Oireet

Sluga mulla oli toi esikoisen aikaan en vaan jostain syystä kehdannut laittaa vaikka maha oli jo iso :D

Tänään 6+0 ja samoja oireita kun monilla muillakin. :) Aivan jäätävä kestokrapula ja väsymys! Ei varsinaisesti okseta, mutta kaikki jotenkin etoo ja ällöttää... toisaalta on nälkä ja toisaalta mikään ei maistu. Voisin elää vaaleella leivällä, pastalla ja appelsiinimehulla :D Väsymys, nuutunut olo ja saamattomuus ei oikein sopisi tähän kohtaan kun on kolme muksua ennestään ja työt. Olokin on niin hehkeä tän joka-paikan-turvotuksen kanssa :(

6+1 menossa ja kunnon kurkkukivussa/flunssassa menty nyt viikon verran, joten hieman on arpominen johtuuko mitkä oireet taudista ja mitkä sitten raskaudesta :) Väsyttää, paleltaa, etoo (kylmä vesimeloni toimii, kiitos vinkistä verikokeen ottajalle :D!), turvottaa, tissejä särkee ja välillä pieniä vihlauksia tuntuu alavatsassa.

Otin käyttöön nämä vuonna 2006 ostetut äippähousut jotka ovat maailman parhaimmat :)

Äitiyshousut tulis kyllä tarpeeseen! :D Musta tuntuu et istuessa koko lantio särkee ja housut puristaa tosi ikävästi.. välillä istun napit auki :D

Täälläkin vatsaa turvottaa. Töissä tehnyt tiukkaa kun työhousut ei meinaa mennä kiinni, joutunut pitämään nappia auki ja vyötä löysemmällä. En vielä kehtaa mennä pyytämään että tilaisivat äitiyshousut, kun ollaan niin alussa.

Apua tätä selkä/lantiosärkyä... :( helpottaa kun nousee ylös. Alavatsaan sattuu myös mut se helpottaa kun avaa napin :P Oon myös huomannut että mahallaan nukkuminen tuntuu NYT JO ikävältä.. ymmärrän että kohtu kasvaa eri tavalla kun on 4. tulossa, mutta voiko se tosiaan olla nyt jo sen kokoinen ettei kärsi vatsallaan olla....

Apua tätä selkä/lantiosärkyä... :( helpottaa kun nousee ylös. Alavatsaan sattuu myös mut se helpottaa kun avaa napin :P Oon myös huomannut että mahallaan nukkuminen tuntuu NYT JO ikävältä.. ymmärrän että kohtu kasvaa eri tavalla kun on 4. tulossa, mutta voiko se tosiaan olla nyt jo sen kokoinen ettei kärsi vatsallaan olla....

Mulla tuntuu vatsalla nukkuminen ikävältä kans, epämukavalta tuntuu kun menee vatsalleen. Eka raskaus ja vatsa vasta turvonnut. Ihmettelin vähän et miten jo nyt mut ihan normaalia sit kai :)

Hyyyh, mikä olo! Tuntuu et jokatoinen päivä on ihan hirvee olo ja toisena tuntuu ettei raskaana oiskaan. Pakko hommata noi pahoinvointirannekkeet!

Päällimmäisenä oireena on tää huono olo ja jatkuva palelu. Niin ja päivä päivältä tuntuu väsytyttävän enemmän. Liitoskipuja on kans välillä.

Viime raskaudessa käytin vaan kahtia äitiyshousuja, joten ne on aika kulahtaneet :D Pitäis tilata uusia, normifarkkuja en haluu laittaa jalkaan. Ahdistaa ajatuskin :p

Mulla on h&m mammahousuja parit. Ne on ollu ihan hyviä :) Ja kohtuuhintaisia siihen nähden mitä esim boobin ja mamaliciouksen vaatteet on

Mä suosin kans ihan H&M mammaosastoa. Oon joitakin merkkivaatteita ostanut aikaisemmin käytettynä ja todennut ettei ne sen enempää kestä kun H&M:n vaatteet.

Mulla viime raskaudesta jemmassa JOSSAIN h&m:n mammafarkut. Pitäis vissiin alkaa ettii niitä. Nyt oon menny ihan legginssi linjalla, ne joustaa kivasti. :)

Mulla on palelu helpottanut viime viikosta. Nyt suurimpana riesana on tää ällötys. Mitään ei tee mieli ja kaikki ällöttää vaik ois nälkä. Tänään kippasin töissä eväät biojätteeseen, kun ei vaan uponnut. Hedelmät ja kaikki raikkaat jutut menee onneks ilman ällötystä, muut ei. Lämmin ruoka on ehkä pahin. Väsymys puskee kans pintaan, ei meinaa pysyä töissä hereillä ja tuntuu et ois päikkäreiden tarve joka päivä (normaalisti en nuku päikkäreitä). Mulla kanssa tuntuu turvotusta ja jotkut tiukimmat housut kiristää. Mitään mahaa ei kyllä oo vielä tarvinnut peitellä, mulla on ylipainoa ja sen myötä omaa mahaa niin ei vielä päällepäin näy turvotus.

Huh. Otin vitskut vasta iltapäivällä kun muistin. Puoli tuntia meni ja sitten juosten oksentamaan. Joku taisi sanoa että noista vitamiineista tulee paha olo, mistähän johtuu. Mua kyllä etoo pitkin päivää mut nyt vasta hoksasin et laatta lentää vitskujen jälkeen. Ei tule juuri syötyä.

Muuten palelee ja väsyttää. Pakotan itseni ulkoilemaan ja liikkumaan kun tiedän että en makaamalla virkisty. Ja kyllähän tuo esikko pitää vauhdin päällä muutenkin!

Mulla ei kyllä vitamiineista oo huonoa oloa tullut, tosin olen niitä raskausvitskuja syönyt jo viime kesästä lähtien. :)

Takaisin