Oireet

Ei täälläkään oo vaikuttanut, mutta en kauheesti oo pahoinvoinnista kärsinytkään.. Alkuraskaudesta pari kertaa oli alavatsa kipee seksin jälkeen ja jotkut asennot teki kipeetä, mutta ei enää.. vertakaan ei oo vuotanu, eikä valkovuotoakaan oo häiritsevästi niin todella taas miettisin olenko raskaana jollen just olis ultassa käyny :D ..no tissit on kipeet edelleen ja alkaa tulla liiveistä yli ja mieheen vittuunnun normaalia helpommin, siinäpä se...

Halut on päivisin poissa mutta unissa on paljonkin seksiä. Ei olla vielä kertaakaan nyt raskaana kokeiltu muuta jos olo vaikka nyt vähän helpottaisi lisää niin voisin olla kiinnostunut kokeilemaan. Mies on suhtautunut hyvin kun tietää ettei huonovointisena olisi nautinnollista minullekaan. Nyt 10+3.

Isäntä haluaa seksiä useammin kuin minä mut se ei ymmärrä vaikka tavara tuntuu märältä niin se ei kokonaisuudessaan ole, vaan kitkaa on ja liukuvoide on hyvästä.
Seksihaluja ei joo ollu pahoinvoinnin aikaan, nyt pahoinvointi on loppunut niin mut silti seksi ei älyttömästi kiinnosta, jos isäntä kiinnittäis enemmän mun nautintoon huomiota niin saattais kiinnostaa enemmän... Meinannu nyt taas unohtaa mut kokonaan, oma muna on tärkein :(

Sama meil. Miestä kiinnosta vaa oma muna ja pitäs joka päivä saada vaikka väkisin.. sit ihmettelee miksen mä saa orgasmeja kun muutenki sanon etten ees seksiä hluu ja hirveetä pakkopullaa..

Aargh! Ihan törkee närästys! Toi vessanpönttökin on jo ihan liikaa saanu halauksia :(

Nyt mun vanhemmat haki tytöt hoitoon ja toi mulle Rennietä. Toivottavasti auttais ees vähän...

Mulla alkanu päätä särkeä viikon sisään monta kertaa.. migreenitaustaa, että nytkö tämä ihanuus alkaa. Rv 13+5. Pahoinvointikaan oo vielä loppunut, en yhtää jaksas tätä tähän lisäks :(

Voi ie tätä turvotusta.. maha pinkeänä pallona ja napa varmaa pullahtaa kohta pihalle [emoji23] tänään myös sattunut navan seutuun ihan koskiessakin, venyyköhän siellä nyt jotku lihakset mitkälie..

Täälläkin on kova turvotus ja maha alkaa kyllä jo näkyä. Ulkovaatteet päällä ei vielä välttämättä huomaa :D Masussa välillä kipuja, ja eilen illalla tuli menkkamaisia kipuja alaselkään ja vähän -vatsaankin. Ilmeisesti kaikki kuitenkin ihan normaalia.

Ainiin, liitoskipuja on myös. Paljon aiemmin näköjään alkoivat kuin ekasta.

Onko muilla jo mahat kasvanu? :)

Huomenna 15+0 ja maha pikkasen alkaa omaan silmään ihran alta näkymään. Moni muu sitä nyt tuskin vielä huomaa :)
Enemmän näyttää siltä et oon lihonut takaisin. Kun vuoden aikana 20kg pudotin painoa ja sit tulin raskaaksi niin jäi laihdutus kesken :)

Turvotusta vaan, näytän siltä ku oisin lihonnu. Tympäsee! :S Haluaisin että tämä näyttäis jo vauvamahalta. Nyt rv 13+4.
Tuntuu että ne töissäkin tuijottelee mahan seutua ku kuljen löysissä vaatteissa. en oo siis kertonu vielä mitään siellä :D

Täällä näyttää jo raskausmahalta, mutta ihan kuin olis jo puolivälissä vähintäänkin menossa. .. nyt 15+1. Töissä piti jo ilmoittaa asiasta, oli jo epäilleet :D

Mulla tota ylipainoa edelleen niin ei niin selvään tuo maha näy. Ensi viikolla aion kertoa pomolle. Kattoo millon työkavereille sitten..

Ei löydy masua, vatsan kun vetää sisään niin ihan littana. Turvotusmaha on semmonen "synnytän kohta" maha :( nyt 13+6. Pari viikkoa vielä ja sitten taidan kertoa töissä. Nyt kuljen kyllä.löysissä turvotuksen vuoksi, mikä kyllä näyttää raskausmahalta :D

Mul ei näy mahaaa kuin oikein vetämällä ylävatsan sisään kun alavatsa ei enää mee sisää. Muuten näytän ihan normaalilta hoikalta ihmiseltä ja käytänkin ihan kireitä toppeja ja farkkuja

Mulla ei näy mahaa vielä, näytän vaan läskiltä. :D toki lähtö bmi joku 33, että oonkin pläski.

Näytän vaan lihonneelta..jäätävä maha kuin olis 6.kuulla [emoji23] Mulla muutenkin turpoo maha syönnin jälkeen tosi paljon. Ihan normaalipainoinen olen. Rv 15+2

Tänään pitkästä aikaa aamulla yrjö?!! Mietin jo oksennustautia, mutta ei oo enempää tullu.. muuten olo kyllä ku joskus 6-7 viikoilla, veto pois ja "krapulainen" :S

Onko muilla ollut vuotoja? Mulla oli viikonloppuna vähän supistelutyyppisiä kipuja ja myöhemmin tuli vertakin, samalla lailla kuin menkat olisivat alkaneet, eli ihan kunnolla. Jahas, se oli sitten tässä, oli eka ajatus. Kummassakaan edellisessä raskaudessa ei ole ollut mitään vuotoja. En ole käynyt edes varhaisultrassa, joten en tiennyt onko joku tuulimuna alkanut vuotaa pois. Kävin sitten gynellä kun pää ei kestänyt ja olin jo täysin varma tyhjästä kohdusta tai kkm:sta. Olin niin asennoitunut jo siihen, että olin vain hämmästynyt kun kohdussa oli elävä sikiö. Mutta mun silmiin kohtu näytti jotenkin vähävetiseltä eikä sikiö kauheesti sen hetken aikana liikkunut. Yleensähän ne hyörii ja pyörii siellä kuin mitkä. Nyt täytyy vaan elää jännityksessä, liikkeitä en ole vielä tuntenut niin niitäkään ei voi kuulostella.

Takaisin