet kyl, pihvit ei vaan mee alas! :hungover:

Ai muutkin miettii oireettomuutta...Minäkin tänään mietin et nyt ei ole kaikki kohdallaan, kun nukuin melkein kellon ympäri käymättä vessassa :/ Nyt kun mietin, niin yöllinen vessaramppaaminen on pikkuhiljaa vähentynyt koko ajan. Ihan alussa sai herätä aamuyöllä vessaan, nyt harvemmin. Ja rintojen aristus on vähentynyt. Pahoinvointikin on lievempää nykyään. Pelottaa tämmönen.

Verde, meillä mennään aika samoissa, mulla ar-ultran mukaan 8+5 ja neuvolan laskujen mukaan muistaakseni 9+0. Jospa tää olis vaan sitä, että elimistö alkaa tottua... Onneks ylihuomenna on lasketun ajan määrittämiseksi ultra.

Ilmeisesti olot helpottuu silloin kuin istukka hoitaa hormoonihyssäkän siihen asti äiti hoitaa hormoonit. Ja istukka on ilmeisesti "valmis" joskus rv12 tietämillä.

Takaisin