Oireet

S~ann~a mäki mietin usein sitä, et kuvittelenko vaan! :----D

Mul oli tänään aamulla sängyssä ihan kamala oli, mut banaanin jälkeen helpotti heti. Olin aiemmin ihan varma et oisin just sellanen jokapaikanlaattaaja kun aiemmin lääkitystä aloittaessa meni maha sekasin puoleksi vuodeksi. Eikai nää sinänsä oo mitenkään verrannolliset asiat, kuvittelin vaan, että oon tosi herkkä muutoksille! Mut ehkä pahoinvointi on vielä matkalla... 6+5 menossa!

Täällä tänään ekan kerran oksennettu. Pahaa oloa ollu jo reilun viiko. Ja tissit on niin kauheen kipeet :| mitähän tästä vielä tulee ku nyt jo näin kauheet olot :| ihan ku ois kauhee rapula koko ajan!!
Nyt menossa 5+2.

Voimia hirveesti teille jotka kärsitte pahoinvoinnista. :Heartred

Tuohon tissi keskustelun myötä tajusin että mulla ei oo tissit ollu ees arat. Esikoisen odotusaikana tissit oli ihan älyttömän kipeet. Ja mulla esikon aikana rinnat kasvo F-kupista N-kuppiin. :sad001 Toivon todella ettei kasva enää yhtään tai mie en löyä liivejä mistään. :angry3

Iha hirvee ummetus mikä yöllä sit rupes koskee sikanaa, että mies piti herättää antaa pegorionia, mutta sitten tuntu ja kuulu ihan kuin laatta lentäis ja sit lenti kyl se ummetuski :D Pitää ottaa kyl pegorion päivittäiseen käyttöön, että ei tule enää tommosia tuskakipukohtauksia keskellä yötä...

Muaki ummettaa jonku verran mutta en uskalla käyttää mitää ummetuslääkkeitä kun niihinki tulee se toleranssi ja mitäs sit kun ei käytä ja vatsa ei toimi millää?? ;/

Pegorion ei laiskista suolta. Se kerää nesteen kakkaan ja löysyttää siten. Että sitä ei tarvi pelätä. :)

Lisään sen vielä, että duphalac ja pegorion on ne ummetuslääkkeet mitä raskaana voi käyttää. Mulla duphalac vaan tekee ilmavaivoja ei auta siis, mutta pegorion on toiminut tosi hyvin. Sitä voi antaa myös pienille lapsille säännöllisesti, että turvallinen käyttää.

Ökkis, aikamoinen kasvu rinnoissa :wideyed: Mulle on tehty kunnallisella puolella rintojenpienennys aikanaan ja se oli kyl paras päätös ikinä! Nyt tietty jännittää, miten imetys lähtee sujumaan sit, mut kyl senki pitäis onnistua. Sähän voit hakeutua ko. operaatioon sit parin vuoden päästä? Mä sain kuntapuolella edullisesti sen leikkauksen, ku oli niska-hartiavaivoja ja päänsärkyä ja ryhtiongelmia + henkinen taakka niistä.

Miuku kyllä oon miettiny pienennysleikkausta. Van se taas siirtyy. Ku on hartiat jumissa jne jne. Ja liivien osto on yhtä tuskaa. Imetysliivejä en ees liikkeestä saanu vaan piti tilata netistä. :(

Nyt tuli eilen erreys noissa koissa. Lähtö koko oli I-kuppi. Mutta kumminki kasvo reilusti.

No niin, täällä päästiin poksuttelemaan ja oksuttelemaan samana aamuna. 6+0 ja mun ei näköjään kannata enää eka juoda 0,5l vettä aamuisin, ja sitten vasta syödä (niin kun oon aina yleensä aamuisin tehnyt). Heti veden juonnin jälkeen sai juosta suoraan pöntölle. Etovaa oloa on ollut liikkeellä viikon ajan enemmän tai vähemmän, mutta kaikki on pysynyt sisällä tähän mennessä. Rintojenkin arkuus ja vihlova kipu on lähes joka hetkinen vaiva.. Kuinka kauan nää tissit oikein kipuilee :scratch

Kyllä tässä kohta täytyy joku nappula vetää että vatsa toimis, välillä kans ihan tuskaa kun kivistää.
Täytyy kyllä oikeasti toivoa ettei noi hinkit kasvais pal, kun tarvii kans kohta tilata netistä isompia, ei o montaa kuppia enää omassa lempiliikkeessä.

