Quenamama
Jostain jotain jo tietävä
S~ann~a mäki mietin usein sitä, et kuvittelenko vaan! :----D
Mul oli tänään aamulla sängyssä ihan kamala oli, mut banaanin jälkeen helpotti heti. Olin aiemmin ihan varma et oisin just sellanen jokapaikanlaattaaja kun aiemmin lääkitystä aloittaessa meni maha sekasin puoleksi vuodeksi. Eikai nää sinänsä oo mitenkään verrannolliset asiat, kuvittelin vaan, että oon tosi herkkä muutoksille! Mut ehkä pahoinvointi on vielä matkalla... 6+5 menossa!
Mul oli tänään aamulla sängyssä ihan kamala oli, mut banaanin jälkeen helpotti heti. Olin aiemmin ihan varma et oisin just sellanen jokapaikanlaattaaja kun aiemmin lääkitystä aloittaessa meni maha sekasin puoleksi vuodeksi. Eikai nää sinänsä oo mitenkään verrannolliset asiat, kuvittelin vaan, että oon tosi herkkä muutoksille! Mut ehkä pahoinvointi on vielä matkalla... 6+5 menossa!

Mulle on tehty kunnallisella puolella rintojenpienennys aikanaan ja se oli kyl paras päätös ikinä! Nyt tietty jännittää, miten imetys lähtee sujumaan sit, mut kyl senki pitäis onnistua. Sähän voit hakeutua ko. operaatioon sit parin vuoden päästä? Mä sain kuntapuolella edullisesti sen leikkauksen, ku oli niska-hartiavaivoja ja päänsärkyä ja ryhtiongelmia + henkinen taakka niistä.
... Ekassa oli kyllä heti niin kosketus arat että oksat poies!!!! Mutta olisiko se just siinä se kun on jo aiemmin imettäny ja ollu raskaana niin ei hinkit ole enää niin hanakat ja valmiina ottaan signaaleja vastaan 
.... miten sitä kestää odotella?????