Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mulle neuvolassa käskettiin kokeilla "Sea-Band pahoinvointiranneketta". ranneke auttaa matka seka raskaus pahoinvointiin ja hintakaan ei ollu kuin joku vajaa parikyt euroa ja yllätyin positiivisesti sen vaikutuksesta. nyt pystyn jopasyömään ilman suurempia kuvotuksia ja päivätkin sujuu loistavasti kun ei okseta juuri ollenkaan. suosittelen kokeilemaan jos on taipumusta pahoinvointiin
Vatsaa turvottaa. Housut ja etenki sukkahousut tuntuu kurjilta kun muka puristaa vyötäröltä! Koska voi ostaa mammahousut?
Mulla kans turvottaa aika paljon vatsaa ja nilkkoja. Housut alkaa nopeasti sattua ja kauheet punaiset rannut menee vyötäröllä. Itekkin oon miettinyt mammahousuihin siirtymistä, mutta en vaan oo kehdannut, vaikka eihän kukaan tiedä mitkä housut mulla on jalassa. :D
Ehkä meidän vaan pitäs käydä shoppaileen mammaosastolla eikä kitkuttaa normivaatteissa jotka puristaa. Ja tosiaan varsinkin sukkiksista ne rannut