Kaikilla ei kasva rinnat raskausaikana. mulla ei esikoisesta kasvanu ollenkaan, imetyksen myötä kasvoi yhden kuppikoon (e->f). Nyt toivon ettei muutoksia tuu, ettei tartte taas ostaa uusia liivejä. :D

Mistä ökkis tilannu imetysliivit? g kuppi ainakin taitaa tällä tahdilla olla mun kohtalo...

Mua ei taas haittaa jos kasvaisi taas, ja onha nuo ilmeisesti nyt pahoinvoinnin myötä kasvaneet (ilmeisesti yön aikana, kun tänään näyttävät paljo isommilta kuin eile ja eile särki tota vasempaa iha pirusti). Mulla siis normi kuppi joku (a-)b. Tosin ihan hyvät ovat olleet vaikka teininä niitä häpesin, mutta päälle parikymppisenä aloin pitämään omasta peilikuvasta ilman sitä tunnettua häpeää. Tosin eka raskaus kyllä teki niistä taas pikkasen inhalt, mutta ihan sama.

Huh, mulla on eka päivä, etten jaksaisi millään mitään ku väsyttää ja ällöttää niin paljon. Toisaalta eilinen megatyöpäiväkin lisää pahoinvointiin, mut tuntuu, et ois ihan kauhee krapula. Oon ollu koko päivän sohvalla tai sängyssä ja yksien pyykkien laittamiseen meni varmaan nelinkertanen aika ja kädet meinas haljeta ihan vaan viikkauksesta. Huh. Onneksi tänään ei tarvitse tehdä mitään. Syön risifruttia ja juon vissyä. Huomenna taas töihin, siellä ei ainakaan kerkee ajattelemaan oloja niin intensiivisesti :D

Mullakaan ei tunnu tisseissä yhtikäs mitään :bored:... Ekassa oli kyllä heti niin kosketus arat että oksat poies!!!! Mutta olisiko se just siinä se kun on jo aiemmin imettäny ja ollu raskaana niin ei hinkit ole enää niin hanakat ja valmiina ottaan signaaleja vastaan :p:hilarious:
Mutta ala vatsaan tuikkii ja nipistää niin jotakin siellä tapahtunee... nyt 4+6 ja Eka ultra vasta vko 8 :think005.... miten sitä kestää odotella?????

Friddel tilasin liivejä lumingerie sivustolta. Sieltä ei löydy ees pikku kokoja. Liivit tais mennä D-kupista ylöspäin. [emoji4]

Voi luoja tätä väsymystä! :( Tänään taas ollu hankala päivä ku väsyttää ja väsyneenä minusta tulloo itkunen ja ahistunu. Esikoisen takiaha mulla ahistaa kun tunnen huonoo omatuntoo siitä kun en jaksa. :(

Ökkis90 toivottavasti väsymys ajan kuluessa vähenee.
Itsellä ollut muutama päivä jo että on saanut jotain aikaseksikin.

Eilen kun kävin illalla lenkillä niin tuli tuska olo, täytyy vissiin lähteä housuostoksille, kun nuo pöksyt vähän kiristää, nappi tai siis neppari ei pysynyt kiinni, onneks sentään vetoketju piti housuja ylhäällä. Kireyden tunnetta välillä vatsassa ja kyl ilkeesti sellainen repäsyviilto kun aivastaa...

Jos touhuilis jotain (joulukortteja pitäs ja vettä tulee kuin... Ei inspiroivaa) ja ottaisi sitten nokoset ennen ultraa...hui jänskättää!!!

Takaisin